بهترین ساندویچ سبز سبزیجات با حمص


این ساندویچ گیاهی ترد ، ترد ، خامه ای و مملو از مواد خوشمزه و ساده است تا شما را سیر نگه داشته و هر لقمه را راضی نگه دارد. یک غذای گیاهی عالی ، با الهام از رژیم مدیترانه ای.

گیاهی به چه معناست؟



از آنجایی که این اصطلاح اخیراً زیاد استفاده می شود ، چند ماه پیش پستی در مورد آن نوشتیم….

رژیم گیاهی چیست؟

رعایت رژیم غذایی گیاهی به چه معناست؟


در این پست ، ما توضیح می دهیم که گیاهان به چه معناست ، برخی افسانه ها را در مورد آن برطرف کرده و همه مزایای بالقوه سلامتی از افزودن گیاهان بیشتر به رژیم غذایی خود را مورد بحث قرار می دهیم.

به طور خلاصه ، بیایید در مورد چگونگی تمرکز رژیم مدیترانه ای بر افزایش گیاهان (سبزیجات ، میوه ها ، غلات کامل ، آجیل ، دانه ها ، حبوبات) در وعده های غذایی خود صحبت کنیم. مزایای آن کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی ، برخی سرطان ها ، دیابت و موارد دیگر است.

ایجاد بهترین ساندویچ گیاهی

ساندویچ گیاهی از نمای نزدیک


هر وقت ساندویچ بدون گوشت درست می کردم ، شوهرم همیشه به من نگاه می کرد انگار دیوانه بودم. او قطعاً طرفدار ساندویچ هایی است که برای ناهار از لایه ها و لایه های گوشت پر شده است. با این حال ، هنگامی که من شروع به ساخت این ساندویچ های گیاهی کردم ، او به سرعت طرفدار بزرگی شد.

نکات من برای تهیه بهترین ساندویچ بدون گوشت عبارتند از:

  • شروع با نان واقعا خوب. نان سبوس دار فیبر بیشتری به شما می دهد ، که شما را سیر کرده و برای مدت طولانی تری سیر نگه می دارد.
    • به دلیل برخی مسائل پزشکی ، اخیراً رژیم بدون گلوتن را شروع کردم و آن را پیدا کردم فر کانیون مارک بهترین است که من تا به حال امتحان کرده ام
  • بافت های مختلف اضافه کنید
    • برای تهیه یک ساندویچ واقعا عالی ، ترکیبی از ترد ، خامه ای ، ترد و نرم لازم است
    • خارج از کاهو و گوجه فرنگی استاندارد فکر کنید و با جوانه ها ، سبزیجات برگ دار مختلف ، خیار ، فلفل ، آووکادو ، گوجه فرنگی ، ترشی ، پیاز قرمز ، تربچه ، بادمجان ، سبزیجات بو داده و غیره خلاقیت ایجاد کنید.

افزودن پروتئین و فیبر با هوموس

یکی از ترفندهای من برای افزودن طعم عالی ، بلکه پروتئین و فیبر اضافی ، استفاده از حمص به جای خردل یا سس مایونز روی نان است.

فقط 2 قاشق غذاخوری حمص حدود 1 گرم فیبر و 2 گرم پروتئین را تأمین می کند. همچنین گیاهی است و با رژیم مدیترانه ای سازگار است.

این ممکن است زیاد به نظر نرسد ، اما در مقایسه با خردل و سس مایونز ، می افزاید –

** لطفاً توجه داشته باشید که اینها تخمین ها هستند و محصولات و مارک ها ممکن است کمی متفاوت باشند. بر اساس یک وعده 2 قاشق غذاخوری

همه Hummus در Not created برابر هستند

تعداد زیادی مارک و طعم هوموس خریداری شده در بازار موجود است. امیدواریم به زودی پستی کاملاً اختصاص داده شده به hummus را گردآوری کنیم. در این میان ، ما می خواستیم نکاتی را در مورد خرید حمص به اشتراک بگذاریم.

حتما لیست مواد تشکیل دهنده را بررسی کنید تا ببینید که حمص از چه چیزی ساخته شده است و سعی کنید یکی از طبیعی ترین مواد ممکن را پیدا کنید. بسیاری از آنها مواد نگهدارنده ، افزودنی ها و یا حتی روغن های دیگری به غیر از روغن زیتون را به عنوان مواد اصلی تشکیل می دهند.

دو مارک مورد علاقه ما برای خرید هوموس عبارتند از:

PS همچنین خوشمزه است و خیلی هم پیچیده نیست که بتوانید آن را در خانه تهیه کنید. این بسیار خامه ای است و هر گونه حمص خریداری شده از فروشگاه را که هنوز امتحان کرده ایم می زند.

آخرین ساندویچ سبز سبزیجات با هموس

بهترین ساندویچ سبز سبزیجات با هموس

بهترین و ساده ترین ساندویچ سبزیجات ، با مقدار زیادی سبزیجات سبز و حمص برای یک غذای خوشمزه و غنی از فیبر گیاهی.

نویسنده برین مک داول ، RDN در متخصص تغذیه داخلی

  • 2
    برش ها
    نان آرد کامل نان سبوس دار نانی که با آرد سبوس نگرفته پخته باشند
  • 2
    قاشق سوپخوری
    حمص
  • 2
    قاشق سوپخوری
    جوانه زدن
  • 1/4
    لیوان
    موشک
    (یا برگ سبز دلخواه)
  • 1/4
    خیار ، نازک ورقه شده
  • 1
    تکه
    پنیر (ما از هاوورتی استفاده کردیم)
  • 1/2
    آووکادو ، نازک ورقه شده

  1. هوموس را در یک طرف نان پهن کنید ، سپس روی آن راکت ، جوانه ، خیار ، پنیر و آووکادو بچینید. تکه باقی مانده نان را روی آن قرار دهید.

(9 بار بازدید ، 3 بازدید امروز)

آخرین اصلاح: 16 سپتامبر 2021

دیدگاهتان را بنویسید