رژیم غذایی سریع چاقی با برنامه رژیم غذایی فوق العاده


قبل از شروع هر نوع رژیم غذایی برای چاقی ، بهتر است با یک متخصص تغذیه مشورت کنید ، ابتدا باید بدانیم که چرا چاق نیستیم و سپس باید با تشخیص صحیح به دنبال رژیم های موثر و کارآمد برای چاقی باشیم. در زیر چاقی را به مدت یک هفته برای شما عزیزان آورده ایم. امیدواریم با استفاده از این رژیم غذایی سریع برای چاقی ، بتوانید به راحتی تا چند کیلو در هفته وزن اضافه کنید.

برای تغییر متابولیسم به زمان زیادی نیاز دارید. بهتر است به راحتی تسلیم نشوید و تا زمانی که خواسته شما برآورده نشود تسلیم نشوید. راه های زیادی برای افزایش وزن وجود دارد و رژیم ها یکی از مهمترین و سالم ترین روش ها هستند. برای افزایش وزن ، بهتر است کالری بیشتری در طول روز مصرف کنید تا میزان کالری که بدن روزانه می سوزاند. پروتئین بخورید بدن شما به ازای هر پوند وزن بدن روزانه به 1.5 گرم پروتئین نیاز دارد. بدن شما نیز به مقدار مناسبی از چربی در روز نیاز دارد ، بنابراین مصرف چربی نیز برای افزایش وزن مفید است. همچنین بهتر است عادات غذایی 3 وعده غذایی در روز را فراموش کنید و به جای آن 5 تا 6 وعده غذایی کوچک در روز بخورید. تا پایان مطالعه رژیم چاقی سریع در هفت روز با ما باشید.

انواع غذاها برای رژیم های چاقی سریع

برنامه رژیم غذایی چاقی سریع هفت روزه

در این مقاله ، رژیم غذایی کامل و جامع هفت روزه چاقی سریع را به طور مفصل به شما معرفی کرده ایم. امیدواریم این رژیم برای شما ساده باشد و بتوانید با استفاده از آن به راحتی چند پوند وزن اضافه کنید.

رژیم سریع برای چاقی

روز اول

در اولین روز رژیم چاقی سریع ، بهتر است نصف فنجان جو دوسر خام را برای صبحانه با یک لیوان شیر بدون چربی ، نصف فنجان قره قاط خشک شده یا کشمش ، یک قاشق غذاخوری روغن کامل دانه کتان و مقداری دارچین بخورید. به و برای یک میان وعده ، یک فنجان شیر بدون چربی ، یک تکه بزرگ میوه ، یک قاشق کره بادام زمینی کامل ، یک تکه موتزارلا بخورید ، و برای ناهار ، 2 فنجان کامل سالاد تخم مرغ خوشمزه ، 2 نان پیتا و یک موز. برای میان وعده عصر ، یک قسمت ماست کم چرب ، یک قسمت پنیر کم چرب محلی ، یک قسمت کامل بلوبری مخلوط با تمشک ، 2 قاشق غذاخوری آرد گندم کامل پودر شده و یک قاشق غذاخوری عسل ، و برای شام 20 گرم ماهی آزاد ، یک عدد سیب زمینی بزرگ ، یک وعده کامل نخود فرنگی و یک فنجان دوغ کم نمک بخورید. در آخرین وعده غذایی که بعد از شام مصرف می شود ، بهتر است نصف فنجان ماست کم چرب ، 3 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی ، چند تکه یخ و نصف قاشق غذاخوری عسل را ترکیب کرده و میل کنید.

رژیم چاقی برای افراد لاغر سریع

روز دوم

روز دوم رژیم سریع برای چاقی برای صبحانه 4 عدد پنکیک گندم ، 2 قاشق غذاخوری شربت افرا ، یک وعده کامل پنیر محلی کم چرب و یک فنجان توت فرنگی تازه خوشمزه و برای یک میان وعده ساندویچ کره بادام زمینی با موز و عسل ، یک موز کامل و دو عدد یک لیوان کامل شیر بدون چربی برای ناهار می توانید ماکارونی سبزیجات را با یک لیوان دوغ کم نمک میل کنید. حالا برای میان وعده دوم ، یک لیوان شیر بدون چربی ، یک فنجان میوه یخ زده که می تواند هر نوع میوه ای باشد ، و دو قاشق غذاخوری دانه کتان را مخلوط کرده و میل کنید. برای شام ، حدود 200 گرم سینه بوقلمون ، دو عدد سیب زمینی بزرگ و یک وعده کامل سبزیجات پخته بخورید. بهتر است پودینگ را بعد از شام بخورید.

کمی صورتی

برنامه افزایش وزن صبح روز سوم ، برای صبحانه ، 2 عدد بیسکویت گندم یا جو با پودینگ و یک لیوان شیر بدون چربی با دو میوه بزرگ برای میان وعده بخورید. برای ناهار می توانید ساندویچ تن و پنیر را با گلابی بخورید ، می توانید این ساندویچ را با ترکیب دو تکه نان سبوس دار ، حدود 150 گرم ماهی تن ، یک ورقه چدار ، سس مایونز بدون چربی با کاهو یا گوجه فرنگی درست کنید. به برای یک میان وعده سریع برای رژیم چاقی ، عصرها می توانید برای شام یک لیوان شیر بدون چربی با دو میوه بزرگ و یک کاسه سوپ مرغ بنوشید. بعد از شام خوردن یک لیوان شیر بدون چربی و 3 میوه بزرگ بسیار عالی است.

رژیم سریع برای چاقی

روز چهارم

برای صبحانه ، چهارمین روز رژیم سریع افزایش وزن ، املت سبزیجات که 2 تخم مرغ را با نصف فنجان پنیر کم چرب و نصف فنجان سبزیجات را با دو تکه نان سبوس دار و یک لیوان شیر بدون چربی و یک غذا ترکیب می کند. یک پرتقال و یک تن ماهی تن ، 2 فنجان کامل برنج قهوه ای ، مقداری سالسا و یک گوجه فرنگی برای میان وعده بخورید. ساندویچ بوقلمون و پنیر کم چرب را با یک دسته انگور قرمز برای ناهار سرو کنید. به عنوان میان وعده ، یک لیوان شیر بدون چربی با دو قسمت کامل میوه یخ زده و برای شام 250 گرم سینه مرغ ، یک فنجان کلم بروکلی ، دو فنجان کامل پوست برنج با لوبیا و بعد از شام ، مخلوطی از پروتئین پودر شده سویا با شیر با یک تکه بزرگ میوه سرو کنید.

روز پنجم

برای صبحانه ، پنکیک گندم ، دو لیوان شیر بدون چربی ، یک فنجان پر از زغال اخته یا تمشک تازه ، یک لیوان شیر بدون چربی با دو میوه بزرگ برای ناهار ، یک ساندویچ با همبرگر و پنیر ، یک لیوان شیر بدون چربی برای میان وعده. با دو میوه بزرگ برای شام ، همبرگر با یک لیوان دوغ کم نمک و تا آخر شب پروتئین با تعداد زیادی میوه سرو کنید.

پروتئین در رژیم های چاقی سریع

روز ششم

برای صبحانه 4 پنکیک کامل ، دو قاشق غذاخوری آب افرا ، یک لیوان شیر بدون چربی ، با یک قسمت کامل از بلوبری تازه ، برای میان وعده 4 تخم مرغ آب پز سخت ، یک قسمت کامل جو پخته شده ، یک لیوان شیر بدون چربی با یک موز و کمی دارچین ، برای ناهار 2 فنجان ماکارونی با دو قاشق غذاخوری سس ، 150 گرم سینه مرغ و کمی سالاد اسفناج ، برای یک میان وعده یک فنجان گربه ماهی با نصف فنجان ماهی تن با یک سیب بزرگ و برای شام 150 گرم سینه مرغ ، 2 قسمت کامل سبزیجات پخته به همراه یک سیب زمینی بزرگ و تا پایان شب می توانید یک شیک پروتئینی بخورید.

هفتمین روز و آخرین روز رژیم چاقی سریع

برای صبحانه ترکیبی از دو تخم مرغ ، سالسا ، فلفل ، موزارلا با 4 تورتیلا گندم و یک دسته بزرگ انگور ، برای یک میان وعده ترکیبی از دو فنجان سبوس جو با 2 لیوان شیر کم چرب ، کمی دارچین و دوم بخش کشمش ، برای ناهار 2 تکه نان با 150 گرم همبرگر ، 2 تکه پنیر کم چرب ، گوجه فرنگی ، کاهو و خردل ، سبزیجات پخته ، یک لیوان دوغ کم سدیم ، 3 ساندویچ کره بادام زمینی با موز برای میان وعده و یک وعده کامل سوپ لوبیا قرمز ، 150 گرم شام ماهی تن ، یک وعده پاستا ، یک فنجان سالسا ، کلم بروکلی بخارپز ، دوغ کم نمک و یک شیک پروتئینی بعد از شام بخورید.

منبع: آرگا

برچسب:
رژیم غذایی برای چاقی

دیدگاهتان را بنویسید