روز خود را درست با یک صبحانه کامل شروع کنید


برای داشتن سلامتی روز را با غلات کامل روی میز شروع کنید – این 4 نکته را در مورد نحوه لذت بردن راحت از صبحانه کامل دریافت کنید.

هیچ چیزی نمی گوید “برخیز و بدرخش!” بهتر از یک صبحانه متعادل و گیاهی است. شروع روز با یک وعده غذایی که بر غذاهای گیاهی کامل ، از جمله غلات کامل فوق العاده ، ترد و غنی از مواد مغذی تأکید دارد ، راهی آسان برای مراقبت از بدن است. در حقیقت ، صبحانه روزانه شما فرصتی عالی برای افزودن مواد مغذی و فیبر بیشتر به روز است و راهی خوب برای رسیدن به هدف غلات کامل است. من توصیه می کنم که حداقل سه وعده غلات کامل مانند برنج قهوه ای ، جو ، کینوا ، آمارانت ، تف ، سورگوم ، گندم سیاه ، برنج وحشی و گندم (شامل املا ، امل ، کاموت و بلغور) را در رژیم غذایی خود قرار دهید. هر روز برای سلامتی مطلوب حداقل یکی از آن قسمتها باید سر میز صبحانه باشد! خوردن بیشتر غلات کامل یک عادت سالم است – این امر با کاهش خطر ابتلا به بیماری های مزمن از جمله بیماری های قلبی ، دیابت نوع 2 و برخی از سرطان ها مرتبط است. همچنین می توانید وزن سالم تری را با کمک غلات کامل حفظ کنید. بنابراین آنها را مطرح کنید!

اینجا بخوانید که چگونه می توانید فاصله بین غلات خود را پر کنید.

بسیاری از غذاهای مختلف صبحانه حاوی غلات کامل از فرنی و غلات گرفته تا پنکیک ، وافل و مافین وجود دارد. این وعده های غذایی صبحانه غلات کامل می تواند به شما کمک کند تا ساعت ها احساس سیری کنید و دوز سالم پروتئین گیاهی ، فیبر ، ویتامین ها و مواد معدنی را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. به عنوان مثال ، یک فنجان جو دوسر خام حاوی 11 گرم پروتئین است و 27 درصد از ارزش روزانه منیزیم ، 43 درصد از ارزش روزانه سلنیوم و 27 درصد از ارزش روزانه روی را تأمین می کند. با افزودن غلات کامل به صبحانه ، این مواد مغذی مهم و بیشتر را دریافت خواهید کرد!

این کاسه صبحانه توت سورگوم بسیار آسان تهیه می شود و طعم آن عالی است.

نه تنها این ، تمرکز بر غذاهای گیاهی برای صبحانه واقعاً یکی از بهترین راه ها برای کاهش مصرف غذای حیوانات است. و اگر هفت روز در هفته صبحانه بدون گوشت می خورید ، می توانید تأثیر زیادی بر رد پای کربن و همچنین سلامت خود داشته باشید. حفاظت و حفاظت از زمین برای زندگی نسل های آینده بسیار مهم است و اتخاذ رژیم گیاهی یک راه عالی و آسان برای مراقبت از محیط زیست و بدن ما است. با بسیاری از دستور العمل های خوشمزه و گزینه های بدون گوشت موجود در خواربارفروشی ، بیکن را در سفره صبحانه نیز از دست نخواهید داد!

این بیکن تمپه به طرز خوشمزه ای دودی است و می تواند صبحانه غلات کامل ، مانند نان تست کامل یا وافل را همراهی کند.

پیدا کردن جایی که می توانید غلات کامل را به رژیم غذایی خود اضافه کنید ، به ویژه صبحانه ، می تواند مشکل باشد. با این حال ، بسیاری از تغییرات ساده و اضافات وجود دارد که می توانید برای ایجاد یک صبحانه سالم و خوشمزه و واقعاً شروع درست روز درست کنید. و تغییر به غلات کامل نیز می تواند طعم هزینه را به همراه داشته باشد ، زیرا غلات کامل برای کیف پول و سلامت شما مفید هستند!

این کاسه صبحانه توت قرمز کینوا قرمز زیبا راهی آسان برای شروع روز با یک وعده غذایی سالم از غلات کامل است.

این نکات را در مورد چگونگی افزایش غلات کامل در صبحانه خود برای سلامتی و طعم خوب بررسی کنید.

آرد گیلاس شکلات تیره یک شبه

1. آن غلات کامل را درست کنید. سعی کنید ظرفی از غلات قدیمی مانند کینوا ، ارزن یا آمارانت بپزید و صبح آن را دوباره گرم کنید. برنج قهوه ای همچنین می تواند تغییر خوبی در کاسه استاندارد جو دوسر شما باشد. نه این که نمی توانید از یک کاسه جو دوسر برش خورده از فولاد یا قدیمی استفاده کنید! روی آن آجیل یا دانه ها و میوه های تازه فصلی یا کنسرو شده (کنسرو شده ، یخ زده یا خشک شده) قرار دهید و در عرض چند دقیقه یک صبحانه فوق العاده متعادل خواهید داشت.

این نان موز سبوس دار دارای سه نوع آجیل ، دو نوع دانه و نارگیل است که آن را به یک غذای راحت خوشمزه و مغذی تبدیل می کند.

2. نان برای صبحانه درست انجام شود. برای نان صبحانه ، از پنکیک و وافل گرفته تا مافین یا نان تست ، حتماً در دستور غذا از محصولات 100٪ غلات کامل استفاده کنید. شاخص گلیسمی پایین آنها به شما کمک می کند تا قند خون شما ثابت بماند و از افت صبحگاهی قبل از ناهار جلوگیری شود ، به علاوه تمام مزایای آن غلات کامل سالم را دریافت خواهید کرد. علاوه بر این ، طعم منحصر به فرد آجیل غلات کامل ، مانند کینوا یا نان ، لایه دیگری به محصولات پخته شده شما اضافه می کند.

این دستور کیک هویج بلغور جو دوسر یک شبه را به عنوان راهی خلاقانه برای لذت بردن از غلات کامل در صبحانه آماده میل کنید.

3. از غلات کامل به روش های خلاقانه استفاده کنید. غلات کامل بسیار متنوع هستند! سعی کنید آنها را به روشهای خلاقانه به صبحانه معمول خود اضافه کنید ، مانند افزودن آردهای کامل کمتر آشنا (سعی کنید teff quinoa) را به خمیرهای خود اضافه کنید و ظرف های جو دوسر را یک شبه درست کنید (فقط جو و شیر خود را مخلوط کنید. سبزیجات مورد علاقه و تزئین کنید ، سپس بگذارید در یخچال سرد شوند. یک شب برای صبحانه آماده).

به دنبال محصولات غلات کامل باشید ، مانند نان ترد غلات که در این دستور غذا برای ساندویچ رازیانه و چغندر باز نشان داده شده است.

4. محصولات غلات کامل را عاقلانه انتخاب کنید.اگر تصمیم دارید محصولات صبحانه و غلات آماده مصرف خود را ارتقا دهید ، لیست مواد تشکیل دهنده را بررسی کنید تا مطمئن شوید که اولین عنصر آن یک غلات کامل است یا به دنبال تمبرهای غلات کامل شورای غلات کامل باشید که نشان دهنده وجود غلات کامل در آن است. انتخاب غذای شما

این را بخاطر بسپارید: همه انتخاب غلات کامل در برنامه روزانه صبحانه به شما کمک می کند تا فیبر و مواد مغذی را که برای سلامتی پر جنب و جوش مهم هستند در اختیار شما قرار دهد ، بنابراین امروز از برخی از آنها لذت ببرید!

در اینجا برخی از دستور العمل های صبحانه غلات کامل مورد علاقه من وجود دارد:

کوکی های یکپارچه وگان
ساندویچ کامل آفتابی نارنجی
وافل شکلاتی تلخ با نارگیل و گیلاس

نوشته شده توسط کاترین اتکینسون ، کارآموز رژیم غذایی ، با شارون پالمر ، MSFS ، RDN

عکسها و دستورهای تهیه شده توسط شارون پالمر ، MSFS ، RDN

تصویر اصلی: جو دوسر نارگیل و موز پخته شده

محصولات برجسته را در اینجا در Thrive Market دریافت کنید!

سعی کنید صبحانه بعدی خود را با یک قابلمه فوری بپزید!

ممکن است پست حاوی پیوندهای وابسته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید