بالا و بالا: نحوه بازگشت به مسیر اصلی


برف به معنای واقعی کل کشور را به زامبی های تشنه کربوهیدرات تبدیل کرده است که می خواهند در خانه بمانند و هرگز مبل را ترک نکنند … یا شاید فقط من هستم.

و این با در نظر گرفتن اینکه برف اکنون آب شده است و امروز حدود 10 درجه سانتیگراد است. پس چرا روزها را تا تابستان نمی شماریم …؟

خوب ، من فقط می توانم برای خودم صحبت کنم ، اما کار کمی دیوانه کننده بوده است ، که برای من معمولاً به معنی خواب کمتر یا خواب مختل است. این به نوبه خود باعث می شود مغز ضعیف ما هوس قند کند زیرا سطح کورتیزول ما در هنگام خواب و هوس چیزهای بد افزایش می یابد.

بنابراین ، لطفاً برای معکوس کردن علم چه می توانیم انجام دهیم؟

خوب ، ما می توانیم با ردیابی مراحل خود ، روی تلفن های خود یا FitBit ، شروع کنیم و سعی کنیم هر روز حدود 10 هزار هدف داشته باشیم. من در یک دفتر کار می کنم و معمولاً تلفن من فقط در حدود 8k متوقف می شود ، اما من تلفن خود را ردیابی می کنم و همیشه آن را با خود حمل نمی کنم! اما این باعث شد من بیشتر از پله ها آگاه شوم

دوم ، برای کاهش این الگوهای وحشتناک ضعیف خواب ، سعی کنید یک مکمل منیزیم خوب قبل از خواب ، حدود 1 ساعت قبل از خواب مصرف کنید. بهتر است با نمک های منیزیم حمام کنید و تا جایی که می توانید خود را غوطه ور کنید!

در مرحله بعد می خواهید مطمئن شوید که هیدراته هستید – آیا مغز کسی را تار می کند؟! – و به طور منظم غذا بخورید تا در نهایت بستگی به نوشیدنی های شیرین یا کافئین نداشته باشید تا بیدار بمانید.

روز خود را با یک صبحانه پرچرب و پر پروتئین شروع کنید تا هوس هراس را از بین ببرید و سعی کنید کروم را برای 1-2 هفته (تقریباً در زمان قاعدگی و علائم PMS) برای کمک به تعادل مصرف کنید. سطح قند خون

حتی در تعطیلات آخر هفته خود را درمان کنید ، در غیر این صورت مغز ضعیف شما دیوانه خواهد شد اما فقط در صورتی که پزشک به شما توصیه کند این کار را انجام دهید. برخی از افراد در برنامه کاهش چربی به دلیل پیش دیابت یا چاقی ممکن است نیاز داشته باشند که قند را به طور کامل محدود کنند تا به درصد چربی سالم برسند. در این موارد همیشه با پزشک عمومی خود مشورت کنید.

سعی کنید اغلب از غذا خوردن در بیرون اجتناب کنید – من از این بابت وحشتناکم و اشتهای زیادی دارم ، بنابراین تشخیص اینکه چه چیزی در غذای شما وجود دارد و گاهی اوقات به اندازه کافی کافی است دشوار است!

سعی کنید حداقل 20 دقیقه در روز بیرون بروید تا تحرک داشته باشید ، فعال بمانید و مقداری ویتامین D دریافت کنید. هنگامی که سیستم ایمنی بدن ما غیر فعال است ، ما بیشتر به دنبال قند هستیم ، که منجر به التهاب بیشتر می شود. ما بیشتر مریض می شویم چرا مغز چرا!

در نهایت ، اگر بودجه اجازه دهد ، من همچنین می دانم که رزرو یک تعطیلات کوچک در زیر نور آفتاب به همه ما چیزی می دهد که برای آن انگیزه داشته باشیم. حتی نیازی به هزینه خورشید ، ماه و ستاره ندارد! من برای اواسط آوریل برای چند روز رزمی در ویلامورا در پرتغال رزرو کردم تا ماهی تازه بخورم و بخورم و اقامت برای چهار روز فقط 120 یورو بود (بین دو!) پروازهای حدود 140 یورو هر كدام تا چند روز به راحتی برای من قابل توجیه است؟

هر بهانه ای؟

ایکس



دیدگاهتان را بنویسید