سبزیجات ساده بو داده یونانی – دستور العمل رژیم مدیترانه ای


این سبزیجات سرخ شده یونانی که بسیار مورد علاقه پاییز هستند ، دلچسب و سیر کننده هستند. یک ظرف تابه ، به سادگی با سیر ، رزماری ، ریحان و پونه کوهی چاشنی زده می شود.

سبزیجات بیشتری به وعده های غذایی اضافه کنید



اگر تازه وارد هستید (خوش آمدید!) ، آنگاه به سرعت یاد خواهید گرفت که یکی از شماره های ما. 1 این است که به مردم کمک کنیم سبزیجات بیشتری به وعده های غذایی خود اضافه کنند.

در پی یک رژیم غذایی مدیترانه ای این بدان معناست که شما در حال حاضر بر افزودن غذاهای گیاهی بیشتر به وعده های غذایی خود تمرکز کرده اید. رژیم غذایی غنی از سبزیجات واقعاً می تواند به افزودن فیبر غذایی بیشتر ، ویتامین ها ، مواد معدنی که دارای مزایای زیادی برای سلامتی هستند ، کمک کند. افزودن گیاهان بیشتر می تواند کلسترول را کاهش داده ، سلامت قلب را بهبود بخشد و از ابتلا به انواع خاصی از سرطان محافظت بیشتری کند.


نگاه كردن رژیم غذایی گیاهی نیز به چه معناست؟ برای اطلاعات عالی و نکاتی در مورد نحوه افزودن میوه ، سبزیجات ، غلات کامل ، آجیل و دانه ها به وعده های غذایی خود.

در مورد فیبر ، کمتر از 10 people افراد به مقدار توصیه شده روزانه نمی رسند! فیبر برای سلامت روده ، کلسترول ، قند خون و سلامت قلب بسیار مهم است. در اینجا به میزان نیاز خود و برخی نکات واقع بینانه برای افزایش آن در رژیم غذایی خود پی ببرید – فیبر رژیمی: شماره 1 که در رژیم غذایی شما وجود ندارد.

سبزیجات ساده یونانی سرخ شده در یک کاسه

سبزیجات کباب شده


یکی از روشهای مورد علاقه ما برای پخت سبزیجات ، بو دادن آنها است. تفت دادن طعم فوق العاده ای را به ارمغان می آورد. این همچنین راهی عالی برای ترکیب ادویه جات ترشی جات برای طعم های مختلف است. ناگفته نماند که اغلب می توانید همه سبزیجات را در یک تابه بپزید.

ما عاشق این پست مفید هستیم چگونه سبزیجات را از آشپزخانه سرخ کنیم؟به نکاتی عالی در مورد طعم دادن ، مدت زمان لازم برای پخت سبزیجات مختلف و غیره.

دستور پخت پاییز سبزیجات یونانی

این دستور سبزیجات سرخ شده یونانی با الهام از پاییز از طعم های پاییزی مورد علاقه ما مانند بادمجان و سیب زمینی شیرین استفاده می کند. این فراوان است و به سادگی با سیر و گیاهان چاشنی می شود. با خیال راحت سبزیجات و مواد روغنی را به دلخواه یا هر چیزی که در دست دارید تغییر دهید.

نکته # 1 ما برای سرخ کردن سبزیجات این است که مطمئن شوید فضای کافی در تابه دارید! در صورت لزوم ، از دو تابه استفاده کنید تا مطمئن شوید همه سبزیجات دارای فضای کافی هستند و روی هم چیده نشده اند.

سبزیجات بو داده ساده یونانی

سبزیجات ساده کبابی یونانی

این سبزیجات بو داده ساده یونانی یک غذای خوشمزه هستند که به لطف سیر و گیاهان طعم دلپذیری را در خود جای داده اند.

نویسنده برین مک داول ، RDN در متخصص تغذیه داخلی

  • 1
    متوسط
    بادمجان، تکه
  • 1
    متوسط
    پیاز قرمز ، به قطعات بزرگ برش دهید
  • 1
    سیب زمینی شیرین ، خرد شده
    (در صورت تمایل پوست را بردارید اما لازم نیست)
  • 2
    فلفل ، بدون دانه و خرد شده
  • 4
    میخک ها
    سیر ، پوست کنده
  • 3
    شاخه ها
    رزماری ، تازه
    (از خشک شده استفاده می شود ، از 1 قاشق غذاخوری استفاده کنید)
  • 2
    قاشق چایخوری
    ریحان خشک شده
  • 1
    قاشق چایخوری
    پونه کوهی خشک شده
  • 2
    قاشق سوپخوری
    روغن زیتون

  1. یک ورق پخت بزرگ را با کاغذ روغنی بچینید و کنار بگذارید. توجه: برای اطمینان از اینکه همه سبزیجات در یک لایه قرار دارند ، ممکن است لازم باشد از دو تابه بزرگ استفاده کنید

  2. فر را با دمای 400 درجه فارنهایت گرم کنید.

  3. در یک کاسه بزرگ ، بادمجان خرد شده ، سیب زمینی شیرین ، پیاز و فلفل دلمه ای را مخلوط کنید.

  4. حبه های سیر ، ریحان خشک و پونه کوهی و روغن زیتون را اضافه کنید. خوب مخلوط کنید تا ترکیب شود

  5. سبزیجات را به صورت یک لایه روی سینی فر چیده شده پهن کنید. رزماری تازه را در بالا اضافه کنید.

  6. قالب را در فر قرار دهید و تفت دهید تا سبزیجات قهوه ای طلایی شوند ، حدود 20-25 دقیقه. قبل از سرو از فر خارج کرده و شاخه های رزماری را بردارید.

ایده های بیشتر برای دستور سبزیجات

اگر به دنبال دستور العمل های گیاهی عالی با الهام از پاییز هستید ، اینها برخی از موارد مورد علاقه ما هستند:

(12 بار بازدید ، 4 بار امروز)

آخرین اصلاح: 27 سپتامبر 2021

دیدگاهتان را بنویسید