آیا اهداف سلامتی شما را تشویق به اقدام می کند …؟


  • ورزشگاه به دلیل همه گیری تعطیل است.

  • برای به پایان رساندن یک پروژه باید دیر کار کنید.

  • فرزندان شما مریض هستند.

  • والدین سالمند به کمک نیاز دارند.

  • هورمون های شما در حال هجوم هستند.

  • استرس داری

  • شما خوب نمی خوابید.

  • مفصل مفاصل یا آسیب دیده شما دچار خشم می شود.

مطمئنم که می توانید به این لیست اضافه کنید!

واقعیت این است که ما کنترل موارد فوق را نداریم. و ما نمی خواهیم این مانع از حرکت به جلو در جهت اهداف سلامتی مان شود.

حالا چطور آن کار را انجام بدهیم؟

با تغییر شیوه نوشتن اهدافمان. برای مثال:

هدف نتیجه (OG) و هدف رفتاری (BG)

و من می خواهم _____ پوند کم کنم.
BG من آهسته تر غذا می خورم و وقتی سیر می شوم دست از غذا می کشم.

و من می خواهم شکر را کنار بگذارم.
BG من حداقل سه بار در طول هفته برای دسر میوه می خورم

و من می خواهم راه بروم ، دویدم ، بیشتر حرکت کنم.
BG در طول هفته 3 بار (حرکت مورد نظر شما) را تمرین خواهم کرد.

و من می خواهم بیشتر دراز کنم.
BG من 10-15 دقیقه زودتر از خواب بیدار می شوم و تمرینات کششی خود را انجام می دهم.

و من می خواهم هر شب 7-9 ساعت بخوابم.
BG همه دستگاه های الکترونیکی را 1 ساعت قبل از خواب خاموش می کنم.

برای انتقال هدف نتیجه به هدف رفتاری ، هدف نتیجه را در نظر بگیرید و تصمیم بگیرید که برای رسیدن به آنجا باید چه کار کنید. به عنوان مثال ، شما باید بهتر غذا بخورید.

بنابراین برای بهتر غذا خوردن چه باید بکنید؟ شاید آگاهانه تر غذا می خورد.

خوب ، چگونه این کار را انجام می دهید؟ غذا خوردن بدون حواس پرتی ، جویدن بیشتر ، کاهش سرعت ، قرار دادن چاقو و چنگال بین نیش ها و غیره.

بنابراین تصمیم بگیرید که در دو هفته آینده کدامیک را انجام دهید.

بنابراین ، اکنون شما از آنجا رفته اید “من بهتر می خورم.” به “من با قرار دادن چاقو و چنگالم بین لقمه ها آهسته تر غذا می خورم.”

شما یک هدف قابل اجرا دارید که عبارت است از:

کاربردیدست یافتنیپایدار

نوبت شماست که نگاهی به اهداف خود بیندازید و از خود بپرسید که این چه هدفی است. و اگر هدف نتیجه است ، چگونه می توانید آن را تغییر دهید؟

خیلی دوست دارم بدانم چگونه با این موضوع کنار می آیی! با گذاشتن کامنت در ادامه به من اطلاع دهید.

به زندگی که داری عشق بورز،


آنیتا دوول

مربی تغذیه جامع
کارشناس ارشد مشاور برای سلامت محیط کار
Gruppo FB پیری با سرزندگی
مربی آنیتا دوول صفحه FB

PS اگر 45 سال یا بیشتر دارید ، از شما دعوت می کنم به جمع من بپیوندید افزایش سن با گروه FaceBook Vitalityبه این مکان برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و استراتژی ها برای زندگی با کیفیت و سرزندگی است. شما می توانید اولین نفری باشید که به رایگان ، چالش ها و غیره دسترسی دارید. همچنین مکانی برای به اشتراک گذاشتن مطالب سرگرم کننده!


دیدگاهتان را بنویسید