مزایای شیر A2 برای ورزشکاران – تغذیه کلی جونز


آیا در مورد اینکه محصولات لبنی در برنامه غذایی متعادل برای شیوه زندگی فعال شما قرار می گیرند ، گیج شده اید؟ محصولات لبنی دارای چندین ماده مغذی مهم برای عملکرد هستند ، از جمله پروتئین ، ویتامین D ، کلسیم و پتاسیم. با این حال ، برای برخی افراد ، محصولات لبنی می تواند باعث ناراحتی معده شود. اگر در مورد علائم مصرف لبنیات نگران هستید اما نمی خواهید مواد مغذی موجود در آن را از دست بدهید ، ممکن است از امتحان شیر A2 سود ببرید. در این پست ، ما بررسی می کنیم که a2 Milk چیست ، مزایای a2 Milk برای ورزشکاران و چگونه می توانید این محصول را در رژیم غذایی خود قرار دهید تا نیازهای شما را به عنوان یک ورزشکار یا فرد فعال برآورده کند.

فواید شیر a2 برای ورزشکاران

با تشکر از a2 شیر برای حمایت از این پست! مثل همیشه ، همه نظرات متعلق به من است و من فقط با کسانی مشارکت می کنم که دارای فلسفه و ارزش های مشابه هستند.

a2 Latte چیست؟

نام شیر A2 از پروتئین A2 موجود در شیر گاو گرفته شده است. شیر معمولی گاو حاوی پروتئین A1 و A2 بتا کازئین است ، در حالی که شیر A2 فقط حاوی پروتئین A2 است. به طور خاص ، شیر a2 از گاوهایی است که به طور طبیعی فقط پروتئین A2 و بدون A1 تولید می کنند.

فواید شیر A2 برای هضم غذا

مزیت شیر ​​a2 این است که چون فقط حاوی پروتئین A2 است ، هضم آن آسان تر است و در نتیجه از ناراحتی معده برای برخی افراد جلوگیری می کند. این امر به این دلیل اتفاق می افتد که در توالی یابی اسیدهای آمینه پروتئین های A2 نسبت به پروتئین های A1 تفاوت اندکی وجود دارد و بنابراین پروتئین ها به طور متفاوتی هضم می شوند.

a2 شیر با میوه

مطالعه دانشگاه پردو نشان داد برخی از افرادی که پس از نوشیدن شیر معمولی دچار ناراحتی معده می شوند ، اگر از شیر حاوی پروتئین A2 استفاده کنند ، علائم خود را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند. اگر شما قادر به مصرف شیر بز یا گوسفند بدون هیچ مشکلی بوده اید ، احتمالاً این محصولات فقط حاوی پروتئین A2 هستند.

رفاه و پایداری حیوانات در مزارع شیری a2

همانطور که می دانید ، در Kelly Jones Nutrition ما به پایداری و شیوه های کشاورزی ایمن اهمیت می دهیم ، بنابراین بسیار خوب است بدانید که همه مزارع شیر A2 دارای اعتبار Validus برای رفاه حیوانات هستند. این بدان معناست که آنها برنامه جامع ممیزی و ارزیابی گاوهای شیری را دنبال می کنند که توسط وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA) و سازمان بین المللی استاندارد (ISO) پشتیبانی می شود. برای حفظ این گواهینامه ، کشاورزان باید در ممیزی ها ، بررسی ها و آموزش ها شرکت کنند تا اطمینان حاصل شود که مراقبت از حیوانات آنها با استانداردها مطابقت دارد ، که شامل رفتار مناسب با حیوانات ، روشهای بهداشتی گله ، غذا و آب با کیفیت بالا ، و اقامتگاه هایی است که راحتی حیوانات را افزایش می دهد. مراقبت از نیازهای ویژه حیوانات

رویکرد یکپارچه A2 Milk به پایداری نه تنها رفاه حیوانات ، بلکه رفاه کارگران آنها و تأثیرات زیست محیطی مدل کسب و کار آنها را نیز در نظر می گیرد. برنامه پایداری آنها چندین مولفه کلیدی مدیریت محیط زیست در صنایع لبنی را شامل می شود ، از جمله حفظ کیفیت خاک و آب ، کاهش انتشار گازهای گلخانه ای ، افزایش تنوع زیستی در مزارع و کاهش ضایعات.

اکنون که مزایای گوارشی و محیطی شیر A2 را درک کرده اید ، بیایید به بررسی مواد مغذی موجود در شیر A2 بپردازیم که عملکرد ورزشی را پشتیبانی می کند.

فواید تغذیه ای شیر A2 برای ورزشکاران

برای برخی افراد ، حذف محصولات لبنی به دلیل عدم تحمل لاکتوز یا حساسیت به لبنی ضروری است. با این حال ، اخیراً روند افراد نیز مشاهده شده است بدون شرایطی که محصولات غیر لبنی را نیز انتخاب می کند. این می تواند به دلیل نگرانی در مورد ناراحتی احتمالی معده یا به سادگی پیروی از روندهایی باشد که توسط اینفلوئنسرها در رسانه های اجتماعی تبلیغ می شود.

مشکل این است که بسیاری از جایگزین های غیر لبنی مانند شیر بادام یا جو دوسر ، محتوای تغذیه ای و مزایای مشابه گاوهای شیری واقعی را ندارند. برای ورزشکاران ، این بدان معناست که مواد مغذی مهم مانند پروتئین ، ویتامین D ، کلسیم و پتاسیم را از دست می دهند. برعکس ، شیر a2 حاوی همان مقدار کلسیم و سایر مواد معدنی و مواد مغذی مهم شیر گاو است زیرا این شیر واقعی گاو است.

بعد از تمرین شیر شکلاتی

پروتئین

پروتئین یک درشت مغذی ضروری است که برای رشد و بهبود عضلات مورد نیاز است. پروتئین ها به حفظ اندام ها و بافت ها کمک می کنند ، مسئول تعادل مایعات هستند و همچنین بر سلامت سیستم ایمنی تأثیر می گذارد. همچنین در تعادل هورمونی و متابولیسم انرژی نقش دارد. a2 Milk در هر فنجان 8 گرم پروتئین فراهم می کند و شامل هر سه آمینو اسید شاخه دار (یا BCAA) است: لوسین ، ایزولوسین و والین. این اسیدهای آمینه به ویژه برای سنتز پروتئین عضلات مهم هستند و می توانند به عملکرد و بازیابی ورزشی کمک کنند.

برای ورزشکاران و افراد فعال ، مهم است که 10 تا 20 گرم پروتئین با کیفیت بالا را در مدت 30 دقیقه ورزش برای حداکثر بازیابی عضلات مصرف کنید. اگر با سرکوب اشتهای بعد از تمرین دست و پنجه نرم می کنید ، منبع مایع پروتئین مانند شیر می تواند راهی عالی برای برآوردن نیازهای بدن شما باشد. با جوشاندن 1 فنجان شیر A2 با یک مشت آجیل یا ادامام خشک یا افزودن آن به یک اسموتی با پروتئین اضافی از ترکیباتی مانند پودر پروتئین یا کره آجیل ، می توانید نیازهای پروتئینی خود را بعد از تمرین به طعم مطلوبی برآورده کنید. به راحتی هضم می شود

ویتامین دی

ویتامین D نقش مهمی در ماهیچه ها و استخوان ها و همچنین در سیستم ایمنی بدن ایفا می کند. این ماده مغذی به بدن کمک می کند تا کلسیم را از روده جذب کند ، که برای سلامت استخوان ها مهم است. سطوح پایین ویتامین D با افزایش خطر شکستگی همراه است ، به همین دلیل این ماده مغذی مهم برای پیشگیری از آسیب ورزشکاران است. ویتامین D همچنین می تواند در رشد و ترمیم ماهیچه ها و تنظیم پاسخ های التهابی و ایمنی نقش داشته باشد. غذاهای کمی حاوی ویتامین D هستند ، اما یکی از فواید شیر a2 این است که 1 فنجان 15 درصد از میزان توصیه شده روزانه ویتامین D را تأمین می کند.

ویتامین D و عملکرد بدنی

فوتبال

کلسیم ، فراوان ترین ماده معدنی در بدن ، برای ساختار استخوان ها و دندان ها و همچنین عملکرد ماهیچه ها ، اعصاب و هورمون ها مهم است. از آنجا که کلسیم برای انقباض ماهیچه ها مورد نیاز است ، عدم دریافت کافی می تواند در گرفتگی عضلات ورزشکاران نقش داشته باشد. علاوه بر این ، هر ورزشکاری با RED-S در معرض از دست دادن استخوان و شکستگی قرار دارد و بنابراین باید از مصرف کافی کلسیم اطمینان حاصل کند. برای کمک به تامین کلسیم ، 1 فنجان شیر a2 25 درصد از توصیه روزانه برای مصرف کلسیم را تأمین می کند.

پتاسیم

پتاسیم یک الکترولیت است که به حفظ سلامت استخوان ها و تنظیم انقباضات ماهیچه ای ، فشار خون و ضربان قلب کمک می کند. همچنین برای هیدراتاسیون مناسب مهم است و اغلب در طول تمرینات شدید در عرق از بین می رود. در 1 فنجان شیر a2 می توانید 8 درصد از مقدار توصیه شده روزانه پتاسیم را مصرف کنید.

هیدراتاسیون

کم آبی بدن در ورزشکاران می تواند منجر به کاهش عملکرد ، خستگی زودرس ، گرفتگی عضلات ، سردرد و در شرایط شدید ، گرمازدگی و نارسایی اعضای بدن شود. عدم هیدراتاسیون مناسب نیز مانع بازیابی می شود. در واقع ، از دست دادن فقط 1-2 of از وزن بدن در مایعات منجر به کاهش استقامت و عملکرد شناختی می شود. شیر A2 می تواند به مصرف روزانه مایعات وابسته باشد در حالی که سایر مواد مغذی فوق را نیز ارائه می دهد که عملکرد را پشتیبانی می کند.

نحوه استفاده ورزشکاران از a2 Milk

لطفاً توجه داشته باشید که a2 Milk 100٪ شیر گاو است و بنابراین است نه مناسب برای افرادی که تشخیص عدم تحمل لاکتوز دارند یا برای افرادی که به آب پنیر حساسیت دارند. با این حال ، اگر هنگام خوردن شیر ناراحتی معده دارید و هیچ کدام از این تشخیص ها را دریافت نکرده اید ، ممکن است بخواهید شیر a2 را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. من توصیه می کنم از 2 قاشق غذاخوری در روز تا یک فنجان کامل و همزمان علائم گوارشی را شروع کنید.

a2 شیر با بلغور جو دوسر

در اینجا چند ایده برای گنجاندن شیر A2 در رژیم غذایی شما وجود دارد:

  • آن را به عنوان میان وعده بعد از تمرین بخورید
    • a2 شیر حاوی پروتئین و کربوهیدرات است ، که هر دو بعد از تمرین مهم هستند. سعی کنید 1 فنجان شیر A2 را با یک مشت ادامام خشک برای مقداری پروتئین اضافی و یک تکه میوه برای مقداری کربوهیدرات اضافی جفت کنید.
  • برای افزایش تغذیه ، به جای آب ، بلغور جو دوسر یا جو دوسر را یک شبه مخلوط کنید
  • از آن به عنوان پایه در اسموتی صبح خود استفاده کنید
  • آن را با غلات یا گرانولا برای یک میان وعده قبل از تمرین بخورید
  • یک کرم 2 تایی به قهوه خود اضافه کنید
  • از آن برای تهیه ماست خانگی استفاده کنید

اگر برای افزایش عملکرد و جلوگیری از ناراحتی های گوارشی به کمک نیاز دارید ، با ما تماس بگیرید تا در مورد خدمات مربیگری تغذیه 1-1 ما بیشتر بدانید.



دیدگاهتان را بنویسید