استرس داری؟ این را امتحان کن!


امروز می خواهم در مورد این واقعیت صحبت کنم که ما زمان زیادی را صرف کردیم ، تلاش زیادی برای انتخاب غذاهای سالم و ما رژیم می گیریم (از خواندن پست های اینستاگرام گرفته تا برنامه ریزی برای خرید محصولات غذای سالم و رژیم غذایی و …) اما می بینیم که همه این کارها را انجام داده ایم ، اما نتیجه دلخواه نگرفتیم!

به طور خلاصه ، نظریه ای به نام مجموعه نقاط وجود دارد که میزان انرژی را بیان می کند الزامات ما مشروط است

مانند مشکلات عصبی مانند استرس ، آنها می توانند انرژی مورد نیاز خود را دریافت کنند بدن را تغییر می دهد و در نتیجه روند کاهش وزن با مشکلات و شکست مواجه می شود.
در مورد استرس و نقش آن در کاهش وزن ، ابتدا باید در نظر بگیرید که استرس چیست اختلالات عصبی مانند افسردگی نیستند ، استرس یک بیماری شایع است. مثل استرس های کوچک (به عنوان مثال: رانندگی در ترافیک یا شرایط کار و استرس و غیره)

بنابراین آنچه ما باید انجام دهیم این است این موقعیت های استرس زا را محدود کنید یا واکنش ما را نسبت به آنها تغییر دهید.
بنابراین معمولاً رژیم غذایی به جای در نظر گرفتن عوامل سبک زندگی چه می کند؟، مصرف آن را بیشتر محدود کرده و فشار بیشتری به بدن شما وارد می کند. اما غافل از وزن آن کاهش نخواهد یافت.

وقتی از نامزدها می پرسیم: “برای کاهش 10 برابر 9 برابر استرس چه می کنید؟ می گویند ما می خوریم!

خوب ، آزمایش را بخواهید ، پس ما چکار کنیم؟ یکی از راه حل هایی که به شما پیشنهاد می کنیم این است یک لیست شخصی از فعالیت هایی که به شما کمک می کند از استرس خارج شوید لذت ببرید ، آماده شوید!

برای پیشبرد و تهیه یک لیست شخصی بر اساس تجربه من ، این ایده ها می تواند به شما کمک کند:

روی یک صندلی بنشینید و پاهایتان را روی بال ها بگذارید ، چشمان خود را ببندید و استراحت کنید.

دوش گرفتن

کتاب یا مجله خوب بخوانید

اگر حیوانات خونخوار را دوست دارید ، می توانید آنها را بخرید و با آنها تفریح ​​کنید.

به یک دوست خوب زنگ بزن

بازی های آنلاین انجام دهید

به قلب طبیعت بروید (پارک هم زیباست)

بکشید یا بکشید

ماساژ

فیلم تماشا کنید ، به تئاتر بروید (بیشتر کمدی)

یوگا کار کن.

تمرینات تنفس عمیق انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید