رژیم غذایی Sirtfood چیست؟ باید امتحانش کنم؟



رژیم غذایی sirtfood توسط دو متخصص تغذیه “مشهور” در بریتانیا ایجاد شد و اخیراً به دلیل این ادعا که ادل از آن برای کاهش بیش از 40 کیلوگرم وزن استفاده کرده بود ، در صدر روندهای اصلی رژیم غذایی امسال قرار گرفت.

آدل شخصاً تأیید نکرد که از رژیم غذایی سیرتفود استفاده می کند یا اینکه چقدر وزن کم کرده است.

سازندگان رژیم sirtfood ، ایدان گوگین و گلن متن ، ادعا می کنند شما می توانید “وزن خود را کاهش دهید و گرسنه نباشید. شما می توانید 7 پوند و 7 روز وزن کم کنید و هیچ کدام از اینها عضلانی نخواهد بود. این نقل قول مستقیماً از وب سایت sirtfood گرفته شده است.

آنها ادعا می کنند که نشان داده شده است که sirtuins (SIRTs) ، گروهی از هفت پروتئین در بدن است که عملکردهای مختلفی از جمله متابولیسم ، التهاب و طول عمر را تنظیم می کند. توجه داشته باشید که این مطالعات بر روی مگس میوه و موش انجام شد ، نه انسان.

در رژیم Sirtfood چه می خورید؟

ظاهراً “غذاهای سیرت” سیرتوئین ها را در بدن افزایش می دهد.

در اینجا لیست آنها از “20 بهترین غذای سیرت:”

  • کلم
  • شراب قرمز
  • توت فرنگی
  • پیازها
  • سویا
  • جعفری
  • روغن زیتون اضافی
  • شکلات تلخ (85٪ کاکائو)
  • چای سبز ماتچا
  • گندم سیاه
  • زردچوبه
  • گردو
  • موشک
  • چیلی چشم پرنده (شبیه فلفل سرانو است)
  • عاشق (یک گیاه)
  • خرما Medjool
  • تربچه قرمز
  • بلوبری
  • کپر
  • قهوه

در طول هفته اول ، شما باید کالری را به 1000 در روز محدود کنید ، 3 آب سبز sirtfood در روز بنوشید و یک وعده غذایی غنی از sirtfood بخورید.

در هفته دوم ، میزان دریافت خود را به 1500 کالری در روز افزایش دهید ، 2 آب سبز sirtfood در روز بنوشید و 2 وعده غذایی غنی از sirtfood در روز بخورید.

هیچ برنامه بلند مدتی وجود ندارد. پس از اتمام دو هفته ، باید به غذاهای sirtfood و آب سبز اضافه کنید.

بنابراین اساساً آنها به شما می گویند غذاهای سالم بخورید و کالری خود را کاهش دهید.

آیا وزن کم می کنم؟

تعادل احتمالاً کاهش می یابد. این ماهیچه ، آب و مقداری چربی خواهد بود (نمی دانم چگونه دو نفر با سابقه بالینی می توانند ادعا کنند که شما در رژیم غذایی محدود کالری عضله خود را از دست نمی دهید).

به محض گذشت 2 هفته ، به احتمال زیاد وزن خود را دوباره افزایش می دهید.

گوگین و متن در مطالعه بسیار کوچک “داخلی” خود ادعا کردند که شرکت کنندگان وزن خود را کاهش داده و عضلات خود را حفظ کردند ، اما پس از 3 هفته هیچ کدام از شرکت کنندگان را دنبال نکردند.

همچنین ، من مطمئن نیستم که چگونه می توانند ادعا کنند “گرسنه نخواهید بود”. وقتی شما فقط 1000 کالری در روز می خورید ، بدن شما سیگنال های گرسنگی را برای ترکیبی جادویی از غذاها خاموش نمی کند. این فقط BS است.

در حالی که آنها کار بزرگی در کپی و چسباندن وحشی ترین رویاهای مردم به شعارهای آنها انجام می دهند ، این رژیم غذایی چیز خاصی نیست. این فقط یک تکرار از هر رژیم غذایی دیگری است که ما دیده ایم: این را بخورید ، نه آن را ، گرسنه شوید ، وزن خود را کم کنید ، دوباره آن را به دست آورید ، سپس برای رژیم جدید جدید “سلبریتی ها” برگردید.

رژیم دوکان ، رژیم 5: 2 و رژیم سوپ کلم را به خاطر دارید؟ این رژیم ها همه یک بار توسط افراد مشهور تأیید شد ، اما امروزه چیز زیادی درباره آنها نمی شنوید. رژیم غذایی سیرفوت لحظه ای را در کانون توجه خود خواهد داشت ، سپس با خسته شدن مردم و رسانه ها با مد جدید ، کم رنگ می شود.

به جای آن چه کاری می توانم انجام دهم؟

آیا خود را مدام در تلاش برای رعایت قوانین رژیم های مختلف در طول این سال ها می بینید؟ حبوبات و کره بادام زمینی روی پالئو وجود ندارد. بدون غلات و لبنیات در کل 30. بدون نان یا میوه روی کتو. لیست همچنان ادامه دارد و جای تعجب نیست که همه در مورد نحوه غذا خوردن گیج شده اند

بهترین توصیه من؟ از پیروی از تمام قوانین دلخواهی که در نظر شما نبوده ، بلکه برای فروش به توده مردم دست بردارید

این ایده را کنار بگذارید که رژیم بعدی (مجموعه قوانین دلخواه AKA) همان یک باشد. این تنها نیست. تنها چیزی که در دراز مدت کار می کند این است که یک برنامه عملی خاص ایجاد کنید که بدن شما را به بهترین شکل ممکن تغذیه کرده و به شما احساس شادی و رضایت می دهد. ؟

اگر مطمئن نیستید که چگونه این کار را انجام دهید ، وقت آن رسیده است که کمک بگیرید و یک متخصص تغذیه ثبت نام کنید.

مگان (ور) پوچکاج متخصص تغذیه متخصص تغذیه در اورلاندو ، فلوریدا است. او صاحب مشاغل خصوصی تحت عنوان “آگاهی از تغذیه” است که در آن به کارآفرینان دیگر می آموزد چگونه با تغذیه بهره وری و عملکرد خود را به حداکثر برسانند. او نویسنده کتاب زندگی بهینه: راهنمای تغذیه برای کارآفرینان است.

دیدگاهتان را بنویسید