عادات سلامتی خود را در هر سنی از سر بگیرید – Beaupre Coaching Weight Loss و Life Coaching



اگر در 20-50 سال گذشته بارها و بارها وزن خود را افزایش داده و کاهش داده اید … تمرین و سیم کشی زیادی برای مسیرهای عصبی وجود دارد. ما در هر سنی به رشد خود ادامه می دهیم و از طریق نوروژنز سلول های عصبی جدیدی ایجاد می کنیم. از طریق رژیم غذایی ، ورزش ، خواب ، نه تنها می توانید وزن خود را کاهش دهید ، بلکه می توانید مغز خود را سالم نگه دارید و همچنین استخوان ها ، مفاصل و سیستم ایمنی بدن خود را حفظ کنید. وقتی احساس بهتری دارید ، از زندگی بیشتر لذت خواهید برد.

حتی اگر بدانیم چه چیزی باعث می شود در طولانی مدت احساس بهتری داشته باشیم ، رفتن به راه اشتباه آسان است. ترفند این است که یک مسیر واضح بسازید و هنگامی که از آن خارج می شوید ، آن را برای شما معنی ندهید. درام را رها کنید. با آن آهنگ به عنوان دستورالعمل های خود رفتار کنید و به آن بازگردید.

وقتی در بروکلین ، نیویورک بزرگ می شدم ، خط اتوبوس برقی B71 از خیابان اسمیت یک پیچ را به سمت ساکت حرکت داد. غالباً دو تیر تراموا و طناب هایی که اتوبوس را به منبع تغذیه خود در بالا متصل می کنند ، در طول پیچ خاموش می شوند و راننده اتوبوس مجبور می شود پیاده شود و تیرها را دوباره در مسیر قرار دهد. به نظر می رسید که درد در الاغ است ، اما بخشی از روز خلبان بود. این بدان معنا نیست که او اشتباهی انجام داده یا کابل ها را لعنت کرده است ، او فقط از اتوبوس پیاده شده و آن را تعمیر کرده ، آن را در مسیر خود قرار داده و به جاده برخورد کرده است. (آن روزها همه رانندگان مرد بودند!)

من این تصویر یک آهنگ را دوست دارم. شما می توانید به آرامی از نقطه ای به نقطه دیگر حرکت کنید ، گاهی سریع ، گاه آهسته ، گاه بی نظم ، اما همیشه شما را در آنجا که می خواهید به مقصد می رساند.

اگر مشغول کار یا خانواده هستید یا نفس می کشید ، حواس شما را پرت می کند که می تواند شما را در مسیر ایجاد عادات سالم جدید به بیراهه ببرد.

حتی تیم فریس ، سخنران و نویسنده پرفروش کتاب بدن 4 ساعته و ابزار تیتان ها ، می گوید که او به بیراهه می رود. تیم به دلیل هک کردن بدن و شیوه زندگی خود برای دستیابی به سلامتی مطلوب و عملکرد عالی شناخته شده است و حتی او به بیراهه می رود. پاسخ او: “هیچ چیز جدی نیست: من می دانم چه کار می کند ، فقط باید به مسیر اصلی خود برگردم”.

اینها کلمات عاقلانه ای هستند.

Track شما راهنمای شما برای جلوگیری از پرخوری ، کاهش وزن و داشتن یک شیوه زندگی سالم است.

می خواهید در 6 ماه کجا باشید؟ می خواهید آهنگ شما را به کجا برساند؟

فرض کنید می خواهید 25 #را از دست بدهید ، با اعداد بهتر در کار خون و فشار خون. چگونه از اینجا به آنجا می رسید؟ با آگاهی و اطلاعات آنچه برای از دست دادن 25 # ثانیه و رسیدن فشار خون به اوج خود نیاز دارید ، آهنگ بسازید.

این که چگونه کمتر غذا بخورید و ورزش کنید ، یک راز بزرگ نیست ، اما ممکن است برای مغز شما یک راز باشد که چگونه به آن پایبند باشید و در مسیر خود قرار بگیرید. علوم اعصاب به ما آموخته است که تغییر عادات شما دشوار است زیرا هر بار که یک عمل یا مجموعه ای از اقدامات (شیرینی بعد از شام) را انجام می دهید سیناپس های عصبی متصل در مغز ایجاد می شود و از زمانی که من پرسیدم: “سلام ، برای دسر چیست؟ ” نورون هایی که با هم آتش می گیرند به هم متصل می شوند.

دانستن این امر به ما روشی می دهد که برای یادگیری چیزهای جدید دنبال کنیم. ما باید مسیرهای عصبی جدیدی ایجاد کنیم و به یادگیری چیزهای جدید ادامه دهیم ، هرگز تسلیم نشویم زیرا احساس ناراحتی می کنیم. ما می دانیم که ناراحت کننده خواهد بود ، اما در بلند مدت هستیم.

از دست دادن آن 25 #نیاز به غذا خوردن متفاوت و مکرر دارد. شاید بیشتر از بعضی چیزها و کمتر از بقیه. برای اکثر ما این بدان معناست که غذای ناخواسته کمتر و سبزیجات یا سالاد بیشتر است. قطعاً به معنای داشتن طرز فکر رشد است. این به معنای ورزش و درک چیزی است که شما را در لحظات روز خود خوشحال می کند. این بدان معناست که انتظار می رود یادگیری عادات جدید و لذت بردن از مناظر در طول راه دشوار باشد. با نگاه کردن به تلفن خود ، سر خود را پایین نگذارید و هنگام سفر به مقصد ، چشم انداز محیط اطراف خود را از دست ندهید.

آیا می بینید که بدون برنامه نمی توانید به جایی که می خواهید برسید؟ بدون هدف و هدف ، شما گم شده اید. مسدود شده اید.

با برنامه ریزی ، اشتیاق و پشتکار و عشق و مهربانی فراوان ، می توانید مسیر خود را پایین بیاورید و به مقصد برسید. مطمئنا.

بیایید آن را به قطعاتی تقسیم کنیم که هر کدام روی دیگری ساخته شده اند. بیایید آن را در مورد غذا و ورزش پایدار کنیم.

چرا می خواهید سالم باشید؟ چرا می خواهید به مسیر خود ادامه دهید؟ به طور کلی ، وقتی چند هفته در مسیر هستیم ، احساس بهتری داریم. مسیر به کجا می رود؟ آیا در جایی است که شما نیز به آن علاقه دارید؟ غنی سازی نماها و رنگ ها؟ برای ذهن شما تحریک کننده است؟ روی خواسته های خود در زندگی تمرکز کنید. مقصد شما چیست؟

با توجه به رژیم های غذایی موجود ، اکثر آنها موافقند که با خوردن غذاهای کامل (واقعی) ، از جمله رژیم گیاهی بیشتر ، اساساً نمی توانید اشتباه کنید. ساده نگه داشتن غذا نقطه قوت این مسیر است. می توانید به قسمت های قبلی نحوه ایجاد برنامه غذایی برای ساخت این آهنگ گوش دهید. خوردن غذاهای کامل ، بسیاری از گیاهان و چربی های سالم به عنوان بهترین راه حل برای پیشگیری یا شکست سرطان ، دیابت ، شرایط التهابی و آلزایمر شناخته شده است. درباره غذا و تاثیر آن بر سلامتی خود بیاموزید – آن را از من نگیرید.

احتمالاً یادگیری مهارت لازم برای ماندن در مسیر یا بازگشت سریع به مسیر برای شما جدید است. به ارتباطات عصبی جدیدی نیاز دارد که با گذشت زمان ایجاد می شود. در چه مهارتهایی در برنامه خود ضعیف هستید؟ آیا از خرید متنفر هستید؟ آیا بی حوصلگی عامل پرخوری است زیرا در برنامه خود چیزهای سرگرم کننده ای ندارید؟

بهبود فرآیند کار هر کسی است. سفر کاهش وزن خود را به عنوان فرآیندی که در کنترل آن هستید ، مشاهده کنید ، و وقتی این روش کار نمی کند ، می بینید که چگونه می توانید آن را بهبود بخشید. این نیاز به یک ذهنیت رشد دارد ، که شما قبلاً به آن متعهد بوده اید. تشخیص دهید و دریابید که چه مهارتهایی برای توسعه نیاز دارید و آنها را عمدا تمرین کنید.



دیدگاهتان را بنویسید