شیر شکلاتی: میان وعده بعد از تمرین؟


ما سالهاست می شنویم که مردم می گویند شیر شکلات یک نوشیدنی کامل برای بازیابی بعد از تمرین است …

آنها می گویند: “این ترکیب کاملی از پروتئین و کربوهیدرات است.”

معمولاً شرکت ها و سایت های مختلف از اصطلاحات بازاریابی شیر شکلات استفاده می کنند ، که من برای شما اینجا آورده ام:

نوشیدنی ریکاوری اصلی

پس از یک تمرین سخت ، بدن شما به مایعات ، کربوهیدرات ها و پروتئین ها نیاز دارد تا ریکاوری را حداکثر کرده و بازده را افزایش دهد.

بازگشت آب

وقتی عرق می کنید ، بدن شما آب و الکترولیت ها (سدیم و پتاسیم) را از دست می دهد. شیر شکلات منبع طبیعی الکترولیت ها از جمله سدیم و پتاسیم است.

سوخت گیری

کربوهیدراتها سوخت اصلی بدن برای تولید انرژی در حین فعالیت شدید هستند. مطالعات نشان می دهد که شیر شکلات ، تا 30 دقیقه ورزش ، به تجدید ذخایر کربوهیدراتهای حیاتی کمک می کند تا برای تمرین فردا آماده باشید.

بازسازی

ورزش شدید به ماهیچه ها آسیب می رساند. شیر شکلات حاوی پروتئین باکیفیتی است که به بازسازی ، ساخت و تغذیه ماهیچه های شما کمک می کند تا دفعه بعد سخت تر ، طولانی تر ، سریعتر و قوی تر کار کنند.

تکرار

مربیان و ورزشکاران حرفه ای اهمیت بازیابی بدن را در ورزش روزانه درک می کنند. نه فقط گاهی. همیشه.

درست است که یک میان وعده خوب بعد از تمرین ترکیبی از پروتئین و کربوهیدرات است. به نظر من ، اگرچه شیر شکلات حاوی پروتئین و کربوهیدرات است ، اما یک میان وعده “کامل” بعد از تمرین است. من اشتباه می کنم!

بیایید امروز لحظه ای وقت بگذاریم تا مقدار دقیق تری را بررسی کنیم (این اطلاعات از برگه اطلاعات تغذیه شکلات شیری تهیه شده است که از وب سایت سازنده جمع آوری کرده ام):

فقط برای یک مرور کلی ، بدانید که با خوردن یک لیوان شکلات میهن ، روزانه 26 گرم شکر اضافی و حدود 8 گرم پروتئین (کمی بیشتر از مقدار پروتئین در تخم مرغ !!) و تازه دریافت می کنید. شما فقط یک لیوان شیر شکلات می خورید و اگر بیشتر بخورید ، مقدار قندی که دریافت می کنید بسیار بیشتر خواهد بود !!!

حتی بر اساس تحقیقات جدید ، جذب مواد مغذی کاکائو (مانند آنتی اکسیدان ها) با وجود شیر گاو می تواند مختل شود. و در نتیجه شیر بادام یا کتان بسیار بهتر است.

حالا می خواهم چیزی را روشن کنم. من هم مثل بقیه شکلات را دوست دارم! و وقتی برای خرید ماست بیرون می روم ، به شما بگویم ، من شکلات یا هر چیزی که شکلات در آن باشد خریداری می کنم. مشکل این است که به لطف شیر جو ، کاکائو به عنوان یک نوشیدنی “کامل” و “سالم” برای بعد از ورزش معرفی می شود. آنچه از شما می خواهم این است که وقتی به این نوشیدنی نگاه می کنید فکر می کنید یک غذای خوشمزه است و باید آن را به صورت محدود مصرف کنید و برای موارد خاص بگذارید ، بعد از هر تمرین یا بازی آن را به فرزند خود ندهید. به به

بنابراین اکنون بیایید و برخی از ایده های زیر را برای خود یا فرزندان خود به عنوان وعده های بعد از تمرین استفاده کنید:

  • ماست و میوه ساده یونانی
  • 2 عدد تخم مرغ و میوه
  • شام باقی مانده از سیب زمینی شیرین و گوشت
  • شیک پروتئینی با یک پیمانه پودر پروتئین و میوه

بسیاری از مواد غذایی دیگر وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید ، اما تمرکز اصلی وعده غذایی یا میان وعده بعد از تمرین باید در مورد کربوهیدرات ها و پروتئین باشد.

امیدوارم این مقاله به شما در شفافیت بیشتر در تبلیغات کمک کند!

من دوست دارم آنچه را که برای وعده های بعد از تمرین می خورید بشنوم.

وعده غذایی یا میان وعده خود را در قسمت نظرات زیر بنویسید!

شاد و سلامت باشید.

دیدگاهتان را بنویسید