رژیم 15 روزه کاهش وزن کانادایی + برنامه رژیم غذایی و نکات بهداشتی


رژیم غذایی شدید باعث کاهش سریع وزن بدون احساس گرسنگی می شود. در همه رژیم ها بسیار مهم است که رژیم را با دقت و بدون کوچکترین تغییری رعایت کنید. نوشیدن مایعات ، به ویژه آب ، در طول رژیم کاهش وزن بسیار مهم است و ورزش روزانه ، مانند 30 دقیقه پیاده روی با شدت متوسط ​​، علاوه بر حفظ سلامتی ، به آمادگی جسمانی نیز کمک می کند.

رژیم 15 روزه کاهش وزن کانادایی

رژیم لاغری کانادایی

آگاهی از برنامه رژیم غذایی و مشاوره در مورد آن می تواند تأثیر زیادی در رژیم کاهش وزن داشته باشد و همچنین سلامت بدن و نیازهای بدن باید برآورده شود. در ادامه مطلب رژیم لاغری کانادایی ما 15 روز را بیان می کنیم که می تواند وزن را از 8 تا 10 کیلوگرم و اندازه آن را از 10 تا 15 سانتی متر کاهش دهد.

روز اول

صبحانه را با یک فنجان قهوه با یک حبه قند میل کنید. در این رژیم باید صبحانه بخورید.

برای ناهار توصیه می شود اسفناج پخته شده با گوجه فرنگی و دو تخم مرغ آب پز بخورید.

برای شام ابتدا مقداری کاهو با آب لیمو ترش استفاده کنید و سپس 300 گرم گوشت پخته یا کبابی بخورید. تأکید می کنیم که نباید بلافاصله بعد از شام به رختخواب بروید ، زیرا ممکن است باعث مشکلات گوارشی شود و همچنین باعث چاقی در اطراف شکم شود.

روز دوم

همین کار را برای صبحانه در روز اول انجام دهید.

در ناهار پیشنهادی ، ابتدا 1 لیوان ماست کم چرب بنوشید و سپس از 10 ورقه سوسیس مرغ استفاده کنید.

از کاهو ، لیمو ترش و بورانی کدو تنبل برای شام مشابه روز اول استفاده کنید.

کمی صورتی

در روز سوم صبحانه خود را با 1 لیوان آب گرم شروع کنید و سپس یک فنجان چای با 2 عدد خرما بنوشید.

برای ناهار ابتدا مقداری کاهو به تنهایی بخورید و سپس نصف سینه مرغ پخته یا کبابی را بخورید. توصیه می شود به آرامی غذا بخورید و غذای خوب بجوید ، این باعث کاهش اشتها می شود.

سالاد کرفس ، کلم و گوجه فرنگی را با آب لیمو ترش برای شام سرو کنید.

روز چهارم

برای صبحانه ، همان کاری را انجام دهید که روز اول انجام دادید ، اما یک تکه نان تست اضافه کنید.

برای ناهار ابتدا باید از ماست کم چرب ، سپس بعد از مقداری ماست ، یک لیوان آب ، ترجیحا آب سیب یا آب هویج استفاده کرد.

ابتدا شام اسفناج بورانی بخورید. توصیه می شود در ابتدای شب و بعد از یک ساعت شام شام بخورید تا هویج رنده شده با 200 گرم پنیر رژیمی بخورید.

رژیم غذایی

روز پنجم

مانند روز چهارم صبحانه را آماده کرده و میل کنید.

برای ناهار از ماهی پخته با یک قاشق چایخوری کره و کمی آب لیمو استفاده کنید. توصیه می شود در این رژیم از غذاهای سرخ کرده خودداری کنید تا علاوه بر حفظ سلامت غذا ، کاهش وزن نیز به راحتی رخ دهد.

برای شام ، ابتدا سالاد کاهو را با آب لیمو و روغن زیتون میل کنید. بنابراین کدو بورانی را به تنهایی بخورید.

روز ششم

در این روز صبحانه مشابه روز سوم رژیم کاهش وزن را آماده کرده و میل کنید.

ناهار مشابهی را در روز دوم انتخاب کرده و استفاده کنید.

شام را مانند شب قبل (روز پنجم) آماده کرده و بخورید.

روز هفتم

روز هفتم رژیم لاغری کانادایی برای صبحانه ، یک فنجان قهوه با یک تکه شکر و یک تکه نان تست بخورید.

برای ناهار به ترتیب از کاهو ، یک ورق سوسیس و بورانی اسفناج استفاده کنید.

برای شام فقط از کلم پیچ با گوجه فرنگی و آب لیمو تازه استفاده کنید. یک ساعت پس از صرف شام ، توصیه می شود مقداری میوه بخورید.

روز هشتم

صبحانه در این روز شبیه روز اول رژیم کاهش وزن است.

مثل روز سوم ناهار بخورید و مقداری آب لیمو تازه به آن اضافه کنید.

برای شام از لنز استفاده کنید. همچنین سالاد کاهو را با آب لیمو سرو کنید. بعد از ساعت ها هوس این غذاها ، می توانید از تعدادی میوه استفاده کنید.

روز نهم

برای صبحانه فقط یک لیوان شیر بدون چربی استفاده کنید.

برای ناهار ، ابتدا به آرامی سالاد کاهو را با آب لیموی تازه و ترش میل کنید و سپس از نیمی از سینه مرغ ، ترجیحاً کبابی استفاده کنید.

برای شام ، یک سالاد کاهو با خیار ، گوجه فرنگی ، آب لیمو تازه و ترش تهیه کنید و لذت ببرید. سپس از یک تکه میوه به عنوان دسر استفاده کنید.

روز دهم

برای صبحانه ، همان کاری را انجام دهید که روز اول انجام دادید ، اما یک تکه نان تست اضافه کنید.

برای ناهار ابتدا باید از ماست کم چرب ، سپس بعد از مقداری ماست ، یک لیوان آب ، ترجیحا آب سیب یا آب هویج استفاده کرد.

برای شام ، ابتدا 2 تخم مرغ آب پز بخورید. یک ساعت بعد از خوردن شام ، هویج رنده شده را که با 200 گرم پنیر رژیمی پخته شده است ، اضافه کنید.

روز یازدهم

هنگام صرف صبحانه ، مانند روز قبل عمل کنید.

برای ناهار از ماهی پخته با یک قاشق چایخوری کره و کمی آب لیمو استفاده کنید.

برای شام از سالاد کاهو و کرفس استفاده می کنیم و در آخر بورانی کدو تنبل را دوست داریم.

در روز دوازدهم

روز 12 رژیم کاهش وزن کانادا را با 1 لیوان آب گرم شروع کنید و سپس یک فنجان چای با 2 عدد خرما بخورید.

برای ناهار عدس و 1 هویج پخته بخورید.

برای شام ، شب قبل آماده کنید و بخورید.

رژیم لاغری کانادایی

این رژیم کاهش وزن شامل 12 روز رژیم اولیه است و 3 روز از آن به عنوان رژیم نگهدارنده توصیه می شود. توصیه می شود ابتدا رژیم را به مدت 15 روز دنبال کنید و سپس از غذا به طور معمول استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که باید از پرخوری خودداری کرد و همه گروه های غذایی باید در حد اعتدال مصرف شوند. اگر بعد از ماه ها رژیم گرفتن فقط 2 کیلو وزن اضافه کرده اید ، فقط باید رژیم نگه داری را به مدت 3 روز تکرار کنید.

رژیم غذایی برای رژیم لاغری کانادایی

روز سیزدهم

برای صبحانه فقط یک لیوان شیر استفاده کنید.

برای ناهار ، ابتدا یک سالاد کاهو با گوجه فرنگی و آب لیموی تازه و ترش میل کنید و سپس از مقداری اسفناج بورانی استفاده کنید.

2 نان تست را با آب مرغ یا آب گوشت برای شام سرو کنید. بعد از 2 ساعت شام ، 2 قطعه میوه بخورید.

روز چهاردهم

کافی است از یک فنجان چای با یک تکه نان تست و عسل برای صبحانه استفاده کنید.

5 برش سوسیس مرغ ، 1 ترشی ، 2 تکه نان تست و گوجه فرنگی را برای ناهار آماده کنید.

برای شام ، ابتدا سالاد کاهو خیار و گوجه فرنگی بخورید ، سپس نصف سینه مرغ بخورید و چند ساعت بعد از یک تکه میوه استفاده کنید.

روز پانزدهم

صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم است – می تواند روز شما را خوشایند یا خراب کند.

ناهار ابتدا سالاد گوجه فرنگی و خیار بخورید. سپس از لنز استفاده کنید.

2 نان تست را با آب مرغ یا آب گوشت برای شام سرو کنید. بعد از 2 ساعت شام ، 2 قطعه میوه بخورید.

منبع: آرگا

برچسب:
رژیم غذایی

دیدگاهتان را بنویسید