رهبری سفر کاهش وزن و سلامتی خود – مربیگری بوپر کاهش وزن و مربیگری زندگی



آن روز فکری مثل یک حباب مقوایی بالای سرم به ذهنم رسید: چه کسی من را مسئول زندگی من کرد؟ در یک لحظه شگفت انگیز متوجه شدم که واقعاً مسئول زندگی خود هستم. نه مادرم ، نه رئیس من ، نه دخترم ، نه شوهرم. خودم.

عینی به خود نگاه کنید ، ما رهبران زندگی خود هستیم. شاید شما نقش های مختلف خود را تقسیم بندی کرده اید. من مادر ، خواهر ، بازیکن تیم ، اهل نیویورک ، شهروند زمین هستم. اما اگر به همه این موارد نگاه کنید ، ما طراحان ، رهبران و تصمیم گیرندگان در طول زندگی خود هستیم.

مهمترین گامی که یک رهبر می تواند بردارد این است که واقعاً S را در محل کار بگوید. بله ، من مسئولیت را می پذیرم. من نیازی به اجازه ندارم. من نیازی به فریب یا دستکاری خودم یا شما ندارم تا مرا وادار به پذیرش کنید. من این مسئولیت را می پذیرم.

من رئیس مسئول هستم مدیرعامل ، CIO ، CFO ، CTO – همه اینها.

همانطور که الان هستم.

اما آیا در مورد زندگی خود چنین فکر می کنید؟ آیا دوست دارید رئیس خود باشید؟

هم زیباست و هم وحشتناک در عین حال.

من پیشنهاد می کنم که شما وظیفه رهبر بودن در سلامت خود را بپذیرید. تغذیه و نگهداری بدن ، ذهن و روح شما.

رئیس به رئیس به طور کلی تصمیم گرفت.

اگر در حرفه حرفه ای خود عنوان مدیر ، مدیر ، مالک ، مدیر مالی یا سایر نقش های رهبری را نداشته اید ، ممکن است هرگز خود را یک رهبر ندانید.

اولین س questionالی که ممکن است از خود بپرسید این است: “آیا من برای این کار خوب آموزش دیده ام؟

شما تصمیم گرفته اید که چه چیزی بخورید ، چه بپوشید ، کجا بروید ، چه چیزی بخرید ، کجا زندگی کنید و چه چیزی رانندگی کنید.

شرط می بندم که تمام عمر وزن خود را بر اساس رژیم های مختلف کنترل کرده اید. به احتمال زیاد در طول این سالها موفقیت ها و شکست هایی کسب کرده اید.

کجا در زندگی خود رهبر بوده اید؟ این می تواند با یک شرکت میلیارد دلاری یا مشاغل خانگی مهد کودک باشد. شاید شما یک مادر خانه نشین بوده اید و موفق شده اید تعدادی بچه به دنیا بیاورید.

ما عادت داریم انتظار داشته باشیم که رهبری به عنوان یک ویژگی مورد استفاده رئیس در محل کار یا در یک دنیای کامل ، توسط سیاستمداران منتخب ما قرار گیرد.

اگر مهارت های رهبری را در دنیای شخصی خود به کار ببرید ، چطور؟ اگر آگاهانه کنترل را در دست بگیرید – رهبر سفرهای کاهش وزن و سلامتی خود شوید؟

اگر شما همان مهارت هایی را که موانع تولید در شغل خود را پشت سر گذاشته اید ، خانه برای خانواده خود خریداری کرده اید ، یا به شریک یا فرزند خود در بیماری و سختی های زندگی کمک کرده اید ، به کار گیرید و برای کاهش وزن به کار ببرید؟

من روی 8 ویژگی رهبری تمرکز می کنم که شرط می بندم شما قبلاً در بسیاری از زمینه های زندگی خود از آنها استفاده کرده اید.

  1. یادگیری مادام العمر
  2. آنفولانزا را بشناسید نه کنترل آن
  3. میل و بینش
  4. جبران ها را به رسمیت بشناسید
  5. غلبه بر موانع
  6. منابع بدست آورید
  7. به آن پایبند باشید تا کار تمام شود
  8. جشن بگیرید و ارزیابی کنید

این ویژگی ها چگونه برای کاهش وزن و سلامتی کاربرد دارد؟ بیایید آنها را بررسی کنیم.

1. رهبران می دانند که باید کارهایی را یاد بگیرند.

بهترین رهبران متعهد به فرایند یادگیری هستند. هیچ کاری که قبلاً انجام نشده است بدون یادگیری زیاد به دست نمی آید. با کسب مهارت های جدید توسط افراد و تیم ها ، تجمع یا ادغام سطح بعدی مهارت برای تیم اعمال می شود.

اگر مهارت های مدیریت عاطفی و ذهنی و همچنین نحوه خوردن را یاد نگرفته اید ، یادگیری آنها شما را در رسیدن به اهداف کاهش وزن و سلامتی خود پیروز می کند. وقتی شما یک رهبر خوب هستید ، به دنبال یادگیری هستید و آن را برای خود معنی کمتری ندارید.

2- رهبران موفق نفوذ را تشخیص می دهند نه کنترل.

رهبران درک می کنند که می توانند تأثیر بگذارند ، آموزش ببینند و رهبری کنند ، اما هرکسی از اراده ای برخوردار است تا کاری را که می خواهد انجام دهد.

آیا شما نوجوان تربیت کرده اید؟ آیا داوطلبان را مدیریت می کردید یا کارگران؟ اگر آن را دارید ، آن را از تجربه می دانید. اگر خوردن احساسی مشکل شماست و معتقدید که مردم باعث می شوند بیش از حد غذا بخورید ، من یک خبر خوب برای شما دارم. شما می توانید مهارت کنترل کنترل واکنش ها و پاسخ های خود را بیاموزید. شما می توانید واکنش های متفاوتی را بیاموزید ، بنابراین غذا یک استراتژی برای احساس بهتر نیست.

3. رهبران تمایل و بینش دارند.

اگر هدفی برای رسیدن به هدف وجود داشته باشد ، یک رهبر تمایل زیادی به تحقق آن دارد. رهبران آنچه را که هنوز وجود ندارد می بینند و آن را از ذهن خود ایجاد می کنند! میل یک ویژگی فوق العاده است زیرا احساسی است که انگیزه عمل را دارد. می تواند ما را به سوی هدف خود راهنمایی کند. چشم انداز یعنی توانایی تصور آنچه هنوز وجود ندارد.

هنگامی که دلیل چرایی کاهش وزن و ایجاد یک سبک زندگی سالم را درک می کنید ، هدف (وزن هدف – اعداد LDL – توانایی اجرای 10K و غیره) را که تمایل و بینایی است ، ایجاد می کنید. رهبری خوب مستلزم تمایل و بینش است.

4. رهبران سازش را می پذیرند.

یک رهبر خوب می داند که برای دستیابی به یک سری اقدامات لازم است. هر تلاشی نیازهای گوناگونی خواهد داشت. برخی با ارزش و سرگرم کننده و برخی خسته کننده. رهبران همه کارها را انجام می دهند. رهبران خوب می دانند که محدودیت ها مورد نیاز خواهند بود. انجام کاری به معنای انجام هیچ کار دیگری نیست.

اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، باید مراقب آنچه می خورید باشید. ممکن است لازم باشد در مقدار ، زمان و کیفیت غذا تغییراتی ایجاد شود. اگر سازش را به عنوان انتخابی که انجام می دهید بپذیرید ، هنگام حرکت از یک عادت به عادت دیگر ، مایل به احساس ناراحتی خواهید بود.

5. رهبران موانع را پیش بینی می کنند.

موانع چالش های ذاتی در هر هدف اصلی است که می خواهیم به آن برسیم. رهبران آنچه را که برای دستیابی به هدف لازم است ارزیابی می کنند و به دنبال نقاط کور و موانع خود هستند که از موفقیت آنها جلوگیری می کند. رهبران خوب منابع موجود را اندازه گیری کرده و راهی را برای پیشرفت طراحی می کنند.

شما به عنوان یک زن در دهه شصت سالگی با موانعی روبرو شده اید. موانعی که بر آنها غلبه کرده اید برای رسیدن به هدف ضروری بودند. اگر به گذشته نگاه کنید ، ممکن است متوجه شوید که به دلیل آن موانع قوی تر و خردمندتر هستید.

شاید شما برای چالش های حرفه خود زندگی می کنید ، اما سلامتی و وزن خود را در دسته تحقیق مفید قرار نداده اید. وقتی می خواهید عادات غذایی خود را تغییر دهید ، موانع زیادی برای برنامه ریزی وجود دارد. اگر گرسنه هستید (گرسنه ، عصبانی و خسته و آماده نیستید) ممکن است نخواهید غذای سالم انتخاب کنید. انتظار می رود این یک منحنی یادگیری باشد. دریابید کدام غذا برای بدن شما مفید است. بیاموزید که چگونه افکار و عادات کودکی خود را در مورد غذاهای بی ارزش تغییر دهید. موانع خاص خود را لیست کنید.

6. رهبران منابعی را برای انجام کار پیدا می کنند.

رهبران می دانند که به حمایت نیاز دارند و به دنبال آن هستند.

توجه داشته باشید که مهارت شما کجا کم است و آن را بیاموزید یا اجاره دهید. شما می دانید که بدست آوردن منابع مناسب برای پروژه شما ، فرزند شما ، والدین بیمار ، همه موفقیت ها را تغییر می دهد. مربی استخدام کنید. اگر خرید و پخت غذاهای سالم مانعی دارد ، آشپزی یا استفاده از خدمات تحویل غذا را بیاموزید.

7. رهبران تا پایان کار به آن پایبند هستند.

برای دستیابی به اهداف بزرگ نیاز به سخت کوشی است. با این اوصاف ، شرط می بندم که از سخت کوشی نمی ترسید. شرط می بندم موفقیت شما در زندگی به تعهد ، فداکاری و تمایل به کار اضافه کار بستگی دارد. تا زمانی که پروژه شما برای پخش اولیه آماده نباشد ، گزارشی را مرور یا تکرار کنید.

شرط می بندم وقتی 13 ساله بودید حوله را پرت نکردید و می گفتند: “خیلی سخت است. من دوست ندارم. من اینجا نیستم. “اکثر ما به آن پایبند هستیم. بعضی اوقات پاداش یک لبخند ، یک تشکر را دریافت می کنیم. اما ممکن است سالها هیچ بازخورد مثبتی دریافت نکنیم. هدایت خانواده شما را مشغول به انجام کار می کند. به

برای یادگیری عادات غذایی جدید و پاسخ به محرک های احساسی درک شده برنامه ریزی کنید. رعایت آن تا رسیدن به هدف ، پاداش متفاوتی به شما می دهد. سلامت و تندرستی طولانی مدت. این هدیه ای است که می توانید به خودتان بدهید.

8. رهبران جشن می گیرند و ارزیابی می کنند.

رهبران خوب ارزش جشن گرفتن موفقیت های خود را دست کم نمی گیرند: تشخیص اینکه این چشم انداز به واقعیت تبدیل شده است و احساس می کنند که نتیجه یک چرخه خودکفا و پایدار است. رهبران خوب برای بررسی روند ، تجزیه و تحلیل تخصیص منابع و آنچه موفق بوده یا روند را کند کرده است وقت می گذارند. رهبران خوب این یادگیری را برای هر کاری که در آینده انجام می دهند به کار می برند.

اگر وظیفه رهبر خوبی برای کاهش وزن و رفاه خود را بپذیرید ، شما نیز اهداف خود را جشن خواهید گرفت. نه با بستنی و کیک ، بلکه با احترام واقعی زیرا شما در فرایند بکارگیری همه این ویژگیها در کار متفاوت خواهید شد. شما زنی خواهید شد که دیگر برای مراقبت از خود تلاش نمی کند. زنی که خود را جدی می گیرد و قدرت خود را می داند.

وقتی می پذیرید که رهبر زندگی خود هستید و کار کاهش وزن و سلامتی را جدی می گیرید ، می توانید مهارت هایی را که در درون خود دارید و در گذشته با موفقیت از آنها استفاده کرده اید به کار بگیرید. شما از نیاز به مهارت های جدید مورد نیاز نخواهید ترسید. ممکن است از شکل موانع شگفت زده شوید ، اما روی موانع حساب می کنید. رهبران در انتظار آنها هستند ، برای آنها برنامه ریزی می کنند و از آنها درس می گیرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی مدیریت برنامه کاهش وزن و سلامتی خود ، به قسمت 28 کتاب «هرگز برای از دست دادن وزن دیر نیست» گوش دهید ، پادکستی برای زنانی که به سن 60 سالگی می رسند و در هر کاری موفق بوده اند اما در رسیدن به اهداف کاهش وزن خود موفق بوده اند.

با استفاده از جدیدترین تحقیقات عصب شناسی و چاقی و سلامت ، میزبان شما ، Pat Beaupre Becker ، به شما در مورد خواص غذا و نحوه تأثیر آنها بر اشتها ، میل ، خلق و خو و مغز شما آموزش می دهد. هر هفته از ابزارها و استراتژی هایی استفاده کنید که خود را از فکر مداوم در مورد وزن خود رها کرده و یک زندگی شگفت انگیز ایجاد کنید.

از https://Never2late.info/guide دیدن کنید تا راهنمای سریع خود برای کاهش وزن پایدار را بارگیری کنید.



دیدگاهتان را بنویسید