ماهی تن نخود گیاهی در 5 دقیقه – Desiree Nielsen


هیچ چیز رضایت بخش تر یا راحت تر از ساندویچ ماهی تن و گیاه نخود نیست! به همین سادگی: فقط 5 ماده اصلی و 5 دقیقه برای تهیه آن. تمام طعم دلخواه شما ، غنی از فیبر و پروتئین های گیاهی است. آیا کاری وجود دارد که نخود نمی تواند انجام دهد؟

اگر مثل من هستید ، در دوران کودکی شما فقط دو ساندویچ مهم وجود داشت: سالاد تخم مرغ و ماهی تن. مطمئناً منظورم شاید یک یا دو پنیر کبابی باشد ، اما این ساندویچ های فانتزی بود که باعث شد من واقعاً ساندویچ ها را دوست داشته باشم زیرا من شنیدم هيچ كس از انواع پنیر و گوجه فرنگی در واقع من را به بزرگسالی رساند تا زیبایی ساندویچ خوب را درک کنم ، مانند Shiitake BLT من در کتاب آشپزی گیاهان بیشتر بخورید … اما اکنون من به اندازه کافی از آن سیر نمی شوم!

من در حال حاضر یک سالاد تخم مرغ توفو در وبلاگ دارم ، بنابراین فکر کردم زمان آن رسیده است که دستور تهیه ماهی تن نخود را نیز به شما بدهم. اگر این دستور العمل های گیاهی شما را متقاعد نمی کند که می توانید همه چیز را با گیاهان انجام دهید ، مطمئن نیستم که چه کاری انجام خواهد داد! این ساندویچ تن ماهی نه تنها دارای همه طعم هایی است که از سالاد ماهی سنتی انتظار دارید … بلکه متخصص تغذیه در من متواضعانه اشاره می کند که فیبر زیادی نیز برای تغذیه میکروبیوم روده شما دارد … تن ماهی نمی تواند مطابقت داشته باشد!

مواد لازم برای ساندویچ نخود توسط Desiree Nielsen ، متخصص تغذیه ثبت شده

مواد لازم ماهی تن نخود + جایگزین

در پایه ، ماهی نخود تنها از 5 ماده تشکیل شده است: نخود ، سس مایونز گیاهی ، سرکه برنج ، نمک + فلفل. بنابراین می توانید مواد و طعم ها را عوض کنید یا هر عنصری را که دوست دارید اضافه کنید!

  • نخود: این یکی از تنها مواد غیرقابل مذاکره است. سایر حبوبات و حبوبات بافت یکسانی ایجاد نمی کنند.
  • گیاهخوار می تواند: سس مایونز به طعم این غذا کمک زیادی می کند ، بنابراین مطمئن شوید که آن را دوست دارید. به نظر من ، گیاهخواری Hellman بهترین خرید در فروشگاه است (بدون حمایت!) بسته به اینکه چقدر ماهی تن خود را دوست دارید ، کم و بیش از سس مایونز استفاده کنید.
  • سرکه برنج: من عاشق سرکه برنج برای افزودن طعم ظریف هستم که واقعاً این طعم را شبیه ماهی تن می کند. اگر سرکه برنج ندارید ، قطعاً می توانید از سرکه سیب استفاده کنید اما می خواهید کمتر از آن استفاده کنید ، مزه کنید و تنظیم کنید زیرا طعم قوی تری دارد.
  • نمک + فلفل: دوباره ، ماهی تن نخود خود را بچشید و نمک + فلفل بیشتری به مزه اضافه کنید. تفاوت بزرگی ایجاد خواهد کرد!
  • اجزای اضافی: سبزیجاتی را که معمولاً برای ساندویچ های ماهی تن استفاده می کنید ، مانند ترشی ، کرفس ، پیاز یا موسیر خرد شده اضافه کنید! من برای بافت بیشتر از چیزی با کمی تردید خوشم می آید.

چگونه می توان نخود ماهی تن را ذوب کرد؟

آیا عاشق ماهی تن آب شده هستید؟ ماهی نخود برای این کار کاملاً کار می کند! به سادگی نان را با صورت باز ، با ماهی نخودچی و پنیر ذرت گیاهی مورد علاقه خود بپوشانید و آن را روی تابه ای با روکش پوست زیر گریل به مدت 1-2 دقیقه قرار دهید تا پنیر آب شود.

چگونه ماهی نخود گیاهی را ذخیره کنیم؟

ماهی نخود به مدت 3-4 روز در ظرف قابل بسته شدن در یخچال بسیار خوب نگهداری می شود ، بنابراین برای تهیه غذا عالی است. توصیه می کنم در استفاده از کمی سس مایونز برای نگهداری طولانی تر و افزودن کمی بیشتر قبل از سرو ، برای تازه شدن بافت ، اشتباه کنید.

پیشنهادات خدمات

این ساندویچ ها را روی نان سبوس دار مورد علاقه خود ، کراکر یا ساندویچ سرو کنید … اما اگر فیبر و پروتئین بیشتری می خواهید ، توصیه می کنم از نان گندم 100٪ جوانه زده استفاده کنید.

همچنین می توانید یک فنجان اندازه گیری را به یک بشقاب سالاد اضافه کنید یا آن را به جای گوشت یا پاته روی تخته اسنک قرار دهید.

طعم این ماهی نخود فرنگی عالی است: ½ قاشق چایخوری (2 میلی لیتر) پودر کاری به مخلوط اضافه کنید!

دستور تهیه ساندویچ نخود توسط Desiree Nielsen ، متخصص تغذیه ثبت شده

ساندویچ های گیاهی سالم تر

کنار هم قرار دادن ساندویچ نخود دسیری نیلسن ، متخصص تغذیه ثبت شده

دستور چاپ
دستور پین

ماهی تن نخود گیاهی در 5 دقیقه

با تمام طعم و مزه ای که می خواهید ، این ساندویچ های تن ماهی و نخود فرنگی راحت تهیه می شوند و فیبر و پروتئین گیاهی بالایی دارند.

زمان آماده سازی5 دقایق

کل زمان5 دقایق

دوره: ناهار ، غذای اصلی

آشپزخانه: آمریکایی

رژیم غذایی: فاقد گلوتن ، گیاهی ، گیاهی

کلمه کلیدی: نخود ، ساندویچ

ترجیح رژیم غذایی: بدون گلوتن ، بدون آجیل ، گیاهخوار ، گیاهخوار

بخش ها: 4 بخش ها

نویسنده: Desiree Nielsen، RD

مواد تشکیل دهنده

ماهی تن نخود

  • 1 قوطی 14 اونسی نخود بدون نمک (یا 1 1/2 فنجان نخود پخته) شستشو داده و تخلیه می شود
  • ؟ لیوان سس مایونز گیاهی
  • 1 قاشق سوپخوری سرکه برنج (یا 2 قاشق چای خوری سرکه سیب)
  • ½ قاشق چایخوری نمک
  • فلفل فقط شکسته
  • ؟ لیوان پیاز قرمز یا موسیر قطعه قطعه شده
  • 1 ساقه کرفس قطعه قطعه شده

برای ساندویچ

  • 4 برش ها نان معمولی یا بدون گلوتن مورد علاقه شما (من گندم جوانه زده یا خمیر ترش را دوست دارم)

دستورالعمل ها

  • از یک غذاساز کوچک برای مخلوط کردن نخودها چند بار استفاده کنید ، سپس آنها را به یک کاسه متوسط ​​اضافه کنید. یا با چنگال آنها را با دست در کاسه له کنید.

  • سس مایونز ، سرکه ، نمک و فلفل را به نخودها اضافه کرده و کاملا مخلوط کنید. پیاز و کرفس را اضافه کنید. طعم دهید ، نمک و فلفل را به دلخواه چاشنی بزنید یا یک چاشنی دیگر سرکه برنج برای طعم بیشتر اضافه کنید.

  • در صورت تمایل نان را کمی تفت دهید. ماهی تن نخود را بین 4 تکه نان تقسیم کنید. روی آن را با یک تکه دیگر بریزید یا برای اشتهای کوچکتر رو در رو سرو کنید.

یادداشت

ماهی نخود به مدت 3-4 روز در ظرف قابل بسته شدن مجدد در یخچال به مدت 3-4 روز بسیار خوب نگهداری می شود.
من توصیه می کنم در استفاده از کمی سس مایونز برای نگهداری طولانی مدت و اضافه کردن کمی بیشتر قبل از سرو برای تازه کردن بافت ، اشتباه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید