اما چگونه ضربه خود را دریافت کنم؟ (به سادگی پاسخ دهید.) – رینا داون لوتز



بمب حقیقت: برای دریافت کلسیم نیازی به خوردن شیر ندارید.

این مغالطه گذشته منسوخ شده است. ما بهتر می دانیم ، و اکنون باید دانش عمومی ساده باشد.

بنابراین در اینجا چیزی است که ما اکنون می دانیم.

محصولات گیاهی بسیار سالم تری وجود دارد [Read: Plant-Based diet? It’s Not as Hard as you Think] منابع کلسیم شما می توانید بخورید و حتی مکمل نیست.

بله ، ما به فوتبال احتیاج داریم. کلسیم یک ماده مغذی ضروری است. اما ما نیازی به مگا-تون نداریم. این به سادگی یکی دیگر از مواد معدنی مورد نیاز ما است ، این ماده کم و بیش از پتاسیم ، آهن یا منیزیم مهم نیست.

اما منابع کلسیم غیر لبنی مانند کلم بروکلی ، کلم پیچ ، کلم پیچ و نوشیدنی های غیر لبنی غنی شده با کلسیم تامین کلسیم کافی بدون هیچ گونه آسیبی به سلامتی ، اخلاق و محیط زیست مرتبط با مصرف شیر.

همچنین می توانید با خوردن کنسرو ماهی قزل آلا ، لوبیا و توفو مقدار کافی کلسیم دریافت کنید. [Recipe: One-Sheet Dinner Broccoli Tofu Sweet Potato with Maple Miso Dressing]

به ما گفته می شود که اگر کلسیم کافی دریافت نکنیم ، پیری سالم تهدید می شود و توانایی های ما کاهش می یابد. اما بخشهای زیادی از معما وجود دارد که در این عبارت گم شده است. نیاز داریم همه مواد معدنی که از غذاهای کامل دریافت می کنیم ، نه فقط یکی از آنها ، و همچنین مقدار مناسب ویتامین ها ، فیبر ، آنزیم ها ، امگا 3 ، آنتی اکسیدان ها ، آب تمیز ، خواب ، اشتیاق و ورزش برای پیری سالم.

[Over 60? Read: When I’m 64 Nutrition for Aging Seniors]

xo ،

دیدگاهتان را بنویسید