راهنمای متخصص تغذیه: گزینه های سالم در استارباکس



حرکت در منوی غذاهای سالم و نوشیدنی های استارباکس (یا هر کافی شاپ) می تواند بسیار زیاد باشد ، اما ما می خواهیم این کار را برای شما آسان کنیم.

متأسفیم ، هیچ موکای نعناع یا کیک در اینجا نمی آید!

حتماً از این صفحه اسکرین شات بگیرید یا نشانک گذاری کنید تا دفعه بعد که به کافئین نیاز دارید ، به لیست گزینه های سالم در استارباکس مسلح شوید.

Ps- همچنین می توانید این قسمت را در پادکست آگاهی از تغذیه ما گوش دهید.

نوشیدنی

  • قهوه سیاه یا چای بدون شیرین. با خیال راحت مقداری شیر اضافه کنید تا طعم تلخ آن شکسته شود
  • آمریکایی
  • شیر بدون شکر یا کاپوچینو با هر نوع شیر
  • شیر چای چای بدون قند
  • نیترو کلد دم ، ساده یا با شیر بدون شیرین
  • نیترو کول دم … با خامه شیرین! یک عدد بزرگ فقط 4 گرم شکر افزوده دارد که در مقایسه با سایر نوشیدنی های شیرین در SB بادام زمینی است و 4 تا 10 برابر قند دارد.
  • چای سبز بدون قند

پیشنهادات:

  • اگر باید شیرین کننده داشته باشید ، یک عدد کوتاه (8 اونس) سفارش دهید یا نصف پمپ شربت را مشخص کنید.
  • از شیرین کننده های بدون قند اجتناب کنید ، آنها می توانند در طول روز میل بیشتری به قند بیشتری داشته باشند
  • اگر به کافئین حساس هستید یا در خواب مشکل دارید ، بعد از ساعت 1 بعد از ظهر کافئین بدون کافئین سفارش دهید
  • در حالی که ماتچا فواید سلامتی دارد ، استباکس ماتچا لاته شیرین می شود. چای سبز را انتخاب کنید که بدون قند دارای همان خواص آنتی اکسیدانی است

آیا برای اهداف تغذیه سالم و کاهش وزن خود به مسئولیت پذیری 1: 1 نیاز دارید؟
برای مجازی ما درخواست دهید برنامه مسئولیت روزانه (DAP) امروز!

صبحانه

  • روکش سفیده تخم مرغ با اسفناج و فتا
  • لقمه های تخم مرغ با یک تکه میوه یا بلغور جو دوسر کلاسیک
  • ساندویچ کم چرب بوقلمون و پنیر: من معمولاً طرفدار چربی کم نیستم ، اما این طعم بسیار خوبی دارد و هنوز هم دارای ویژگی تغذیه ای خوبی در مقایسه با سایر گزینه ها است.

پیشنهادات:

  • از غذاهای پخته خودداری کنید ، حتی اگر سالم به نظر برسند (به عنوان مثال کلوچه های مغز موز یا کیک زغال اخته) ، هنوز هم یک دسر مخفی است
  • بلغور جو دو سر بلوط آگاو اضافه کرد ، که هنوز یک قند است. بهتر است بلغور جو دوسر کلاسیک سفارش دهید و میوه خود را اضافه کنید (مانند یک موز از پیشخوان)

ناهار

  • هر جعبه پروتئینی بیسترو: مرغ کبابی و هموس ؛ تخم مرغ و پنیر (V) ؛ PB و مربا (V) ؛ پنیر و میوه (V) ؛ و برای وعده های غذایی بزرگتر ، جعبه بسته بندی مرغ Southwest.
  • ساندویچ پستو بوقلمون و ریحان
  • کاسه پروتئینی مرغ کینوا
  • گوجه فرنگی پانینی و موزارلا (V)

تنقلات، خوراک مختصر

  • ماست سیگی
  • پنیر لونا
  • پنیرهای کشک کشدار
  • بادام / گردو
  • نوار KIND
  • میله های کامل
  • گوشت بوقلمون
  • نخود فرنگی (پفک نخودچی!)
  • این همه نوار است

پیشنهادات:

  • برای تغذیه مطلوب ، انرژی و تعادل قند خون ، حداقل 10 گرم پروتئین به همراه میان وعده خود اضافه کنید (برای مثال ، نخود فرنگی را با پنیر یا آجیل بخورید ؛ میوه با ماست سیگی)

و شما آن را دارید! خلاصه ای از برخی از گزینه های سالم از Starbucks (یا هر کافی شاپ دیگری که به آن مراجعه می کنید!)

مطمئن نیستید که سفارش Starbucks شما توسط متخصص تغذیه تأیید شده است؟ از ما بپرس! سوالات خود را در اینستاگرام (@ nutrition.awareness) برای ما DM ارسال کنید.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید …

کیت ریچاردسون متخصص تغذیه متخصص تغذیه در اورلاندو ، فلوریدا است. او در تمرینات خصوصی ، آگاهی از تغذیه ، شریک است ، جایی که به رژیم گیرندگان نا امید کمک می کند تا با استفاده از آموزش تغذیه 1: 1 به اهداف سلامتی خود برسند. او میزبان پادکست آگاهی از تغذیه است.



دیدگاهتان را بنویسید