بهترین میان وعده هایی که هنوز غذاهای کامل هستند – Raina Dawn Lutz



در ایمیل [5 Reasons You Need Whole Foods] من تجربه خود را درباره یادگیری بیش از یک دهه پیش به اشتراک می گذارم که خوردن غذاهای کامل به این معنا نیست که من مجبورم تمام غذای خود را بدون پخت و پز بخورم ، یا اینکه فقط می توانم از بازار غذاهای کامل بخورم.

اما خوردن غذاهای کامل به معنای خوردن غذایی بود که هنوز به نظر می رسد در طبیعت رشد کرده یا بسیار نزدیک به آن است. اساساً ، غذاهایی که پخش یا تغییر نکرده اند … یا فقط حداقل تغییر کرده اند. این به این دلیل است که همه چیز (تمام مواد مغذی و فیبر) موجود در آن میوه ، سبزیجات ، غلات ، حبوبات (لوبیا ، نخود ، عدس) ، آجیل یا دانه قبلاً توسط مادر طبیعت کاملاً سازماندهی شده است و بدن انسان به طور م effectivelyثرتری عمل می کند. غذایی که به شکل طبیعی خود است یا بسیار نزدیک به آن است.

وقتی بدن می بیند که چیپس سیب زمینی روغنی یا نمکی یا شکر سفید از دریچه خارج می شود ، باید بیشتر تلاش کند تا کار هضم آن را انجام دهد ، زیرا محصول غذایی فاقد قطعات است. اگر غذاهای کامل را انتخاب کنیم ، کار هضم بدن را آسان تر می کنیم ، این امر بقیه زندگی ما را آسان می کند. و واقعاً حس خوبی دارد. پراکندگی کامل این غذاها در رژیم غذایی ما (یا همه چیز!) همچنین از مغز و سلامت روانی ما حمایت می کند. من عاشق خوردن میوه تازه خام (اساساً مورد علاقه من ، آن خون اوکاناگان!) در تمام تابستان ، اگر تا به حال مرا در محیطی غیرحرفه ای دیده اید به احتمال زیاد من غذا می خورم 🙂

تنقلات، خوراک مختصر؛ آه من دوست دارم! اکثر ما “تنقلات” را غذای ناخواسته می دانیم ، زیرا “سریع” را با “غذای ناخواسته” مرتبط می دانیم! اما به من اعتماد کن! فست فود لزوماً به معنی غذای با کیفیت پایین نیست ، فقط به این معنی است که ما به طور متفاوتی در مورد میان وعده فکر می کنیم.

در اینجا چند تنقلات است که من آنها را دوست دارم!

تنقلات غلات کامل قابل قبول:

دیدگاهتان را بنویسید