آیا برای همیشه کالری می شمارم؟


D: هی اریکا!

من یک سوال داشتم ، امیدوارم از پرسیدن آن ناراحت نشوید. یادم می آید مقاله ای را که در این زمینه نوشتید خواندم اما نتوانستم آن را پیدا کنم.

بنابراین 20 پوند کالری از دست دادم. موضوع این است … من راه طولانی دارم … (مانند 100 پوند اگر نه بیشتر)

مسئله این است که من به واقعیت محاسبه هر کالری برای همیشه فکر کردم. من هرگز نمی خواهم دوباره آنقدر بزرگ شوم ، اما این چقدر واقعی است؟ و آیا این کاری است که من باید انجام دهم؟ من قبلاً کاملاً با وعده های کوچکتر موافقم ، اما می ترسم که اگر شمارش کالری را متوقف کنم و فقط سعی کنم در چشمان آنها نگاه کنم ، حتی اگر قسمت ها را وزن می کنم ، وزن من ممکن است دوباره شروع به رشد کند.

مشکلی که من دارم دستور العمل های شمارش کالری است. زمان بر است که همه چیز را شمرده و آن را به قسمتهای دقیق تقسیم کنیم.

من فقط نمی توانم وزن برگ ، انگور و غلات کاهو را تا آخر عمر ببینم.
چه فکری در این باره دارید؟

من شما را به پستهایی که در انتهای این پست به آنها اشاره می کنید پیوند می دهم ، اما نه ، هدف این نیست که بقیه عمر خود را صرف شمارش کالری کنید.

راستش را بخواهید ، چندین سال پس از نوشتن آن سری شمارش کالری ، تنها چیزی که برای من واضح تر است این است که کمتر در مورد ریاضیات واقعی کالری و بیشتر در مورد درسهایی که شمارش قرار است به شما بیاموزد.

اینجوری ببینید. اکثر غذاهای فرآوری شده به گونه ای تولید می شوند که بافت آنها را از بین می برد ، و غذا را مجبور می کند که یک پنبه زیبا در دهان ایجاد کند ، هیچ اثری بین دندان ها باقی نمی ماند که با استفاده از نخ دندان یا نخ دندان برداشته شود ، و هنگامی که در گلو در معده شما قرار می گیرد. ، این توده محکم را در شکم ایجاد کنید فوق العاده نامطلوب.

و سپس ، شما به عقب نگاه می کنید که چقدر کالری های مزخرف ناپایدار برای شما هزینه داشته است و متوجه می شوید که چقدر بوده است مسیر کالری زیادی برای این که بعد از غذا به سرعت گرسنه شوید

و سپس ، به اندازه وعده غذا نگاه می کنید و متوجه می شوید که فقط غذا نخورده اید یکی هنگام سرو غذا ، شما به اشتباه غذا خوردید چهار زیرا نام تجاری اندازه و اندازه غذا را کاهش داده است تا میزان کالری در هر وعده روی برچسب کمتر ترسناک به نظر برسد … بنابراین شما باید در واقع کالری هایی را که به پیشخوان خود اضافه کرده اید ضرب کنید چهاربه

و سپس ، به حقایق تغذیه نگاه می کنید زیر کالری در هر وعده غذایی و متوجه می شوید که غذایی که انتخاب کرده اید حاوی مقدار کمی پروتئین و یا هیچ پروتئینی نسبت به تمام کالری هایی که دارد ، تقریباً بدون فیبر ، و به طور شگفت انگیز ، حتی اگر نمی توانید طعم آن را بچشید ، بیشتر از آنچه پیش بینی می کردید. شما بلافاصله به طور مجازی متوجه می شوید همه کالری موجود در غذا از کربوهیدرات ها تامین می شود.

و سپس به برچسب مواد تشکیل دهنده نگاه می کنید و متوجه می شوید که اکثریت قریب به اتفاق مواد تشکیل دهنده فقط انواع آرد و شکر هستند ، دو مورد از تعداد انگشت شماری از این مواد در این کشور که برای تولیدکنندگان مواد غذایی سودآوری فوق العاده ای دارند.

و سپس…. سپس… شما با خود می گویید: “وای ، من دیگر نمی توانم اینجوری بخورم”.

که این درس واقعی است که باید در شمارش کالری آموخت. این در مورد پایبندی وسواس گونه به مدیریت کمبود کالری لازم برای کاهش وزن نیست – این در مورد یادگیری درس هایی در مورد غذایی است که می خورید ، چرا این احساس را در شما ایجاد می کند ، و اینکه آیا به شما در دستیابی و حفظ اهدافی که می خورید کمک می کند یا نه. خودت شما برای خود تعیین کرده اید

یک دلیل وجود دارد که چرا سبزیجات برای کاهش وزن بسیار مهم هستند: آنها برای مقدار بسیار کمی کالری ، بدون شک فراوان ترین چیزی که می توانید بخورید، و همچنین فوق العاده مغذی است. قرار دادن 3 فنجان کلم پیچ با سیر و فلفل قرمز قرمز که کمی آن را کنار گذاشته اید و متوجه شده اید که حتی نمی توانید همه چیز را تمام کنید ، حتی اگر 600 کالری کمتر از وعده غذایی معمول مورد علاقه خود داشته باشید. بسیار گرانبها اطلاعات

این به شما کمک می کند تا دلیلی برای گفتن داشته باشید نه به آن غذایی که دوست دارید به نفع چیزی است که به شما کمک می کند تا به هدفتان نزدیک شوید – چند بار در زندگی احساس نیاز می کنیم که بگوییم: “می دانم که دوستت دارم ، اما تو برای من خوب نیست ، مهم نیست خوب است که به من احساس کوتاه مدت می دهید؟ “

من می دانم که شمارش کالری ، در میان همه اینها ، استرس زا و ناامیدکننده است و چشم ها را باز و آزاردهنده می کند و صادقانه بگویم برای برخی افراد ، می تواند آنقدر اضطراب ایجاد کند که منجر به رفتار نامنظم غذا خوردن شود. با این حال ، من فکر می کنم ما به آن بد نگاه می کنیم.

شمارش کالری ، در حالی که به شما کمک می کند تا در مسیر خود باقی بمانید ، باید یک تمرین برای کاوش باشد. برای من ، این بدان دلیل بود که من احساس کردم می توانم کل تابه سیب زمینی بتی کروکر را بخورم – من می دانم که در مورد آن سیب زمینی احمقانه زیاد صحبت می کنم – زیرا هیچ یک از مواد تشکیل دهنده واقعی نبود. چربی ، منبع واقعی سیری ، تقریباً حذف شده است. پروتئین های پنیر و شیر تقریباً به طور کامل از بین رفته اند. با وجود تمام کالری هایی که می خوردم ، برای یک ظرف باید سیب زمینی و پنیر و شیر و ادویه جات ترشی جات (چیزی که اکنون می دانم ‚هنوز احساس می کردم می توانم تمام تابه را بخورم. اولین باری که از ابتدا سیب زمینی پخته کردم ، به سختی یک چهارم تابه را خوردم. فکر خوردن همه چیز مرا بیمار می کند وقتی این را می نویسمبه

همانطور که مشخصات خود را وارد می کنید ، از خود بپرسید: آیا بعد از خوردن این غذا سیر شده بودم؟ آیا ارزش این همه کالری را داشت ، در حالی که می توانستم چیزی راضی کننده تر و احتمالاً بسیار خوشمزه تر داشته باشم؟ آیا این انتخاب درستی بود؟

وقتی این س questionsالات را از خود می پرسید ، به مغز خود راه های جدیدی برای ارزیابی غذای وارد شده به بدن خود می دهید. آیا شما را پر کرده است؟ آیا او شما را تا وعده غذایی بعدی مانع کرد؟ یا سطح قند بالا رفته اید ، تصادف کرده اید و سپس با خوردن چیز شیرین دیگری از تصادف رهایی یافته اید؟

شمارش کالری به شما در حفظ کسری کمک می کند ، اما همچنین باید از اطلاعاتی که از خواندن این برچسب ها به دست می آورید استفاده کنید تا به شما در درک انتخاب هایی که برای حفظ هدف خود نیاز دارید ، کمک کنید. و برای اینکه به شما دلیل خداحافظی با قدیمی بدهید: غذاهای قدیمی ، بخش های قدیمی ، همه چیز قدیمی.

خیلی زود ، اینها انتخاب هایی هستند که شما به تنهایی و بدون خواندن برچسب یا باز کردن تلفن انجام می دهید. شما می دانید که نمی توانید ماکارونی را از منو سفارش دهید زیرا می دانید که بشامل به تنهایی 500 کالری دارد. شما می دانید که نان ایده بدی است زیرا همراه با این واقعیت که با نرم کننده های خمیر تهیه می شود که باعث می شود وزن آن بیش از حد واقعی به نظر برسد ، کالری بالایی دارد و بسیار ناقص است. (دلیلی وجود دارد که در اکثر نقاط نامحدود و نامحدود است.) شما می دانید که هر چیزی سرخ شده ، چاشنی دار یا نان دار حرکت بدی است ، مگر اینکه شما براستی شما آن را می خواهید ، در این صورت شیرجه بزنید و انتخاب های شما را شکل خواهد داد. چرا این را می دانید؟ چون شما آن را تماشا کردید و درس خود را آموختید.

بنابراین آیا مجبور خواهید بود برای همیشه حساب کنید؟ خیر ، اما گاهی اوقات خود را مجبور به تنظیم مجدد می کنید ، و این مشکلی ندارد. یا گاهی اوقات ، به طور تصادفی وزن خود را افزایش می دهید و برای مدتی بازگشت به کالری خود می توانید به شما کمک کند بفهمید چه چیزی و کجا کاهش یافته است.

از شمارش کالری به عنوان ابزاری برای تعیین مسیر شخصی خود برای دستیابی به هدفتان استفاده کنید ، و به طور طبیعی در کنترل سرعت قرار نخواهید گرفت ، زیرا خلبان خودکار شما کاملاً تنظیم مجدد شده است تا درک جدیدی از نحوه غذا خوردن را منعکس کند. و همانطور که همیشه می گویم ، MyFitnessPal شما از شما تشکر خواهد کرد!

(خوب ، این چیزی نیست که من همیشه می گویم ، اما خیلی نزدیک است. LOL!)

برای اطلاعات بیشتر در مورد شمارش کالری:



دیدگاهتان را بنویسید