مراقب قند بالای این میوه ها باشید! – دکتر رویا خادمیان


میوه های 1 - میوه های دارای قند بالا: مراقب قند بالای این میوه ها باشید!

میوه با مقدار زیادی شکرمراقب قند بالای این میوه ها باشید!

برخی از میوه ها قند بیشتری نسبت به بقیه دارند که نباید بیش از حد مصرف شوند. در زیر لیستی از میوه های پر قند آمده است:

میوه پر قند

انبه

یک انبه بزرگ حاوی 45 گرم شکر است که اگر می خواهید وزن خود یا میزان شکر مصرفی خود را کنترل کنید ، گزینه مناسبی نیست. احتمالاً بهتر است دو تکه بخورید و بقیه را برای بعد ذخیره کنید.

عصبانیت

یک فنجان انگور حاوی حدود 23 گرم شکر است که برای چیزهایی که به راحتی قابل جویدن هستند کافی است.

khavas angoor - میوه هایی با قند بالا: مراقب قند بالای این میوه ها باشید!

گیلاس

یک لیوان گیلاس حاوی 18 گرم شکر است و اگر یک کاسه بزرگ را با آن پر کنید ، می توانید همه آن را با خیال راحت بخورید. میان وعده خود را از قبل اندازه بگیرید تا بدانید دقیقاً چقدر قند دریافت خواهید کرد.

گلابی

یک دانه گلابی متوسط ​​حاوی 17 گرم شکر است. اگر می خواهید قند را کاهش دهید ، همه آن را نخورید ، فقط چند برش با مقداری شیر بدون چربی یا سالاد خود بخورید.

.jpg - میوه هایی با قند بالا: به میزان قند بالای این میوه ها توجه کنید!

هندوانه

یک برش متوسط ​​از این میوه تابستانی حاوی 17 گرم شکر است. همانطور که از نامش پیداست ، این میوه پر از آب است و حاوی ماده معدنی خاصی به نام الکترولیت است که بدن شما بعد از مدتی در معرض نور خورشید برای شارژ مجدد به آن نیاز دارد. سعی کنید فقط یک یا دو تکه بخورید.

؟

دو زیتون متوسط ​​دارای 16 گرم قند هستند. اگر سعی می کنید میزان مصرف قند خود را کنترل کنید ، می توانید مقداری پنیر بریده و مقداری انجیر را برای یک وعده غذایی غنی از پروتئین روی آن بپاشید.

موز

یک موز متوسط ​​دارای 14 گرم قند است. اگر این مقدار بیش از نیاز شماست ، آن را در غلات صبحانه به نصف برسانید یا یک تکه کوچک از آن را در وسط یک ساندویچ کره بادام زمینی له کنید.

وی همچنین به میوه هایی اشاره کرد که قند کمتری نسبت به سایر میوه ها دارند:

میوه کم قند

آووکادو

همه میوه ها طعم شیرینی ندارند. یک آووکادو کامل فقط 1.33 گرم قند دارد. آن را در سالاد بگذارید ، روی نان تست بریزید و لذت ببرید.
اما آووکادو کالری کمی دارد و کالری بالایی دارد ، بنابراین ممکن است ایده خوبی برای کسانی که رژیم غذایی محدود کالری دارند ، به یک عادت روزانه تبدیل نشود.

گواوا

هر میوه گواوا حاوی 5 گرم قند و حدود 3 گرم فیبر است. این بیشتر از چیزی است که از یک وعده برنج قهوه ای یا یک تکه نان گندم کامل دریافت می کنید. اگر گواوا را همراه با پوست به اسموتی های خود اضافه کنید ، فیبر بیشتری دریافت خواهید کرد.

بدون نام 1 - میوه هایی با قند زیاد: به میزان قند بالای این میوه ها توجه کنید!

تمشک

این میوه حاوی مقدار زیادی فیبر ، حدود 8 گرم در فنجان و فقط 5 گرم قند است. فیبر برای هضم خوب است و می تواند به شما کمک کند با کالری کمتری احساس سیری کنید.

طالبی

یک برش طالبی به طور متوسط ​​حاوی حدود 5 گرم قند و تنها 23 کالری است.

میوه پاپایا

نصف یک دانه کوچک پاپایا حاوی 6 گرم شکر است. بنابراین نیمی از آنها برای خوردن در یک زمان کافی است.

1399073010592339021478634 - میوه هایی با قند زیاد: مراقب میزان قند بالای این میوه ها باشید!

توت فرنگی

یک لیوان توت فرنگی کامل فقط 7 گرم شکر دارد. آن را به سالاد اضافه کرده و با شیر تازه یا بستنی سرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید