آشنایی با رژیم کتوژنیک .آگاهی از رژیم کتوژنیک


آشنایی اولیه با رژیم کتو

در رژیم کتوژنیک لازم نیست از رژیم خاصی پیروی کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که غذاهای هرم غذایی کتو را بخورید.

foto 2018 03 13 00 48 41 378x400 - آگاهی از رژیم کتوژنیک

همچنین ، غذاهای بیشتری در انتهای هرم و غذاهای کمتری در بالای هرم بخورید.

دو قسمت بالای هرم ، که آجیل و لبنیات هستند ، باید در رژیم کتوژنیک به میزان کم استفاده شود ، به همین دلیل است که ما این دو قسمت از میان وعده هرمی را کتو می نامیم.

آجیل باید به اندازه یک مشت ، میوه و محصولات لبنی حدود نیم لیوان باشد. و همچنین زغال اخته را فقط به میزان 1/4 لیوان مصرف کنید.

با رعایت این موارد ، سیستم بدن شما و هورمون های بدن شما به گونه ای تنظیم می شود که شما را به سوزاندن چربی بیشتر سوق می دهد. و اگر تمرین کنید ، عضله نیز خواهید داشت.

غذای کتوژنیک - آگاهی از رژیم کتوژنیک

اگر می خواهیم با یک مثال این مشکل را روشن کنیم ، دلیل این امر عادات بد غذایی شماست. می توانیم از فردی استفاده کنیم که مصرف آجیل خود را کاهش نداده و آن را بالا نگه داشته است.

در شروع رژیم غذایی ، این خود باعث می شود که بدن انسولین بیشتری ترشح کند ، بعداً وارد کتو شود و حتی کتو را برای چند ساعت ترک کند.

وضعیت سگ

هنگامی که از رژیم کتوژنیک استفاده می کنید ، بدن شما کاملاً تغییر می کند. اشتهای زیبا شما را راهنمایی می کند که اکنون زمان غذا خوردن است و اکنون گرسنه هستید

این هشدار از بدن شما زمانی اتفاق می افتد که بدن شما به مواد معدنی و پروتئین نیاز دارد.

بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که این هرم را دنبال کنید و در ابتدای رژیم کمتر از دو قسمت اصلی هرم استفاده کنید. و مطمئن باشید که جواب این مجموعه را خواهید گرفت و اشتهای کاذب شما به مرور کاهش می یابد و بهبود می یابد ، مگر اینکه تقلب کنید.

تقلب چیست؟

فردی که به مدت دو ماه رژیم کتو داشته است و بدنش با آن سازگار شده است و چه می کند. اینطور نیست که دیرتر برمی گردد ، بلکه برعکس ، خیلی زودتر از مردم عادی به حالت آرام باز می گردد.

مغز انسان چقدر سوخت می تواند مصرف کند؟

پاسخ این است که مغز انسان می تواند از دو نوع سوخت کربوهیدرات و چربی استفاده کند.

هنگامی که کربوهیدرات ها را کاهش می دهید ، قطعاً باید مصرف چربی خود را افزایش دهید.

بزرگترین اشتباهی که می توانید با رژیم کتوژنیک انجام دهید ، که می تواند هم برای بدن و هم اعصاب شما مضر باشد ، این است که هنگام کاهش کربوهیدرات ها چربی خود را کم نکنید.

رژیم کتو 9 - آگاهی از رژیم کتوژنیک

از چربی ها نترسید.

در روزهای اول که مقدار زیادی چربی می خورید ، ممکن است بگویید من اکنون وزنم زیاد می شود ، ممکن است این اتفاق افتاده باشد ، اما در چند روز آینده برای شما خوب است. اشتهای شما به تدریج تعدیل می شود و به شما در رسیدن به وزن دلخواه کمک می کند.

ما تضمین می کنیم که با رژیم کتوژنیک ، اگر صبور باشید ، به وزن دلخواه خود می رسید.

بدون مشکلات عصبی یا بسیاری از مشکلات دیگر که در رژیم های دیگر وجود دارد ، بنابراین احساس راحتی کنید.

اینفوگرافی کتوژنیک 1 - آگاهی از رژیم کتوژنیک

وقتی از رژیم کتوژنیک پیروی می کنیم ، در بدن ما چه اتفاقی می افتد؟

وقتی رژیم کتوژنیک را شروع می کنید ، سلول های بدن شما از گلیکوژن (کربوهیدرات) تهی می شوند و وقتی کربوهیدرات ها از بدن خارج می شوند ، پتاسیم ، سدیم و منیزیم نیز از بین می رود. با این رژیم غذایی ، شما به راحتی می توانید کمبود الکترولیت داشته باشید ، که شامل این سه ماده است. همچنین لازم است این سه ماده از طریق مکمل ها تأمین شود.

اگر می خواهید برای او غذا تهیه کنید ، باید مقدار زیادی غذا بخورید تا آن را دریافت کنید. (چرا؟ از آنجا که بدن آن را به راحتی و به سادگی در این حالت از دست می دهد ، به ویژه اگر ورزشکار هستید ، مقدار زیادی از این مقادیر را هنگام عرق کردن از دست می دهید.) بیشتر عوارض جانبی افراد در این رژیم به دلیل عدم وجود آن است. الکترولیت ها به

پیشنهاد ما برای شما این است که سدیم را به راحتی از طریق نمک دریا دریافت کنید (زیرا نمک دریا همچنین حاوی منیزیم و پتاسیم همزمان با سدیم است ، اما به خاطر داشته باشید که منیزیم بسیار کم است و نمیتوانید نمک دریا را به عنوان مکمل منیزیم مصرف کنید).

اگرچه بیشتر موادی که برای بدن بسیار مفید هستند از غذاهای کتوژنیک تهیه می شوند. اما در مورد منیزیم ، بیشتر منیزیم دریافتی ناشی از مصرف غلات است که ما در رژیم کتوژنیک خود نداریم. بنابراین مطمئن شوید که از مکمل های منیزیم به طور مستقیم استفاده می کنید.

پتاسیم در دوزهای بسیار سمی است ، به همین دلیل داروخانه ها مکمل هایی دارند که فقط 5 درصد از نیاز روزانه را تأمین می کنند و دلیل آن این است که در مصرف آن زیاده روی نکنید. به همین دلیل است که مکمل پتاسیم به تنهایی کافی نیست. برای دریافت پتاسیم کافی ، آووکادو توصیه می شود که یک رژیم غذایی غنی از پتاسیم است.

برای کسانی که نمی توانند از آووکادو استفاده کنند ، اسفناج و در واقع سبزیجات برگ سبز توصیه می شود.

Ketogenic 1200x715 1 - آگاهی از رژیم کتوژنیک

نکته نهایی در مورد این سه مکمل این است که سعی کنید از این مکمل ها از ابتدای رژیم استفاده کنید.

توصیه دیگر برای افرادی که از این رژیم پیروی می کنند ، به ویژه اگر تازه شروع کرده اند ، مصرف روغن MCT و روغن نارگیل است. اساساً ، هر دوی این روغن ها ترکیب یکسانی دارند و از چربی هایی تشکیل شده اند که به شما کمک می کند وارد مرحله کتو شوید.

علاوه بر این ، آنها شما را گرسنه نمی کنند و فواید زیادی برای شما در ابتدای رژیم دارند.

mct thumb 640x480 1 - آگاهی از رژیم کتوژنیک

چگونه می توان از روغن MCT اولیه و روغن نارگیل در رژیم کتو استفاده کرد؟

می توانید از روغن MCT اولیه و روغن نارگیل برای سرخ کردن تخم مرغ استفاده کنید. داخل قهوه خود بریزید. به عنوان نمایه پررنگ استفاده کنید.

از Fat Bonbon (که از روغن نارگیل و کره تهیه شده است) استفاده کنید که به شما کمک می کند رژیم غذایی خود را در اوایل رژیم ساده کنید.

در ابتدای رژیم اصلا نگران مصرف کالری اضافی یا مجبور به سوزاندن کالری نباشید. خوردن مقدار زیادی چربی برای کاهش کربوهیدرات ها برای ورود به مرحله کتو به اندازه کافی است.

هنگامی که وارد مرحله کتو شدید و رژیم غذایی شما راحت است ، توصیه های دیگری را که به شما توصیه می شود ، دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید