نوشیدنی های چربی سوز (7 دستور العمل بسیار موثر)


نوشیدنی های چربی سوز

نوشیدنی های چربی سوز تنوع بسیار زیادی دارند. این نوشیدنی ها می توانند روند کاهش وزن را تسریع کرده و نیاز بدن به مواد مغذی و ویتامین ها را برطرف کنند. در متن زیر بهترین این نوشیدنی ها را آموزش می دهیم. با ما بمان.

بهترین نوشیدنی های چربی سوز

روش های مختلفی برای کاهش وزن وجود دارد که بهترین و طولانی ترین آنها رعایت کردن است رژیم اولیه و ورزش و این امر گاهی اوقات نیاز به تحریک برای تسریع روند کاهش وزن دارد.

چندین گزینه برای افزایش چربی سوزی وجود دارد ، از جمله انواع غذاها ، نوشیدنی ها ، میوه ها ، اسموتی ها و حتی ادویه جات.

نوشیدنی های چربی سوز

اما کمترین میزان کالری موجود ، که می تواند به سوزاندن چربی و رفع نیاز بدن کمک کند ، نوشیدنی های چربی سوز است. در زیر نحوه ساخت بهترین انواع را به شما آموزش می دهیم.

1. چربی سوز تند

این نوشیدنی یکی از نوشیدنی های چربی سوز و با طراوت است تنقلات و لحظات گرسنگی این محبت است برای تهیه این نوشیدنی ، مواد زیر را تهیه کنید:

  • زنجبیل تازه رنده شده: به مقدار دلخواه و مطابق سلیقه
  • لیمو ترش: 4 عدد
  • پودر فلفل قرمز: به مقدار دلخواه
  • نعناع تازه: 2 ساقه
  • آب سرد یا گازدار: 1 لیتر
  • چند تکه یخ
  • عسل: 1 قاشق چایخوری

آب لیموها را برداشته و با آب مخلوط کنید. عسل را اضافه کرده و خوب مخلوط کنید. فلفل رنده شده و زنجبیل پودر شده را با هم مخلوط کرده و با آب روی اجاق گاز قرار دهید تا کاملا بجوشد. سپس بگذارید خنک شود تا برش های لیمو و برگ نعناع به آن اضافه شود.

در آخر تکه های یخ را اضافه کرده و بنوشید. شما می توانید بهترین نتایج را از این نوشیدنی قبل یا بین فعالیت های بدنی بدست آورید سوزاندن چربی گرفتن.

2. سوزش شدید چربی شکم

چربی شکم را بسوزانید

راه حلی که می توان برای سوزاندن چربی حتی هنگام خواب استفاده کرد ، نوشیدن این نوشیدنی همراه با موارد زیر است:

  • لیمو: 1 عدد
  • سرکه سیب: 1 قاشق چایخوری
  • زنجبیل تازه رنده شده: نوک قاشق چایخوری
  • عسل: 1 قاشق غذاخوری
  • پودر دارچین یا چوب: به مقدار دلخواه
  • آب: 2 لیوان
  • جعفری: 250 گرم

از این چربی سوز می توان روزانه استفاده کرد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که همه مواد را در مخلوط کن بریزید و با هم مخلوط کنید. در صورت تمایل می توانید تکه های یخ را در انتها اضافه کنید.

3. میوه و چای را برای افزایش چربی سوزی ترکیب کنید

برای تهیه این نوع نوشیدنی چربی سوز ، باید مواد زیر را تهیه کنید:

  • مریم گلی: 2 قاشق غذاخوری
  • لیمو ترش تازه: 1 عدد
  • گلابی: 1 عدد
  • آب: 1 لیوان
  • آب گلابی: 2 فنجان
  • یخ: هر چقدر می خواهید

علاوه بر یخ ، مواد را در مخلوط کن بریزید و خوب مخلوط کنید. در صورت تمایل می توانید مریم گلی درست کرده و چای آن را اضافه کرده یا از برگ های آن استفاده کنید. این نوشیدنی را یک بار در روز بنوشید تا چربی سوزی افزایش یابد و با افزودن خواص گلابی نیاز بدن به ویتامین ها برطرف شود.

4. چربی سوز با زیره

زیره یکی از گزینه هایی است که می توان در نوشیدنی های چربی سوز استفاده کرد. از گذشته تا به امروز ، این دانه در ترکیبات مختلف چربی سوز استفاده می شده است. علاوه بر این ، شما باید موارد زیر را آماده کنید:

  • زیره: 1 قاشق غذاخوری
  • لیمو ترش تازه: 1 عدد
  • آب: 2 لیوان
  • یخ: هر چقدر می خواهید

زیره را کمی بزنید و بگذارید کمی با آب جوش دم بکشد. سپس آب لیمو ترش را برداشته و با آب و یخ مخلوط کنید. زیره آماده شده را اضافه کرده و هر روز بنوشید. در صورت تمایل می توانید مقدار کمی عسل به آن اضافه کنید.

5. چربی سوز با چربی سوز قوی

این نوشیدنی بسیار ساده اما م shouldثر باید تا حد امکان با مواد تازه تهیه و مصرف شود. بهتر است از آن یک ساعت قبل از غذای اصلی استفاده کنید تا تاثیر بیشتری داشته باشد. موارد زیر را برای این نوشیدنی آماده کنید:

  • آب گریپ فروت: 1 لیوان
  • سرکه سیب: 2 قاشق غذاخوری
  • چای نعناع فلفلی: 1 فنجان
  • عسل: نصف قاشق غذاخوری

موارد بالا را با هم ترکیب کنید و هر روز یک لیوان قبل از غذای اصلی بنوشید. این ترکیب چربی سوزی بالایی دارد.

6. نوشیدنی چربی سوز با کرفس

کرفس یکی از بهترین هایی است که می تواند در نوشیدنی های چربی سوز استفاده شود. برای بهبود یبوست ، مشکلات دفع و گوارش، می توانید از دریافت ویتامین ها و مواد مغذی استفاده کنید. بهتر است قبل از صبحانه از آن در لیوان استفاده کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.

  • آناناس خرد شده: نصف پیمانه
  • خیار – نصف عدد
  • کرفس: 2 ساقه
  • تربچه: 1 عدد
  • بادمجان خام یا پخته: نصف فنجان
  • سرکه (ترجیحا سرکه سیب): 2 قاشق غذاخوری
  • آب: 1 فنجان

مواد ذکر شده را به مخلوط کن اضافه کرده و خوب مخلوط کنید. این ترکیب از تجمع کربوهیدرات های اضافی در بدن جلوگیری می کند. آن را نیم ساعت قبل از صبحانه بنوشید.

7. قبل از ورزش چربی بسوزانید

ورزش چربی می سوزاند

ترکیبات موجود در چای سبز یکی از معروف ترین ترکیباتی است که برای افزایش چربی سوزی بسیار مفید است. وقتی نوبت به نوشیدنی های چربی سوز می رسد ، یکی از محبوب ترین هایی که به ذهن می رسد چای سبز است. اما برای اثربخشی بیشتر ، می توان آن را با موارد زیر تهیه و نوشید:

  • چای سبز: 2 قاشق چایخوری
  • زیره: نصف قاشق چایخوری
  • رازیانه: نصف قاشق چایخوری
  • چوب دارچین و زنجبیل: به مقدار دلخواه
  • لیمو تازه یا لیمو عمانی: یک عدد
  • آب جوش: دو فنجان

چای سبز ، زیره ، رازیانه ، چوب دارچین ، زنجبیل و لیمو عمانی را با آب جوش آماده کرده و نیم ساعت قبل از تمرین گرم کنید. همراه با مقداری شکلات تلخ نوشیدنی این ترکیب به افزایش چربی سوزی در حین ورزش کمک می کند.

نتیجه

چندین گزینه برای نوشیدنی های چربی سوز وجود دارد که بهترین آنها در این مقاله ذکر شده است. بهتر است از آنها در اعتدال در رژیم غذایی روزانه استفاده کنید تا به نتیجه مثبت برسید. در مواردی که می توانید عسل اضافه کنید ، بهتر است سعی کنید از آن کمتر استفاده کنید تا کالری اضافی وارد بدن نشود.

دیدگاهتان را بنویسید