تابستان زمان انتخاب غذای سالم تر است – زنان اول


این زمان از سال است که من در تمام طول سال منتظر آن هستم به دلیل دستور العمل های تازه و خوشمزه تابستانی. منظور من رو اشتباه متوجه نشو. من غذاهای زیادی را که در تمام طول سال در دسترس هستند دوست دارم ، اما در این زمان از سال انتخاب سوپر مارکت برای تهیه دستور العمل های سالم تابستانی شگفت انگیز است. تابستان امسال ، من سعی می کنم به میوه ها ، سبزیجات و گوشت پایبند باشم زیرا وقتی بدنم را با اساسی ترین غذاهای رشد کرده تغذیه می کنم ، احساس بهتری دارم. این بدان معنا نیست که طعم و خلاقیت به خطر می افتد. اصلاً. من محصولات لبنی مصرف می کنم ، زیرا من خامه را در قهوه دوست دارم و پنیر را دوست دارم. واقعیت این است که غذاهای زیادی وجود ندارد که من آنها را دوست ندارم ، فقط چند غذای است که من آنها را دوست ندارم. بنابراین ، من مجبور شدم غذاهایی را که در تلاش من برای داشتن تناسب اندام و سالم تر مفید نیستند حذف کنم. زیرا وقتی صحبت از آن می شود ، غذا سوخت است.

استخوان های قوی از رژیم غذایی سالم

تابستان خوش طعم

من اخیراً بیشتر آشپزی می کنم و همانطور که فکر می کنم ، به غذاهایی فکر می کنم که مکمل یکدیگر هستند. همچنین برای من مفید است که به دستور العمل های سالم تابستانی که در صفحات فیس بوک یا وب سایت هایی که دوست دارم از آنها دیدن کنم ، بیابید ، نگاهی بیندازم. پیدا کردن ایده ها به صورت آنلاین ، مانند صفحات غذایی که دوست داشتم ، ایده هایی را برای من به ارمغان می آورد که در انتخاب غذاهایی که آماده کرده ام بسیار مفید است. گهگاه می توانم در دستور العمل ها تغییراتی ایجاد کنم ، اما از الهام آنها استقبال می کنم و دستورالعمل ها عالی هستند. شبکه غذایی همچنین منبع فوق العاده ای برای کسانی است که به راهنمایی کمی نیاز داریم.

به طور طبیعی سالم

همانطور که در تلاش هستم تا غذاهای طبیعی سالم تری را در رژیم غذایی خود بگنجانم ، به آرامی غذاهای فرآوری شده را حذف می کنم. متوجه می شوم وقتی آنها در برنامه غذایی روزانه من گنجانده می شوند ، احساس چندان خوبی ندارم. این اصل KISS است – ساده بگویید – هرچه رژیم غذایی اساسی تر باشد ، بهتر است. گاهی اوقات من کراکر یا چیپس دارم ، اما با گذشت زمان مصرفم را به شدت کاهش داده ام. جالب است که بدن ما چگونه هوس غذاهای خاص ، به ویژه غذاهای فرآوری شده می کند ، بنابراین حذف آنها از رژیم غذایی می تواند مشکل باشد. با این حال ، این امکان وجود دارد ، و وقتی هوس ها متوقف شوند و هر روز احساس بهتری داشته باشید ، خوشحال خواهید شد که این قدم را برداشته اید.

وقتی بچه بودم ، مادرم جوانه بروکسل درست می کرد. نیازی به گفتن نیست که من طرفدار آن نبودم. در بزرگسالی ، او تغییر کرد. آنها در واقع با کره و لیمو خوشمزه هستند ، به آرامی پخته و ترشی می شوند. من آنها را دوست دارم و همچنین سبزیجات بو داده از همه نوع. من این دستور غذا را چندی پیش کشف کردم و آنقدر خوب است که من آن را درست می کنم و از آن لذت می برم. من باید آن را با شما در میان بگذارم ، و امیدوارم شما نیز مانند من از آن لذت ببرید.
https://www.youtube.com/watch؟v=l7kzoHi9cwA

کمتر غذا بخورید

وعده های غذایی بیشتر من را سنگین می کند ، بنابراین من وعده های کوچک تر اما بیشتر می خورم. از آنجا که این مورد وجود دارد ، متوجه می شوم که در حال کاهش وزن هستم. من سعی می کنم وعده های غذایی خود را محدود به غذاهایی کنم که واقعاً برای نیازهای من مفید است و به بدن من گوش می دهد. من غذاهایی را که به نظرم پاسخ منفی به بدن می دهد حذف کرده ام و سعی کرده ام از آنها اجتناب کنم. از آنجا که چندین سال پیش با کم کاری تیروئید و کم خونی تشخیص داده شده بودم ، من مطمئن بودم که از آهن ، مولتی ویتامین ها و امگا 3 / روغن ماهی استفاده می کنم. من همچنین ویتامین A و D. مصرف می کنم همچنین برای هضم و سلامت پروبیوتیک مصرف کردم.

سالاد پر از سبزیجات تازه

راه خود را برای سلامتی جایگزین کنید

بسیاری از ما باید رژیم غذایی خود را با شیوه زندگی ، گرایش ژنتیکی و داروهای خود تطبیق دهیم. اشکالی ندارد زیرا ایده ها و دستور العمل های خلاقانه زیادی وجود دارد که در مورد سلامتی و شرایط خاص ما مفید است. من اخیراً سعی کردم نان و خمیر را کاهش دهم زیرا متوجه شدم بعد از خوردن انواع خاصی از نان احساس نفخ می کنم. در تحقیقاتم ، جایگزین خوشمزه ای پیدا کردم. من مخصوصاً دوست دارم از گل کلم خام برای تهیه پوسته پیتزا یا کالزون خانگی استفاده کنم.

در طول روز یا برای یک میان وعده سریع ، ماست با هلو طراوت بخش است و چغندر با خامه ترش سریع و آسان ، سبک و مفید است. چغندر حاوی آهن و ویتامین A ، C و فیبر است تا به مصرف روزانه رژیم غذایی شما کمک کند.

اگر به دنبال ایده شب تاکو هستید ، سعی کنید از کاهو برگ کره به عنوان پوسته به جای تورتیلا استفاده کنید. می توانید آن را با گوشت یا مرغ پر کرده و پنیر یا خامه ترش را اضافه کنید. این یک روش خلاقانه برای داشتن تاکو است. آنها همچنین می توانند برای یک مهمانی عالی باشند یا به عنوان پیش غذا سرو شوند و می توانید آنها را بپیچید و فوراً تبدیل به رول تخم مرغ شوید. هر یک از این گزینه های سالم برای مهمانی های تابستانی شما مناسب است.

جایگزینی بسته کاهو برای تاکوهای سالم

نتیجه

امکانات برای دستور العمل های سالم تابستانی بی پایان است. انتخاب های زیادی با غذاهای بهاری و تابستانی وجود دارد و به نظر می رسد گزینه های سالم در همه جا وجود دارد. من مخصوصاً هندوانه و آناناس کبابی را وقتی کباب می خوریم دوست دارم. طراوت و طعم را به منو اضافه می کند. فقط چیزی در مورد کباب کردن غذا وجود دارد که طعم آن را افزایش می دهد و برخلاف آنچه که انتظار می رود ، اغلب بسیار بهتر از غذای اصلی است.

بنابراین ، اینجا تابستان است و دستور العمل های تابستانی سالم و غذاهای خوشمزه پر از طعم های عالی را به اشتراک می گذارید!

بعدی را بخوانید:

10 نکته برای غذا خوردن بدون احساس گناه در بیرون

صدف دریایی: یک غذای سبک و کامل تابستانی

به سادگی با دستور العمل های میگو لاغر شوید

آیا این مقاله را پسندیدید؟ ثبت نام کنید (رایگان است!) و ما هر هفته مقاله های فوق العاده ای مانند این را برای شما ارسال می کنیم. به طور رایگان اینجا ثبت نام کنید.



دیدگاهتان را بنویسید