علوم ورزشی 7 استراتژی های تغذیه و تمرین برای ورزشکاران المپیکی


آنچه در این مقاله می خوانید

بر هیچ کس پوشیده نیست که ورزشکار المپیکی شدن دشوار است. آیا ژنتیک یک ابرانسان در او وجود دارد؟ خوب ، شاید نه. ورزشکاران المپیکی به عنوان کارمند تمام وقت تمرین می کنند ، زیرا در واقع این یک شغل تمام وقت در سطح آنها است و با آمادگی و انگیزه آنها به مرحله ای که آنها را به مدال طلا می رساند ، امکان پذیر است. به طور کامل شروع کنید) بالاتر از سطح خود ، استراتژی های اساسی مورد استفاده آنها چندان پیچیده نیست.

برای اینکه مردم عادی از استراتژی های مورد استفاده ورزشکاران المپیکی استفاده کنند ، ما از ایده های مایکل اسراتیل استفاده کردیم. او مشاور یک تیم وزنه برداری ایالات متحده ، مشاور دوره های رنسانس است ، و چون حتی اگر در آینده ای نزدیک مدال المپیک را برای خود انتظار ندارید ، احتمالاً به دنبال انجام نوعی تمرین روتین و غیره هستید. به سقوط نکن

از تکنیک هایی مانند درگیر ماندن تا تعیین اهدافی که واقعاً می توانید به آنها دست یابید ، اینها نکات ساده ای برای ادامه پیشرفت شما تا رسیدن به آرزوهای تناسب اندام است ، با این حال ، این تکنیک ها ممکن است در رقابت متوسط ​​باشند.

درگیر رژیم غذایی و ورزش شوید

به نظر می رسد نکته اصلی به اندازه کافی آسان است: ادامه دهید. اما واقعاً چند بار به رژیم غذایی سختگیرانه یا روال معمول تمرین خود پایبند بوده اید؟ این مسئله برای ورزشکاران المپیکی بسیار مهم است.

در حالی که علاقمندان به تناسب اندام اغلب تمرینات خوب را دوست دارند و سعی می کنند با هر تمرین بهتر شوند ، اما تمرین بد یک کار بزرگ نیست. Isratil می گوید ، اما ورزشکاران المپیکی برای رسیدن به هدف خود در حداکثر عملکرد ورزشی ، به تعداد زیادی از این جلسات خوب نیاز دارند.

او می گوید: “برای آنها ، اگر یک یا دو وعده غذایی را حذف کنند ، می تواند برای آنها هزینه تمرین داشته باشد.” “تمرین در طول هفته ساختار متفاوتی دارد و اگر ، برای مثال ، سخت ترین تمرین یک روز در هفته باشد ، بقیه هفته در کل بسیار ضعیف تر است و بنابراین یک هفته تمرین ضعیف به یک ماه تبدیل می شود ، و بنابراین از طریق Things در بالاترین سطح واقعاً مهم است

او می گوید ، با چنین برنامه ورزشی دقیق ، آنها باید مطمئن شوند که رژیم غذایی مناسبی دارند که در واقع برای تغذیه بدن خود در طول هر تمرین ، حتی زمانی که گرسنه نیستند ، رعایت می کنند. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که همیشه در تلاش برای افزایش وزن هستند ، احتمالاً متوجه آن خواهید شد.

به همراه تمرینات خود از یکنواختی در رژیم غذایی خود استفاده کنید ، یک نقشه راه برای دریافت مزایای ورزش و تغذیه خود خواهید یافت. Izratil می گوید: “حداقل پنج روز در هفته ، احتمالاً شش روز در هفته ، باید مقدار زیادی کالری با برخی وعده های غذایی خوب با پروتئین بالا در طول روز دریافت کنید و با تمرینات سنگین در مسیر خود قرار بگیرید.” شاید شما المپیکی نباشید ، اما می توانید از تلاش های خود برای تمرکز و رعایت برنامه خود درس بگیرید.

غذاهای مناسب را برای رژیم غذایی خود انتخاب کنید

7 استراتژی تغذیه و تمرین برای ورزشکاران المپیک

برخی از ورزشکاران المپیکی در مراکز ورزشی مانند Leak Dirt و برخی دیگر بیشتر به تنهایی تمرین می کنند. به ویژه در مورد المپیک زمستانی ، بسیاری از آنها دائماً در سراسر اروپا در حال رقابت هستند ، جایی که مکانهای زیادی برای تمرین وجود دارد. بنابراین ، بیشتر اوقات ، آنها می توانند هر غذای خوشمزه ای را که می خواهند بخورند. در آنجا ، انتخاب غذای مناسب صحیح است و باز هم تداوم مهم است و ورزشکاران المپیکی باید تلاش زیادی کنند تا بتوانند آن انتخاب های درست را نیز انجام دهند. فدای خوبی ها برای بهترین ها!

وقتی ساعت 11 شب است و شما در این زمان قصد خوابیدن دارید ، می توانید به خواربارفروشی محلی خود بروید ، دو ماست و یک سیب بخرید و مطمئن شوید که غذای مورد نیاز خود را دارید. اما همه افراد دارای قدرت اراده قوی نیستند و مطمئناً اگر متخصص تغذیه نداشته باشید ، حتی نمی دانید که باید این کار را انجام دهید یا باید کمی راه را طی کنید.

و در مورد غذا خوردن ، مطمئن شوید که انتخاب های درستی را انجام داده اید ، زیرا فروشگاه های مواد غذایی معمولاً بسیار متوسط ​​تر از آن چیزی هستند که فکر می کنید ، اما این توهین نیست ، بیشتر یک یادآوری است تا یک هشدار! ممکن است شما المپیکی نباشید ، اما قطعاً این گزینه را دارید که مرغ و سبزیجات را به جای ماچیکن و سیب زمینی سرخ کرده یا فست فود کباب کنید ، درست است؟

در صورت لزوم غذای خود را آماده کنید ، اما در مصرف آن زیاده روی نکنید

برای ورزشکارانی که در نزدیکی محل تمرین خود زندگی نمی کنند و نیاز به نظارت بر وعده های غذایی خود دارند ، تهیه غذا به صورت هفتگی مفید است. اما در حالی که تقریباً همه می دانند که تهیه غذا به تنهایی ایده خوبی است ، مردم معمولاً تمایل دارند با تهیه یک توده کاه ، غذا را سخت تر از آنچه باید باشد!

بسیاری از مردم از این ایده که باید سرآشپزهای خوبی باشند می ترسند و غرق شده اند تا بتوانند غذای خود را تهیه کنند. ” و این درست نیست که یک رژیم غذایی سالم باید شامل صد نوع ماده مغذی و مواد اولیه باشد. اگر کار سخت ، تهیه غذا ، شروع و داشتن اهداف واقع بینانه توصیه اول برای شما است ، باید اعتراف کنید که شروع یک برنامه جدید می تواند دشوار باشد ، اما مطمئن شوید که امکان پذیر است. به عنوان مثال ، اگر در محل کار خود یخچال ندارید ، مطمئن شوید که برای نگهداری غذایی که در طول روز برای تهیه آن صرف کرده اید به آن نیاز ندارید. غذا را بدون نیاز به یخچال آماده کنید!

“در نهایت ، اگر واقعاً وارد بازی رژیم شوید و در این حالت احساس راحتی کنید ، می توانید غذاهای عجیب و غریب تهیه کنید که طعم عالی دارند و مواد مختلفی دارند. بنابراین هنگام شروع ، مطمئن شوید که غذای خوشمزه می خورید. عمداً غذاها را مصرف نکنید. ارزش کم داشته باشید و نگویید: رژیم مجازات است. “او می گوید من گناهانم را جبران می کنم.” شما فقط سعی می کنید 15 پوند وزن کم کنید ، اما آن را ساده نگه دارید: سه یا چهار ماده ، چند پوند گوشت بدون چربی ، اگر گیاهخوار هستید ، برخی کربوهیدراتهای سالم ، برخی سبزیجات پروتئین بدون چربی مصرف کنید.

ورزشکاران المپیکی از رژیم های شهوت پرهیز می کنند

بیایید با آن روبرو شویم: این تصمیم کاهش وزن “تصمیم جدید ، بدن جدید” اغلب به رژیم دیوانه واری می انجامد که هیچ شانسی برای ادامه و به دست آوردن نتایج طولانی مدت ندارد. این ممکن است لزوماً در مورد ورزشکاران المپیکی صادق نباشد ، اما آنها می دانند هیچ راه میانبری بدون دردسر وجود ندارد ، به هر حال ، یک نیم کاسه وجود دارد!

“اگر به رژیم های عجیب و غریب ادامه می دهید ، همیشه می توانید غذای ناخواسته یا زیاد بخورید و نگران کالری دریافتی خود نباشید. شما با گرسنگی یا محدودیت کامل یک ماده مغذی ترکیب متفاوتی را تجربه می کنید که بعداً باعث پرخوری می شوید. به

این را بپذیرید که اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، باید غذای سالم تری داشته باشید و وقتی رژیم جدید شما سرگرم کننده و مانند یک بازی نیست ، شوکه نخواهید شد. هنگامی که فعال هستید و وزن خود را حفظ می کنید ، می توانید مصرف غذای خود را افزایش دهید.

اهدافی را تعیین کنید که واقعاً به آنها ایمان دارید

7 استراتژی تغذیه و تمرین برای ورزشکاران المپیکی

ورزشکاران المپیکی برای یافتن انگیزه بیشتر یا بهتر نیازی به جستجوی زیاد ندارند. با این حال ، آنها در آستانه (یا نزدیک) قله ورزش خود هستند و به عنوان نماینده کشورهای خود در بازی های المپیک بین المللی و به عنوان نخبه انتخاب شده اند.

اما ما مردم عادی با خودمان دست و پنجه نرم می کنیم ، خواه بخواهیم اعتراف کنیم یا نخواهیم. اگر متوجه شدید که دائماً در حال تلاش برای بلند شدن از کاناپه و رفتن به باشگاه هستید ، ممکن است به دنبال هدف اشتباهی باشید. گم شده اید ، کاری انجام دهید ، شاید می خواهید چیز دیگری را امتحان کنید.

همه چیز از انواع ورزش ها ، از هنرهای رزمی ترکیبی گرفته تا تمرینات کراس فیت یا تیم سازی ، شما را به مسیر اصلی سبک زندگی که مناسب شما یا بیشتر است می رساند و شما را در مسیر خود نگه می دارد.

“خود [هدف شما] فقط به این دلیل که می خواهید آن را انجام دهید به شما انگیزه می دهد … اگر کاری که واقعاً می خواهید انجام دهید برای شما هیجان انگیز و سرگرم کننده است ، پس این کار را انجام دهید ، می تواند یک انگیزه عالی باشد.

مطمئن شوید که این اهداف واقع بینانه هستند

ورزشکاران المپیکی ورزشکاران تمام وقت هستند. اهداف آنها معمولاً با دقت برنامه ریزی شده و از همه مهمتر قابل دستیابی است. به دلایلی ، مردم عادی اغلب کمی از هدف خود در زندگی منحرف می شوند.

اگر کسی به شما بگوید “شما باید یک سیستم آبیاری پیشرفته در باغ خود بسازید و هنوز چند هفته فرصت ندارید که این کار را انجام دهید” ، با خود فکر می کنید: “خوب ، چه اهمیتی دارد که چگونه باغ خود را آبیاری کنم؟ ” من دارم و مهم نیست که من یکی از آنها را دارم یا نه … بنابراین هرگز اتفاق نمی افتد ، درست است؟ اما اگر کسی می گوید: “هی ، بیا یک هواپیمای کاغذی بسازیم” ، شما می گویید ، “خوب ، من الان به کاغذ احتیاج دارم ، شاید یک آموزش از یوتیوب.”

مطمئناً در زیر آخرین سلفی بدنسازی خود که با جهان به اشتراک گذاشتید ، نوشتن هشتگ یک تصمیم جدید ، یک بدن جدید عالی به نظر می رسد ، اما ایجاد یک تفاوت بزرگ همیشه هدف نهایی نیست. بنابراین وقتی می خواهید تغییری ایجاد کنید ، قبل از اینکه خود را برای شکست آماده کنید ، مطمئن شوید این هدف یا این واقعاً امکان پذیر است.

کمی ثابت باشید

در زمانی که تصمیمات جدید رو به افول است ؛ این روند می تواند دلهره آور باشد. اما این ورزشکار حرفه ای می گوید که بخش کوچکی از زندگی ورزشکاران المپیکی که به آنها علاقه دارید باید از این روش پیروی کنند و ثابت قدم باشند ، زیرا اهدافی که ارزش آنها را دارد به راحتی قابل دستیابی نیست.

“لطفاً نگویید” اوه ، من مطمئن نیستم که رژیم غذایی من کامل است. ” او گفت: “من فکر می کنم باید آن را رها کنم.” ما همیشه باید به غذاهای خوشمزه با دستور العمل های ساده توجه کنیم. همه چیز را تا حد ممکن ساده کنید ، اما برای مواقعی که شرایط سخت می شود آماده باشید. بهترین چیزی که می توانیم انتظار داشته باشیم این است که ما عمدا کارها را عمداً دشوار نمی کنیم ، اما سلام ، کاهش وزن سخت است. اگر آسان بود ، همه لاغر می شدند.

تهیه و ترجمه: elmevarzesh.com


 کتاب بدنسازی بدون وزن


دیدگاهتان را بنویسید