غذاهای بد که برای کاهش وزن مفید هستند


برنج
برنج

سیب زمینی

سیب زمینی
سیب زمینی

نمره سیب زمینی درست در بالای شاخص سیری قرار دارد. اما نحوه پخت سیب زمینی نیز مهم است: روش پخته باعث می شود مدت طولانی تری احساس سیری کنید. اما پخته شده ، با یک غذای جانبی سالم مانند کلم بروکلی بو داده ، یک گزینه خوشمزه دیگر است. سیب زمینی فاقد گلوتن است ، پتاسیم بیشتری نسبت به موز دارد و منابع خوبی از ویتامین B6 و ویتامین C است.

ماکارونی

ماکارونی
ماکارونی

مطالعات انجام شده بر روی افرادی که رژیم غذایی با شاخص گلیسمی پایین (غذاهایی که قند خون را به مدت طولانی تری افزایش می دهند) نشان می دهد که مقادیر متوسط ​​پاستا مضر نیست. در واقع ، ممکن است شرکت کنندگان هنگام خوردن ماکارونی وزن خود را کاهش دهند. بیشتر ماکارونی سبوس دار بخورید. هرچه ماکارونی بیشتری استنشاق کنید ، قند خون شما افزایش می یابد.

مغز

مغز
مغز

گردو می تواند چربی و کالری بالایی داشته باشد ، اما برای کاهش وزن مجبور نیستید آن را رها کنید. در حقیقت ، مطالعات نشان می دهد زنانی که یک وعده گردو دو یا چند بار در هفته می خورند ، حدود 25 درصد کمتر چاق هستند و وزن کمتری نسبت به کسانی که از گردو اجتناب می کنند ، دارند.

پنیر

پنیر
پنیر

یک مطالعه نشان می دهد که گنجاندن کلسیم غنی از لبنیات کم چرب در وعده های غذایی کم کالری در واقع به کاهش وزن و حفظ سلامت استخوان ها کمک می کند.

قهوه

قهوه
قهوه

یک فنجان قهوه در روز به تنهایی مانع کاهش وزن نمی شود. در حقیقت ، محققان معتقدند کافئین موجود در قهوه می تواند احساس گرسنگی کمتری در شما ایجاد کند و کالری بیشتری بسوزاند. اما افزودن شکر و خامه به قهوه می تواند فواید قهوه را کاهش دهد. همچنین ممکن است با گذشت زمان وزن خود را افزایش دهید.

برنج

برنج
برنج

رژیم غذایی غنی از غلات کامل ، مانند برنج قهوه ای ، در واقع می تواند به شما در حفظ وزن سالم کمک کند. علاوه بر فیبر ، که باعث احساس سیری می شود ، ویتامین B1 و B6 ، منیزیم ، سلنیوم ، فسفر و منگنز نیز دریافت خواهید کرد. و اگرچه برنج سفید این فواید را ندارد ، اما با مصرف مقدار معقول و محدود آن ، می توانید بدون نگرانی در مورد افزایش وزن از آن لذت ببرید.

شکلات

شکلات
شکلات

نکته مهم این است که شکلات را به مقدار تلخ و کم مصرف کنید. شکلات تلخ مملو از آنتی اکسیدان است و مطالعات نشان می دهد که در کنترل گرسنگی به کنترل انسولین کمک می کند. این باعث می شود یک دسر ایده آل برای حذف یک وعده غذایی سالم باشد.

ذرت بو داده

ذرت بو داده
ذرت بو داده

پاپ کورن منبع خوبی از فیبر است و به سرعت گرسنگی شما را برطرف می کند ، بنابراین تا زمانی که از روغن و نمک کمتری استفاده شود ، احتمال پرخوری کمتر است.

شیر کامل

شیر کامل
شیر کامل

خوردن شیر کامل برای کاهش وزن؟ ممکن است عجیب به نظر برسد ، اما کارشناسان فکر می کنند ممکن است اینطور باشد. مطالعات نشان می دهد که نوشیدن یک لیوان شیر کامل اغلب باعث افزایش وزن نمی شود و همچنین می تواند به کاهش وزن شما کمک کند. حتی اگر هنوز مطمئن نیستید که مکانیسم چیست ، می تواند این کار را انجام دهد. این به این دلیل است که مقدار زیادی شیر شما را سریع سیر می کند و از پرخوری شما جلوگیری می کند.غذا در جاهای دیگر.

دیدگاهتان را بنویسید