شکر ، چربی ، لبنیات – سه مورد بزرگ و نحوه تغییر آنها به راحتی


pexels-foto-3821250.jpeg

وقتی برای اولین بار با شخصی کار می کنم ، چیزهای اساسی وجود دارد که به دنبال آنها هستم.

جستجو میکنم نکات کلیدی طرح در ابتدای مکالمات ما بدانیم که رژیم غذایی آنها کجاست.

هنگامی که من برای اولین بار در رشته تغذیه درس می خواندم ، به ما گفتند که “باید با افرادی که در آنجا بودند ملاقات کنیم” ، و در آن زمان (بیش از یک دهه پیش) من کاملاً متوجه منظور آن نشدم. همانطور که تمرین می کردم ، متوجه شدم که روش دیگری برای گفتن “یک قدم در یک زمان” است. به عنوان مثال ، اگر فردی صبحانه تند تند و حبوبات شیرین با نوشابه می خورد ، مصرف آنها به سبزیجات و اسموتی های میوه ای با پودر پروتئین احتمالاً کار نخواهد کرد. چرا؟ از آنجا که این یک قدم نیست ، 3 است. و 3 قدم تا غذا (صبحانه) برای پرسیدن بسیار زیاد است: خیلی سریع.

مثل این با افرادی که در آنجا هستند ملاقات کنید ، این بدان معناست که حتی وقتی می خواهم آنها را 3 یا 4 قدم جلو ببرم ، می توانم یک قدم دیگر را بردارم – با خیال راحت. برای بودجه ، مهارت ها و آرامش خاطر آنها ایمن است.

اینها 3 مورد اصلی هستند که می توانید تغییر دهید و در رژیم غذایی شما جهش بزرگی خواهد داشت و در هر لقمه مواد مغذی بیشتری به شما می دهد.

به جای حذف کامل آنها از رژیم غذایی ، می توانیم به سادگی عقل سلیم را به نسخه سالم تر تغییر دهیم ، که گامی رو به جلو است. در تغذیه همیشه “خوب / بهترین / بهترین” وجود دارد

شکر ، چربی و لبنیات لایه ها و لایه های خاص خود را دارند که البته خوب / بهتر / بهتر است. این 3 کلید اصلی کل کلیدهای غذایی (مغذی ترین / طبیعی ترین / نزدیک به طبیعت) هستند که می توانید امروز بسازید. من تمام تلاشم را می کنم تا ساده باشم. بنابراین در اینجا نسخه تقطیر شده آن است.

قند:

pexels-foto-257834.jpeg

در حالی که شکر سفید در حوزه تغذیه جامع ما مورد استقبال قرار نمی گیرد [Read: Why Sugar is the Villain] به دلیل کمبود مواد مغذی (و توانایی آن برای سرقت مواد مغذی از بدن ما) به این معنی نیست که ما هرگز طعم چیز شیرین را هرگز دیگر بچشید ما فقط می توانیم قند سفید موجود در انبار خود را در چند مکان مختلف ارتقا دهیم.

مسیر مقدماتی: به جای شکر معمولی ، شکر ارگانیک یا شکر قهوه ای بخرید. شما کمتر از آن استفاده خواهید کرد زیرا گرانتر است و وقتی از آن استفاده می کنید ، کمی احساس بهتری خواهید داشت. اشتباه نکنید ، شکر سفید شکر سفید است ، بنابراین خرید ارگانیک آن را “سالم” نمی کند – فقط آن را به یک قند تبدیل می کند کمی کیفیت بهتر و حمایت از پرورش دهندگانی که چغندر GMO را برای شکر پرورش نمی دهند.

بهترین گزینه بعدی: عسل محلی ، شربت خام یا افرا. شما می توانید بهترین عسل های خام را از باغات دره ما پیدا کنید که در همه جا فراوان است. بسیاری از پرورش دهندگان عسل نیز به صورت خصوصی از طریق دوستان یا معاملات پشت سر می فروشند ، بنابراین از اطراف بپرسید و یکی را که به نظر شما مناسب است پیدا کنید. عسل خام از نظر فنی نباید پخته شود ، زیرا مزایای سلامتی در “خام” است ، با این حال ، مواد معدنی دست نخورده باقی می مانند و من هنوز در بیشتر آشپزی هایی که انجام می دهم از عسل استفاده می کنم. می توانید از آن به عنوان جایگزین شکر سفید در دستور پخت استفاده کنید: نصف کنید. برای هر فنجان شکر ، 1/2 فنجان عسل استفاده کنید. تیره ترین و “خالص” شربت افرا را پیدا کنید ، شربت ذرت جعلی / شربت های طعم افرا نخرید. آنها مواد معدنی شربت افرا خالص را به شما ارائه نمی دهند.

گزینه ای دیگر: ملاس ملاس یک شیرین کننده غنی از مواد معدنی است (صادقانه بگویم که بسیاری آن را دوست ندارند) ، اما اگر طعم آن را بررسی کنید ، در پخت و قهوه واقعاً مرتب است.

چربی ها:

در حالی که چربی هنوز شیطانی است [Read: You Can Eat Fat and Lose Fat] از آنجا که به ما آموختند که آنها ناسالم هستند و بخشی از رژیم غذایی نامناسب هستند ، باید الف) بفهمیم که این اطلاعات سنتی دیگر معتبر نیست ، ب) یاد بگیریم که دوباره به چربی ها اعتماد کنیم ، و مهمتر از همه ، ج) به روز رسانی چربی ها در انبار ، یخچال و رژیم غذایی ما مسیرهای مختلفی را انتخاب کنید. اگر هنوز کاربر مارگارین هستید ، این را بررسی کنید: [The Easy Guide to Fats]

pexels-foto-5988273.jpeg

مسیر مقدماتی: خرید چربی های سالم مانند توصیه های موجود در راهنمای چربی بالا ، که شامل آووکادو ، کره ، دانه های چیا ، روغن نارگیل و شیر ، روغن و دانه های کتان ، روغن گیاهی ، آجیل و دانه های آلی / خام ، روغن و روغن زیتون (اضافی باکره) و روغن کنجد.

بهترین / بهترین گزینه بعدی: روغن زیتون فوق بکر ارگانیک. کره ارگانیک.

محصولات لبنی:

در حالی که چربی شیطان می شود ، از طرف دیگر محصولات لبنی هنوز بیشتر در تغذیه سنتی مورد ستایش قرار می گیرند. ما نسل ها به ما آموخته اند که ساده ترین و بهترین راه برای دریافت کلسیم برای استخوان های قوی تنها از طریق لبنیات بود. ما از آن زمان آموخته ایم که خوب ، این کاملا درست نیست. [Read: But How Will I Get My Calcium?] در حالی که واقعیت این است که اگر زیاد غذا می خوریم ، این امر می تواند اجتناب از شیر گاو را بسیار سخت کند (در بسیاری از سس ها ، غذاهای پخته شده و غیره پنهان است) ، اما وقتی غذای خود را انتخاب می کنیم و بیشتر می پزیم ، دریافت می کنیم. انتخاب کردن بسیاری از مشتریانی که لبنیات را از رژیم غذایی خود حذف یا حذف می کنند ، احساس می کنند که هضم آنها چندین برابر بهتر می شود. [7 Ways to Stoke the Flames of Your Digestive Fire]

78-DSC_1835.jpg

مسیر مقدماتی: برای هر مکانی که از لبنیات استفاده می کنید ، جایگزین های لبنی بخرید. می توانید از شیر نارگیل یا جو دوسر برای جایگزین عالی قهوه – شیر بادام یا سویا برای غلات استفاده کنید [Read: Make Breakfast Crazy Simple] یا شیر برنج

بهترین گزینه بعدی: خودتان شیر جو یا آجیل تهیه کنید. واقعاً آسان است. [Recipe]

با رایانا یک چت رایگان رزرو کنید

دستیابی به این موارد کار سختی نیست ، فقط خرید یک سوئیچ و سپس استفاده از آن در کاری است که قبلاً انجام می دهید. با چند ترفند ساده می توانید رژیم غذایی خود را به طور گسترده ای بهبود بخشید!

(به کمک بیشتری احتیاج دارید؟) من مواد مغذی پیچیده را به صورت اساسی ساده کرده و اقدامات لازم را انجام می دهم. بیا حرف بزنیم!

xo ،

websignature.jpg

دیدگاهتان را بنویسید