آشنایی با رژیم غذایی دانمارکی و تاثیر آن بر کاهش وزن


داشتن تناسب اندام و نداشتن اضافه وزن رویایی است که به راحتی محقق نمی شود ، اما باید برای رسیدن به آن تلاش کنید 13 روز این روش یک رژیم لاغری به نام رژیم دانمارکی است که به روش سریع معروف است.

آشنایی با رژیم دانمارک

آشنایی با رژیم دانمارک

رژیم دانمارکی ، مانند رژیم غذایی کانادایی ، ادعا می کند که اگر قوانین را رعایت کنید ، می توانید 6 تا 8 کیلوگرم در 13 روز کاهش دهید ، که محققان توصیه می کنند از این رژیم استفاده نکنید ، اما اگر کسانی که می خواهند سریع وزن خود را کاهش دهند ، می توانند از این رژیم کمک بگیرند. . ، این رژیم ، اگرچه شما می توانید ما را به سرعت به خواسته ما برسانید ، اما باید گفت که کار آسانی نیست.

این رژیم در دانمارک به خوبی شناخته شده است و توسط پزشک دانمارکی توصیه می شود که وظیفه اصلی او خوردن غذاهای بسیار کم کالری است که فقط باید طبق رژیم غذایی خود رعایت کنید. این رژیم غذایی می تواند گزینه خوبی برای سم زدایی بدن باشد ، غذاهایی که در رژیم دانمارکی وجود دارد بسیار متفاوت و خاص هستند و شما نمی توانید هیچ تغییری در آنها ایجاد کنید یا مصرف آنها را کاهش یا کاهش دهید. شما باید از یک لیست 13 روزه از غذاهایی که فوراً ارائه می شود

رژیم 13 روزه دانمارکی

در طول دوره پیروی از این رژیم غذایی ، فقط 600 کالری در روز وارد بدن می شود که مقدار بسیار کمی برای بدن است ، در حالی که در حالت عادی ، کالری دریافتی روزانه بین 1500 تا 2500 است که در مقایسه با مقدار زیاد این رژیم کالری دارد. وقتی میزان کالری وارد شده به بدن ما کاهش می یابد ، بدن از چربی های بدن برای تولید انرژی خود استفاده می کند که در نهایت منجر به کاهش وزن می شود.

رژیم دانمارکی می تواند برای افرادی که دارای چربی شکمی غنی هستند بسیار مفید باشد ، اما بهتر است بدانید که این رژیم یک روش بسیار محدود کننده است و هرگز به شما اجازه نمی دهد قوانین خود را زیر پا بگذارید ، زیرا اگر در طول این مدت اگر از رژیم غذایی یک تکه آب نبات ، شما باید استفاده از این رژیم را متوقف کنید و آن را متوقف کنید زیرا برای شما موثر نخواهد بود و جالب ترین چیز این است که بعد از قطع این رژیم نمی توانید دوباره امتحان کنید. از آن استفاده کنید زیرا توقف آن 6 ماه طول می کشد رژیم بگیرید تا بتوانید آن را از سر بگیرید.

ویژگی های رژیم دانمارک

قوانین دانمارکی برای رژیم لاغری

  • اگر این رژیم دانمارکی را برای کاهش وزن انتخاب کرده اید ، باید قوانین این رژیم را رعایت کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.
  • رژیم دانمارکی تنها 13 روز طول می کشد ، نه کمتر و نه بیشتر.
  • در این رژیم هیچ تنقلاتی وجود ندارد و فقط وعده های اصلی مانند صبحانه ، ناهار ، شام خورده می شود.
  • در این رژیم ، هر زمان که گرسنه شدید آب بنوشید زیرا به رفع گرسنگی کمک می کند
  • غذاهای اصلی باید در زمان مناسب مصرف شوند: 8 صبح ، 2 بعد از ظهر ، 6 بعد از ظهر. بعد از ساعت 6 صبح از غذا استفاده نمی شود.
  • هرگز از غذایی که در منو نیست استفاده نکنید.
  • در صورت احساس تهوع یا سرگیجه از رژیم دانمارکی استفاده نکنید.

همه چیز درباره رژیم دانمارک

منوی رژیم غذایی دانمارکی

روز اول

صبحانه یک فنجان قهوه با مقداری شکر

ناهار ⇐ 2 تخم مرغ آب پز / 1 گوجه فرنگی / 400 گرم اسفناج پخته

شام: 200 گرم استیک کبابی / سالاد سبزیجات برگ سبز / با آب لیمو و یک قطره روغن

روز دوم

صبحانه یک فنجان قهوه با کمی شکر

ناهار 250 گرم ژامبون با یک کاسه کوچک ماست

شام: 200 گرم گوشت گاو کبابی / با آب لیمو و روغن / سالاد سبزیجات برگ سبز

کمی صورتی

صبحانه یک فنجان قهوه با کمی شکر / یک تکه کوچک نان تست

ناهار ⇐ 2 تخم مرغ آب پز / 1 قطعه ژامبون / یک فنجان کاهو

شام ⇐ 1 قطعه کرفس پخته / 1 گوجه فرنگی / 1 میوه

روز چهارم

صبحانه یک فنجان قهوه با کمی شکر / 1 تکه نان تست

ناهار: 200 میلی لیتر آب میوه طبیعی با یک فنجان ماست

شام 250 گرم میوه / 1 تخم مرغ آب پز / 1 هویج

روز پنجم

صبحانه ⇐ 1 هویج با مقدار کمی آب لیمو

ناهار: 200 گرم کدو تنبل پخته با آب لیمو

شام: 200 گرم گوشت گاو کبابی / با کره و 1 قطعه کرفس

روز ششم

صبحانه یک فنجان قهوه با کمی شکر / 1 تکه نان تست

ناهار ⇐ 2 تخم مرغ / 1 هویج

شام: 1 عدد سینه مرغ آب پز کوچک / سالاد سبزیجات / با آب لیمو و روغن

وعده های مناسب برای رژیم دانمارک

روز هفتم

صبحانه یک فنجان چای است

ناهار ⇐ یک لیوان آب

شام ⇐200 گرم گوشت کبابی / یک عدد سیب

روز هشتم

صبحانه یک فنجان قهوه با مقداری شکر

ناهار ⇐ 400 گرم اسفناج پخته / 2 تخم مرغ پخته شده / 1 گوجه فرنگی

شام: 200 گرم گوشت گاو کبابی / سالاد سبزیجات سبز / آب لیمو و روغن

روز نهم

صبحانه یک فنجان قهوه با مقداری شکر

ناهار ⇐ 200 گرم ژامبون / 1 قوطی ماست

شام: 200 گرم گوشت گاو کبابی / سالاد سبزیجات / آب لیمو و روغن

روز دهم

صبحانه یک فنجان قهوه با کمی شکر / 1 تکه نان تست

ناهار ⇐ 1 قطعه ژامبون / 1 کاسه کوچک کاهو / 2 تخم مرغ پخته شده

شام ⇐ 1 گوجه فرنگی / 1 قطعه کرفس پخته / 1 قطعه میوه

روز یازدهم

صبحانه یک فنجان قهوه با کمی شکر / 1 تکه نان تست

ناهار ⇐ 200 میلی لیتر آب میوه طبیعی / 1 فنجان ماست

شام: 250 گرم میوه / 1 تخم مرغ آب پز / 1 قطعه هویج

در روز دوازدهم

صبحانه ⇐ هویج با آب لیمو

ناهار: 200 گرم کدو تنبل آب پز با آب لیمو

شام: 200 گرم گوشت گاو کبابی / با یک تکه کرفس و کره (کم چرب)

روز سیزدهم

صبحانه یک فنجان قهوه با کمی شکر / 1 تکه نان تست

ناهار ⇐ 2 تخم مرغ با یک تکه هویج

شام ⇐ 1 عدد سینه مرغ آب پز متوسط ​​/ سالاد سبزیجات برگ سبز / آب لیمو و روغن

کاهش سریع وزن با رژیم دانمارکی

تا زمانی که تغذیه مناسب داشته باشید ، تأثیر رژیم دانمارکی برگشت ناپذیر است ، اما اگر رژیم غذایی قبلی خود را پس از پایان رژیم دانمارکی از سر بگیرید ، وزن کاهش یافته به سرعت کاهش می یابد.

منبع: آرگا

برچسب:
رژیم غذایی

دیدگاهتان را بنویسید