تغذیه بر روی اعداد – Raina Dawn Lutz



بدون برچسب روی رژیم غذایی خود ، می توانید به سادگی در زمان گرسنگی غذا بخورید و در صورت سیری غذا را متوقف کنید. ممکن است به نظر برسد که هیچ ساختاری وجود ندارد ، به من اعتماد کنید ، این 100 برابر بهتر از اعتدال ، احساس گناه و سرقت انرژی در رژیم غذایی است. گاهی اوقات مردم از آزادی یک زندگی بدون رژیم می ترسند ، زیرا به خود اعتماد ندارند که پرخوری نکنند و وحشی نشوند. وقتی به بدن خود گوش می دهید ، شما به احتمال زیاد نمی شود (و اگر این کار را انجام دهید ، به رژیم غذایی سالم بر می گردید زیرا احساس بهتری نسبت به خماری دارد ، نه به این دلیل که رژیم شما را مقصر جلوه داده است.) همچنین می توانید ایده ای از آنچه در رژیم غذایی خود بیشتر نیاز دارید را بدست آورید. هنگام پرخوری (آیا این خوردن احساسی است؟ من فقط به کربوهیدراتهای نشاسته ای بیشتری احتیاج دارم و به همین دلیل است که من هوس شکر می کنم؟ و غیره.) سرانجام این احساس آزادی را خواهید داشت ، اما نه بدون یک ناراحتی جزئی. رژیم های زنجیره ای را کنار بگذارید ، حتی اگر بیشتر از آنچه شما می خواهید طول بکشد ، و این احساس آزادی می تواند به شما مربوط شود. زندگی شما را عوض خواهد کرد. فقط بعد از تلاش سخت شما ظاهر می شود. ارزشش را خواهد داشت.

به خاطر همه چیزهای خوب دنیا ، دیوانگی را کنار بگذارید و از نقاط و نمودارها و نمودارها و برنامه های نظارت و درصد و شمارش و اعداد و نگرانی و قضاوت و شکستن آن فاصله بگیرید. غذا به مجموع اجزای آن در عوض ، ما آزادی را در عمل ساده خوردن غذای با کیفیت می یابیم.

شما قدرت زنجیرها را بشکن شما قدرت رژیم را متوقف کنید شما فقط باید متعهد شدن برای متوقف کردن. من می دانم که این اطلاعات جدیدی برای اکثر مردم است ، پیاده سازی آن دشوار است و مدتی طول می کشد تا از آنچه رژیم غذایی و پزشکان نیم قرن است در جامعه چکش می زنند ، آگاه نشویم. می بینم. دهه ها از بازاریابی آنها می گذرد [Listen: Why We Stand Against Typical Fear-Based Marketing] این به ما می گوید که چرا ما به اندازه کافی خوب نیستیم ، چیزهایی که مادران و مادربزرگ های ما گفته اند و انجام داده اند و ما در طول راه انتخاب کرده ایم ، و روندها ، کتاب ها و حتی دوستان ما. چگونه می توانیم آن را انجام ندهیم؟ این چیزهای زیادی است که باید از آن جدا شد.

ولی تو قادر به انجامش هستی.

و اگر بعد از خواندن همه اینها – هنوز در مورد توزیع یا عدم تقسیم وعده های غذایی یا عدم تمرکز بر نسبت درشت مغذی ها و شمارش کالری سوال دارید ، پاسخ منفی است. این را بیش از حد پیچیده نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید