“غذا” که غذا نیست!


پست های بعدی وبلاگ بر روی یکی از مهمترین کارهایی که می توانید هنگام دستیابی به نتایج واقعی و پایدار انجام دهید تمرکز می کند.

و این چیز:

پس آن چیست؟

این مربوط به چیزی است که شما می خورید. بین دریافت غذا و هر چیزی که در آن لیست وجود دارد و موارد دیگر یک خط مستقیم وجود دارد!

اکنون می دانید که آنچه می خورید مهم است ، اما ممکن است چیزی مانع از اقدام شما شود.

انجام شده:
یک نوع غذا وجود دارد که به طور خاص طراحی شده است تا شما را بیشتر بخواهد.

شما نه تنها هوس این غذا را می کنید ، بلکه حاوی برخی از بدترین چیزها برای بدن شما است: قندهای اضافی ، چربی های ناسالم ، نمک و کالری اضافی که کاملاً فاقد هرگونه مواد مغذی است. ما آنها را کالری “خالی” می نامیم.

مطالعات نشان داده است که این “غذاها” همانند برخی از داروها مسیرهای پاداش را در مغز تحریک می کنند.

بنابراین ، این “غذا” نه تنها برای شما خوب نیست ، بلکه شما را بیشتر می خواهد!

چرا نقل قول های اطراف کلمه “غذا”؟

زیرا ، صادقانه بگویم ، بسیار شبیه غذای واقعی است. عملاً از تمام مواد مغذی خود (فیبر و ریزمغذی ها) محروم بود.

در این ماه ، اطلاعات زیادی در مورد این “غذاها” و نحوه جلوگیری از مصرف آنها در اختیار شما قرار می گیرد.

اما ابتدا … همه چیز با آگاهی آغاز می شود.

بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که به آنچه می خواهید توجه کنید و آن را پیگیری کنید.

اگر آنچه را که می خواهید بنویسید ، چه زمانی و چه احساسی دارید ، به شما کمک می کند تا الگویی را مشاهده کنید که اولین قدم برای به دست آوردن دوباره کنترل است.

سپس به هر کدام از آرزوهای خود چه کسی / چه / چه زمانی / کجا / چرا توجه کنید. این فقط برای چشم شما است و یک تمرین عالی برای انجام است. قطعاً به من کمک کرد!

آیا آماده انجام آن هستید؟! در زیر نظر بدهید.

به زندگی که داری عشق بورز،


آنیتا دوول

مربی تغذیه جامع
کارشناس ارشد مشاور برای سلامت محیط کار
Gruppo FB پیری با سرزندگی
مربی آنیتا دوول صفحه FB

PS اگر 45 سال یا بیشتر دارید ، از شما دعوت می کنم به جمع من بپیوندید افزایش سن با گروه FaceBook Vitalityبه این مکان برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و استراتژی ها برای زندگی با کیفیت و سرزندگی است. شما می توانید اولین نفری باشید که به رایگان ، چالش ها و غیره دسترسی دارید. همچنین مکانی برای به اشتراک گذاشتن مطالب سرگرم کننده!


PSS اگر از دست دادید راهنمای تمرین Time Crunch، هنوز وقت دارید این کار را انجام دهید آی تی!

این شامل تمرینات کوتاه ، کارآمد 5 ، 10 ، 15 و 20 دقیقه ای برای به دست آوردن نتیجه است (دیگر بهانه ای برای ورزش نکردن!).

همچنین شامل واژه نامه ای با عکس و شرح هر تمرین است.

دیدگاهتان را بنویسید