در آشپزخانه با استفانی – سارا گلدشتاین


نام کوچک: استفانی تارتیک (@ get.your.phyll)

حرفه: حسابدار / متخصص تغذیه

در طول این دوره چه کسی در یک کوارنتین هستید؟ من و سگم برگشتیم تا مدتی با پدر و مادرم زندگی کنیم تا بتوانیم از باغ آنها استفاده کنیم!

1-2 عبارت برای خلاصه کردن زندگی خود در حال حاضر: آهسته ، درون نگر ، متفاوت. من واقعاً سعی می کنم در حال حاضر با سرعت کند زندگی مبارزه نکنم. به آن تکیه کنید و سعی کنید با همه چیز با عشق روبرو شوید.

آخرین غذایی که تا به حال دوست داشتید چیست؟ نارگیل! کره نارگیل ، روغن نارگیل ، آرد نارگیل ، اسیدهای آمینه نارگیل ، پرک نارگیل ، شیر نارگیل. می توانید از آن در تهیه انواع شیرین و خوش طعم استفاده کنید ، که باعث می شود همه کاره باشد. غذای مورد علاقه من برای استفاده از آن میگوی کاری قرمز است!

3 مورد غذا / شیرینی در این لحظه قابل مذاکره نیستند؟

1. سیب زمینی شیرین ارگانیک: ماندگاری زیادی دارد و می توان آن را پخته ، برشته یا پوره کرد. آنها همچنین سرشار از ویتامین A هستند!

2. برنج سفید باسماتی: برنج در حال حاضر به سختی یافت می شود و دلیل خوبی نیز دارد. این یک کربوهیدرات نسبتاً آسان هضم است و کمی تا حد زیادی پیش می رود.

3. کلم بروکلی- کلم بروکلی همچنین می تواند مدت طولانی در یخچال باقی بماند. یکی از دلایلی که من آن را بسیار دوست دارم این است که تقریباً کلم بروکلی هیچ زباله ای ندارد. اگر ساقه ها را پوست بگیرید و سفید کنید ، آنها می توانند به هر سوپ یا سالادی اضافه شوند!

چگونه و از کجا الهام بخش آشپزی را پیدا می کنید؟ بیشترین الهام خود را در سوپر مارکت می یابم. من به میوه ها و سبزیجات تازه فصلی اجازه می دهم راهنمایی کنند که چه کار کنم / بخورم. گفتنی است ، یکی از سایتهای مورد علاقه من برای الهام ، Nom Nom Paleo است!

غذای مورد علاقه شما که در طول کوارتین تهیه کرده اید چیست؟ غذای مورد علاقه من کوکی های شکلاتی دوتایی تاهینی مارشملو من است! دستور تهیه را می توانید در اینستاگرام من @ get.your.phyll پیدا کنید

نکته آشپزی که اخیراً آموخته اید چیست؟ فراموش کردن محیط زیست در زمان همه گیری آسان است. یکی از نکات آشپزی مورد علاقه من این است که تمام سبزیجات باقی مانده خود را در کیسه ای در فریزر ذخیره کنید و وقتی پر شد ، از آن برای تهیه آب سبزیجات استفاده کنید! این به محدود کردن ضایعات غذا و لذت آن کمک می کند!

اگر سفارش داده اید ، غذای مورد علاقه شما چیست؟ تازه نقطه تماس من در طول COVID است و نه در طول COVID. من در مورد کاسه الهه وسواس دارم و به معنای واقعی کلمه نمی توانم چیز دیگری سفارش دهم! همیشه سس تابرو رایو اضافی بگیرید!

هابی جدید / کتابهای مورد علاقه / PODCAST مورد علاقه ندارید؟ داشتم می خواندم ذهنی از خود شما توسط کلی بروگان او یک روانشناس جامع است که معتقد است بهترین راه برای رهایی از درد این است که آن را پشت سر بگذاریم. پادکست های مورد علاقه من Ben Greenfield ، To Be Magnetic و The Life Stylist Podcast هستند.

آیا می توانید برترین فعالیت هایی را که در طول این دوره شما را با زمین و سالم حفظ می کند ، پیشنهاد دهید؟ بهترین توصیه من این است که یک نوع روال را رعایت کنید. اگر هر روز از خواب بیدار شدید و قبل از COVID مدیتیشن کرده اید ، سعی کنید هر روز در طول COVID بیدار شوید و مدیتیشن کنید. حفظ نوعی ثبات در چنین مواقعی بسیار مهم است زیرا باعث می شود احساس کنید زندگی به نوعی تحت کنترل شما است. کار دیگری که من سعی می کنم هر روز انجام دهم این است که پای برهنه ام را در خارج از منزل به مدت 20 دقیقه روی زمین بکارم. متوجه می شوم که وقتی این کار را می کنم بدن و ذهنم کاملاً رها می شود ، و این رایگان است!



دیدگاهتان را بنویسید