نحوه پیدا کردن مربی سلامت برای پزشکان (2021)


چگونه می توانید مربی سلامت را به عنوان پزشک پیدا کنید؟

به هر حال ، شما به فردی نیاز دارید که نیازها و نیازهای شما را درک کند. اینطور نیست که بتوانید رژیم محدود کننده ای را دنبال کنید و ساعت های نامنظم طولانی کار کنید.

می بینم! برخی از بهترین مشتریان من پزشک هستند. برای کاهش موفقیت آمیز وزن و زندگی سالم مانند یک پزشک مشغول ، شما نیاز به برنامه ای مناسب دارید که برای سبک زندگی شما مناسب باشد.

دوست دارید بیشتر بدانید؟ ادامه مطلب را بخوانید تا نحوه پیدا کردن مربی سلامت برای پزشکان را بیاموزید.

به عنوان پزشک چگونه وزن کم می کنید؟ شما به استراتژی ها و غذاهای مناسب نیاز دارید. رایگان دریافت کنید برگه اطلاعات ادویه جات شیرین با ادویه شیرین که به افزایش متابولیسم و ​​جلوگیری از هوس قند کمک می کند (پاداش: یک دستور چربی سوزی.)

چگونه با یک برنامه شلوغ وزن خود را کاهش دهیم

به عنوان یک پزشک ، شما زمان زیادی ندارید. من تعداد زیادی مشتری دارم که زندگی بسیار شلوغی دارند و حتی ممکن است بچه و خانواده داشته باشند.

همه ما می دانیم که چگونه است … شما صبح دیر می دوید ، سعی می کنید بچه های خود را به مدرسه ببرید و از گرسنگی می میرد. شما از فکر کردن دست بر نمی دارید: “چه چیزی بخورم؟”

وقت نیست در عوض ، هر آنچه در آشپزخانه دارید ، مانند غلات شیرین یا نان سفید مصرف کنید.

و این پوندها همچنان در حال خزیدن هستند.

هرچه وزن بیشتری افزایش دهید ، اعتماد به نفس کمتری در لباس بیکینی یا فقط پوشیدن لباس بدن دارید. همچنین ، انرژی شما کاهش می یابد و احساس تنبلی می کنید. خوب نیست اگر شغلی سختگیرانه دارید که مردم واقعاً به شما وابسته هستند و شما می خواهید زمان با کیفیتی را با خانواده خود بگذرانید.

به علاوه ، همه تصور می کنند که شما به عنوان یک پزشک باید همه چیز را در مورد تغذیه سالم بدانید. در حالی که بله ، شما ممکن است برخی از اطلاعات تغذیه را در دانشکده پزشکی دریافت کرده باشید ، این فقط 15-20 ساعت بود. به علاوه ، این بیشتر در مورد شیمی است و نه تغییرات رفتاری.

چگونه در 9 ماه 40 کیلو وزن کم کردم

باور کنید من می دانم! من به عنوان مشاور مدیریت مشغول در نیویورک کار می کردم. من دو فرزند کوچک داشتم و زندگی ام همین بود براستی مشغول.

من در طول این سالها سعی کردم وزن کم کنم ، اما هیچ نتیجه ای نداشت. من رژیم شروع می کردم ، کمی وزن کم می کردم ، اما بعد BAM بلافاصله بهبود می یافت.

اما پس از به دنیا آوردن دخترم ، تصمیم گرفتم که همه چیز باید تغییر کند.

بنابراین من شروع به خواندن همه چیزهایی کردم که در مورد کاهش وزن طولانی مدت پیدا کردم.

و پس از آزمایش و خطای زیاد ، نتایج را مشاهده کردم. ناگهان ، پوندهایم آب شد و در عرض نه ماه 40 پوند وزن کم کردم.

اما بهترین قسمت این بود که این وزن را کم کردم. و من خودم را محروم نکرده ام. من همچنان به خوردن غذاهایی که دوست داشتم ادامه می دادم و وقتی احساس می کردم به شکلات و شراب میل می کنم.

من انرژی بسیار بیشتری داشتم و می توانستم از آن برای گذراندن وقت با خانواده استفاده کنم. ما پیاده روی ، بازی در فضای باز را شروع کردیم ، و از آنجا که بالاخره در بیکینی احساس راحتی کردم ، زمان زیادی را در ساحل گذراندیم (و هنوز هم انجام می دهم).

گردش خانوادگی

من همچنین این تجارت ، MasalaBody را به عنوان یک تجارت جانبی ایجاد کردم و اکنون این تجارت تمام وقت من است!

موفقیت در کاهش وزن ناشی از داشتن برنامه ای است.

این همان چیزی است که به مشتری من ، دکتر پرنیا ، کمک کرد تا از استراتژی های من استفاده کند و 3.5 اینچ از کمر خود را در کمتر از پنج ماه از دست بدهد.

مانند مراجعه کننده پزشکی من ، دکتر پرنیا ، وی 3.5 اینچ از کمر خود را در کمتر از 5 ماه از دست داد

دکتر پرنیا به عنوان پزشک داخلی و دارای گواهینامه مدیریت چاقی فعالیت می کند.

شرح: در اینجا چت مختصر من با دکتر پرنیا است که نتایج خود را به اشتراک می گذارد.

او به عنوان مادر دو فرزند خردسال مشغول است.

و در حالی که او در رژیم های کم کربوهیدرات ، ناشتایی متناوب و رژیم های سرخپوشی وزن کم می کرد ، تلاش های او هرگز نتیجه ای نداشت زیرا این کاهش وزن همچنان ادامه نداشت. در عوض ، پوندها همچنان در حال افزایش بودند.

دکتر پرنیا احساس سرخوردگی داشت ، به ویژه از آنجا که از کار خود در مدیریت چاقی می دانست رژیم ها یک استراتژی طولانی مدت برای کاهش وزن نیستند.

همانطور که تحقیقات نشان می دهد ، رژیم های غذایی متابولیسم شما را از بین می برد به طوری که برای هر رژیم غذایی که سعی می کنید ، کاهش وزن سخت تر خواهد بود.

دکتر پرنیا از دوران دبیرستان 20 پوند وزن اضافه کرده بود. به عنوان یک پزشک در مدیریت چاقی ، او احساس بدی داشت زیرا در واقع آنچه را که تبلیغ می کرد انجام نمی داد.

وقتی هوس ساعت سه برای شکر فرا رسید ، او به دنبال چیزی شیرین می گشت. و دکتر پرنیا به عنوان یک غذای ساکن در هوستون (یکی از بهترین شهرهای غذایی ایالات متحده) که عاشق غذا خوردن بیرون است ، متوجه شد که شیوه زندگی او مانع از او می شود.

اما پس از پیگیری برنامه من ، Slim Down Transformation ، دکتر پرنیا عادات و نگرش خود را نسبت به غذا کاملاً تغییر داد.

کلید برای او برنامه ریزی بود. در حالی که او در ابتدا تصور می کرد که این کار سخت خواهد بود و نمی تواند آن را حفظ کند ، به زودی دریافت که برنامه ریزی اصلاً دشوار نیست.

و از آنجا که دکتر پرنیا آشپزی را دوست ندارد ، او نمی خواست ساعت ها را در آشپزخانه بگذراند. با استراتژی هایی که به او آموختیم ، مجبور نیست این کار را انجام دهد زیرا آماده شدن غذا طول نمی کشد.

در حالی که او گرسنه به خانه می آمد و هر چیزی که در یخچال داشت می خورد ، اکنون در طول روز یک ناهار سریع 10 دقیقه ای می خورد. به خانه بروید ، سیر و راضی.

به علاوه ، لازم نیست که فقط به تعطیلات محدود شود. او سرگرم است و غذا می خورد ، اما بدون چاق شدن.

و دکتر پرنیا سرانجام احساس می کند که آنچه را که به بیماران خود تبلیغ می کند در عمل به کار می گیرد. فرزندان او نیز شروع به انتخاب سالم کرده اند. و از آنجا که عادات سالم از دوران کودکی شروع می شود ، این یکی از بزرگترین مزایایی است که او از این برنامه به دست آورده است.

در عرض 4-5 ماه ، دکتر پرنیا 3.5 اینچ از ناحیه کمر و 11 پوند وزن کم کرده بود. او همچنان از آنچه آموخته است برای کاهش وزن بیشتر استفاده می کند ، زیرا ، همانطور که اشاره می کند ، این در واقع یک برنامه کاهش وزن نیست ، بلکه تغییر شیوه زندگی است.

به عنوان پزشک چگونه وزن کم می کنید؟ شما به استراتژی ها و غذاهای مناسب نیاز دارید. رایگان دریافت کنید برگه اطلاعات ادویه جات شیرین با ادویه شیرین که به افزایش متابولیسم و ​​جلوگیری از هوس قند شما کمک می کند (پاداش: یک دستور چربی سوزی).

چگونه یک مربی سلامت برای پزشکان می تواند به شما کمک کند

چرا باید همکاری با مربی سلامت را برای پزشکان انتخاب کنید؟

چیزی که است:

یک مربی بهداشت با تجربه کار با پزشکان (و سایر زنان مشغول) نیازها و نیازهای شما را درک می کند.

به هر حال ، شما به رژیم دیگری احتیاج ندارید.

شما نیاز به تغییر شیوه زندگی دارید که برای شغل و زندگی شما موثر باشد.

آنچه برای موفقیت در کاهش وزن نیاز دارید

ببینید ، شما نمی توانید یک برنامه محدود کننده کاهش وزن را دنبال کنید و تمام روز گرسنه راه بروید. شغل شما به همان اندازه استرس زا است و انتخاب غذای مناسب هنگام استرس و گرسنگی نه یک ایده خوب.

همچنین ، اگر مجبور باشید چندین بار در هفته تمرین کنید ، مدت زیادی به برنامه خود پایبند نخواهید بود. اگر مجبور باشید ساعت ها در آشپزخانه باشید یا غذایی بخورید که بقیه اعضای خانواده نمی توانند بخورند ، همین امر صادق است.

شما به برنامه ای نیاز دارید که برای شما مناسب باشد:

… این امر مستلزم این نیست که شما ساعت ها را در آشپزخانه بگذرانید.

… یا در ورزشگاه.

… یا با شمارش کالری دچار مشکل می شوید یا خود را محدود می کنید.

در اینجا جایی است که Slim Down Transformation می تواند کمک کند.

چگونه Slim Down Transformation می تواند به شما در رسیدن به بدن رویاهایتان کمک کند

در برنامه کاهش وزن من ، Slim Down Transformation ، ما به مدت 12 ماه با شما کار می کنیم. در این مدت ، شما عادات خود را کاملاً تغییر می دهید و عادت هایی را ایجاد می کنید که به هم متصل می شوند.

ما با زنان مشغول از جمله پزشکان کار می کنیم. در واقع ، من صدها زن را برای رسیدن به اهداف کاهش وزن خود آموزش داده ام. آنها نه تنها موفق به کاهش 20-60 پوند شدند ، بلکه به حفظ این وزن و کاهش بیشتر بعد از برنامه ادامه دادند.

اگر گیاهخوار یا گیاهخوار هستید یا محدودیت های غذایی دیگری دارید ، برنامه های تخصصی داریم.

طرح ساده است:

از آنجایی که 80 درصد کاهش وزن به دلیل غذایی است که می خورید ، یاد می گیرید که چه غذاهایی را بخورید تا متابولیسم شما افزایش یابد و حتی در هنگام تماشای Netflix با همسرتان به کاهش وزن کمک کنید.

غذا نه تنها سالم است ، بلکه خوشمزه است. این غذایی است که خانواده شما می توانند با شما بخورند ، بنابراین لازم نیست غذاهای جداگانه برای همه تهیه کنید.

و خود را محدود نکنید. وقتی 40 کیلو وزن کم کردم ، غذا خوردم علاوه بر این نسبت به قبل

برای به دست آوردن توده عضلانی (که به افزایش متابولیسم کمک می کند) ، هر هفته 2 جلسه تمرین قدرتی 30 دقیقه ای اضافه کنید. (ما تمرینات را به شما آموزش می دهیم.)

همچنین ، بخش مهم دیگر کاهش وزن ، حمایت و مسئولیت پذیری است. چندین مطالعه تحقیقاتی نشان داده است که اینها برای کاهش موفقیت آمیز وزن و دور نگه داشتن آن ضروری هستند.

به عنوان مثال ، مطالعه ای از دانشگاه درکسل نشان می دهد که ترفند کاهش وزن این است که با به اشتراک گذاشتن پیشرفت و داده های خود با فردی که شما را تشویق می کند ، مانند مربی ، مسئولیت پذیر باشید.

و در Slim Down Transformation ، یک مربی پاسخگو دریافت می کنید که در طول برنامه شما را با انگیزه و مسئولیت پذیر نگه می دارد و به شما کمک می کند از فلات هایی که در غیر این صورت شما را گیر کرده است عبور کنید.

این امر باعث می شود که برنامه را به راحتی انجام دهید. حتی اگر دچار لغزش شوید (که بخشی از این فرآیند است وقتی چیزی را به عنوان عادات روزمره خود تغییر می دهید) ، می توانید مراحل را برای بازگشت سریع به مسیر خود انجام دهید.

علاوه بر این ، در نهایت یادگیری از مربی برای ایجاد تغییرات رفتاری به شما کمک می کند تا سبک زندگی سالم تری را در پیش بگیرید و مجهزتر باشید تا به بیماران خود آموزش دهید چگونه شیوه زندگی خود را برای کاهش وزن و سالم تر شدن آموزش دهند.

به عنوان پزشک چگونه وزن کم می کنید؟ شما به استراتژی ها و غذاهای مناسب نیاز دارید. رایگان دریافت کنید برگه اطلاعات ادویه جات شیرین با ادویه شیرین که به افزایش متابولیسم و ​​جلوگیری از هوس قند کمک می کند (پاداش: دستور چربی سوزی).

برای تو!

ایناهاش! اکنون می دانید که در یک مربی بهداشت پزشکی به دنبال چه چیزی باشید.

حالا ، من دوست دارم از شما بشنوم:

شماره 1 چیزی که در حال حاضر شما را عقب نگه می دارد چیست؟

با گذاشتن کامنت در ادامه به من اطلاع دهید.



دیدگاهتان را بنویسید