از سالم ترین بستنی گیاهی استفاده کنید


با این راهنمای متخصص و مقایسه تغذیه ای دسرهای محبوب منجمد ، نحوه انتخاب سالم ترین بستنی گیاهی ، گیاهی و بدون لبنیات را بیاموزید.

چه کسی به خاطر می آورد که تنها بستنی بدون لبنیات ، فنجان های کوچک کریستال یخ زده و خشک یا سوربات های گران قیمت غیر کرم دار بود؟ امروزه خوشبختانه جایگزین های بیشماری برای پاراف سبزیجات وجود دارد که در بسیاری از موارد به اندازه بستنی های شیر دار موجود در قفسه ها خوب هستند. اینها از نارگیل ، بادام زمینی ، بادام ، سویا ، جو دوسر ، تا پسته یا نخود انتخاب می شوند! این روزها واقعاً جایگزینی برای بستنی های گیاهی ، گیاهی و بدون لبنیات برای همه وجود دارد! بستنی فروشی ها اغلب انواع مختلفی از بستنی های بدون لبنیات را ارائه می دهند.

به جای خرید یک پیمانه بستنی بدون لبنیات ، سعی کنید “راهنمای قدم به قدم” خود را “خامه زیبا” بسازید.

با این حال ، مانند هر بستنی ، رعایت نکات تغذیه ای مهم است. بنابراین چگونه می توانید سالم ترین بستنی گیاهی را جستجو کنید؟ با لیست مواد شروع کنید! به عنوان مثال ، برخی از پینت ها ممکن است حاوی مقادیر زیادی روغن های گرمسیری (نخل یا نارگیل) باشند که می تواند سطح چربی اشباع را افزایش دهد ، که با افزایش سطح کلسترول خون و خطر بیماری های قلبی مرتبط است. نکته دیگری که باید به آن توجه کنید میزان بالای قند اضافه شده است-بستنی بدون لبنی اغلب به اندازه بستنی معمولی لبنی حاوی قند است. با این حال ، برخی فقط به شیرینی طبیعی میوه تکیه می کنند!

شیرینی موز به خوبی با یک بستنی وانیلی بدون لبنیات ساده در این اسپلیت موز گرم وگان ترکیب می شود.

برخی از جایگزین های بدون لبنیات ، مانند Halo Top ، دارای پروتئین بالاتری نسبت به بقیه هستند ، اما حتماً به اندازه وعده آن توجه کنید. آنها اغلب فقط یک یا دو گرم بیشتر از پیشنهادات دیگر دارند. به طور کلی ، بهترین توصیه این است که فقط برچسب ها را زیر نظر داشته باشید و به ترکیبات و حقایق تغذیه توجه کنید. همچنین ، عاقلانه است که یک وعده بستنی را در یک کاسه (معمولاً ½ فنجان یک وعده است) سرو کنید ، به جای اینکه وان را بگیرید – چیز بعدی که می دانید ممکن است از بین برود! این بدان معناست که شما ممکن است حداکثر 4 وعده غذا را در یک اتاق در ظرف یک پیمانه خورده باشید.

بستنی گیاهی Planet Avena

مشخصات تغذیه ای بستنی گیاهی

حقایق تغذیه ای این بستنی های رایج گیاهی (گیاهی) بدون لبنیات را بررسی کنید. بهترین انتخاب شما این است که هنگام انتخاب سالم ترین دسرهای منجمد گیاهی ، کل کالری ، چربی اشباع و قندهای اضافی را به حداقل برسانید.

تولید – محصول

(1/2 فنجان)

کالری چربی (g) چربی شنبه (g) کل قندها (گرم) قندهای اضافه شده (گرم) کربوهیدرات (گرم) پروتئین (گرم)
مودی براونی آلدن 165 9 6 15 15 23 2
پسته غیر لبنی Arctic Zero 40 0 0 5 5 9 1
کرم برولی کوکی بن و جری 233 11 8 21 21 35 2
لبنیات رایگان فیش غذای Ben & Jerry 248 11 8 26 25 37 2
Breyers با چیپس شکلات نعناع 143 8 6 14 14 18 1
هر تراشه جاوا 170 11 1.5 12 N / A 18 1
من به سادگی لیمو می افتم 170 12 1.5 13 N / A 18 1
سوربات نارنجی خونی Ciao Bella 128 0 0 32 28 32 0
سلام سوربت نارنگی زیبا 135 0 0 32 28 32 0
نارگیل نارگیل لبنی ارگانیک رایگان دسر منجمد ، نارگیل بی نهایت 280 17 15 12 N / A 16 1
نارگیل نارگیل ماکارونی گیلاس شیرین 165 12 11 11 8 14 1
کسب و کار روشن میمونهای بدون لبنیات 100 5 1.5 6 N / A 16 4
دسر یخی روشن شده Ooey Gooey Cinnamon Bun 90 2 0 7 N / A 20 3
بیسکویت و خامه از پروژه Forager 233 12 8 21 21 26 1
پروژه تهیه کننده شکلات تلخ و شیرین 180 11 8 17 17 22 2
کره بادام زمینی فرنن 200 15 4 13 N / A 17 7
خود را با یک توت فرنگی پذیرایی کنید 90 5 4.5 11 N / A 13 1
Häagen-Dazs Amaretto Black Cherries Almon Toffee Dairy Free 240 9 2 23 N / A 37 2
کارامل نارگیل Häagen-Dazs بدون لبنیات 248 11 11 19 17 35 1
کیک تولد هالو وگان وگان 68 3 2 5 4 14 2
لیوان کره بادام زمینی هالو تاپ 83 4 2 5 4 14 3
نمک دریایی بادام کارامل منجمد 218 11 4 14 9 25 5
قهوه Mauna Loa Kona 148 7 5 13 11 21 0
جاده سنگی Mauna Load برای حنا 187 10 5 15 14 22 1
چای سبز آقای دیویی 270 17 12 21 19 24 4
ادویه زردچوبه آقای دیویی 260 15 2.5 21 19 29 6
نادا مو کلوچه هلو 135 6 5 11 2 17 1
بدون کیک پنیر توت فرنگی مو 128 7 5 8 2 14 1
O My Gelato Cake Walk 98 9 8 2 1 17 1
دسر شکلات جو دوسر منجمد بدون لبنیات 158 8 5 14 14 18 2
دارچین چورو 195 11 10 16 N / A 23 2
سامبازون سوربت اصل acai berry 128 4 1 14 14 26 1
دسر بستنی شیر نارگیلی بسیار خوشمزه بدون لبنیات 150 8 8 N / A 14 19 2
خیلی خوشمزه شیرینی رایگان Snickerdoodle Cashew Milk شیرینی منجمد 188 10 7 18 17 25 2
کره نارگیلی تست شده Sunscoop 180 10 9 15 N / A 20 1
Sunscoop Wildberry Crumble 170 9 7 15 N / A 21 1
SweetPea One ‘n Only Cookies’ n Cream 210 10 7 20 19 30 3
استعدادهای درخشان آلفونسو انبه 120 0 0 26 20 30 1
سوربوت هیبیسکوس توت فرنگی Talenti 113 0 0 26 24 29 0
توفوتی عالی با توت 190 9 2 19 N / A 24 2
توت فرنگی رایگان معامله گر جو با بادام ترد و توت فرنگی آب نبات شده 195 8 6 17 15 29 1
انبه وحشی 128 5 1 17 16 21 1

توجه: گرم = گرم ، میلی گرم = میلی گرم ، چربی سفت = چربی اشباع ، کربوهیدرات = کربوهیدرات ،

نوشته شده توسط کاترین اتکینسون ، با شارون پالمر ، MSFS ، RDN

برای اطلاع بیشتر از رژیم غذایی سالم و گیاهی ، وبلاگ های زیر را بررسی کنید:

6 نکته برای افزایش پروتئین در رژیم غذایی گیاهی
15 نکته برای روشن کردن سبزیجات
5 نکته مهم برای سبزتر شدن بشقاب شما

تصویر: Matcha Tea Nice Cream from کالیفرنیا وگان توسط شارون پالمر ، MSFS ، RDN

دیدگاهتان را بنویسید