مصرف پروتئین و کاهش وزن


آیا با مصرف پروتئین می توان وزن کم کرد؟

آیا با مصرف پروتئین می توان وزن کم کرد؟

مهمترین جنبه هر برنامه ، اعم از کاهش وزن یا افزایش وزن ، قدرت یا عملکرد ، تغذیه است. اعضا و مشتریان در سراسر جهان بسیار بیشتر از سالن بدنسازی در باشگاه هزینه می کنند ، به همین دلیل است که من می گویم نتایج 80 درصد تغذیه و 20 درصد ورزش است.

بسیاری از مردم سعی می کنند چربی بدن خود را از دست بدهند و به وزن سالم برسند. اکثر مردم نیاز به کاهش کالری و افزایش ورزش را درک می کنند ، که در کل بسیار عالی است ، اما پاسخ آن نتایج ماندگاری نیست.

شایع ترین مشکل کمبود پروتئین در رژیم غذایی افراد است. برنامه ها تمایل به تجزیه درشت مغذی ها به کربوهیدرات ها و پروتئین ها ندارند.

محدوده قابل قبول توزیع درشت مغذی ها برای کربوهیدرات ها 45-65 ، پروتئین 10-35 و چربی 20-35 از کل کالری است.

با چنین دامنه وسیعی از 15 تا 25 درصد از حد پایین به بالا ، تعجب آور نیست که مردم درک نسبت صحیح درشت مغذی های مورد نیاز برای نیازها و نوع بدن خود را دشوار می دانند.

بنابراین ، ممکن است بتوانید همه چیزهایی را که می خورید پیگیری کنید و برنامه شما به شما بگوید که به هدف روزانه خود و مواد مغذی مورد نیاز خود رسیده اید ، اما این اعداد برای رسیدن به اهداف شما است.

به دلیل رژیم غذایی طولانی ، بسیاری از افراد متابولیسم خود را مختل کرده اند. این افراد علاوه بر کند کردن متابولیسم خود ، از تمرینات مقاومتی لازم برای ایجاد توده بدون چربی و افزایش متابولیسم نیز بی بهره هستند.

متابولیسم آهسته را با یک ساعت یا بیشتر تمرینات قلبی چند روز در هفته ترکیب کنید و کنترل وزن خود را بیشتر از آنچه که انجام می دهید از دست بدهید.

راه حل ایجاد یک برنامه تمرین مقاومتی و افزایش مصرف پروتئین برای اطمینان از رشد و بازیابی مناسب ماهیچه ها است.

مصرف پروتئین در طول روز نه تنها به تغذیه بدن شما کمک می کند بلکه در مقایسه با غذای غنی از کربوهیدرات که کالری را افزایش می دهد ، احساس سیری و رضایت می کند.

با تمرکز بر مصرف پروتئین در هر وعده غذایی در روز ، احتمالاً کالری دریافتی کاهش می یابد و مصرف پروتئین به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

اگر زمان کافی ندارید و به منبع سریع پروتئین نیاز دارید ، پس از تمرین از مکمل پروتئین آب پنیر استفاده کنید. شیک های پروتئینی سریع ، آسان و کم کالری هستند.

این شیک پروتئینی را امتحان کنید

ماده غذایی

1 فنجان شیر بادام شیرین نشده

1/2 فنجان زغال اخته سرمازدگی عمیق

1/2 فنجان انبه منجمد

2 وعده پودر پروتئین وانیل

1 قاشق غذاخوری دانه چیا

آماده سازی

در مخلوط کن ، همه مواد را مخلوط کنید تا یکدست شودبه


برای آگاهی بیشتر:

افسانه های تغذیه و کاهش وزن
بهترین پودر پروتئین برای کاهش وزن کدام است؟

دیدگاهتان را بنویسید