هرگز فکر نمی کردم آن روز را ببینم


همانطور که می گویند یک دقیقه گذشت!

ولی فکر کنم برگشتم

این بار من در حال بازیافت برخی از مطالب بسیار قدیمی هستم ، زمانی که در سال 2014 کار خود را شروع کردم. من به راهنما / راهنمایی نیاز داشتم تا گام هایی را برای بهبود دوباره خودم بردارم. من می دانم که این علم موشک نیست ، اما شما آن را می دانید. انجام کارهای بدیهی همیشه آسان نیست.

بنابراین به هر حال … من اکنون کمتر از چند ماه با 51 سال دیگر فاصله دارم و این را احساس می کنم! در مورد وزن ، من به دهه 340 باز می گردم (فردا رسما وزن می کنم) ، اما از آخرین باری که وارد سیستم شده ام نیز مبتلا به فیبرومیالژیا هستم که سرگرم کننده نیست. ترکیبی از این و همه گیری همه گیر من را به شخصی تبدیل کرده است که راه رفتن دوباره در خیابان را دردناک می داند. این روزها خیلی می نشینم

حرفهای زیادی برای گفتن وجود دارد! در حال حاضر ، من فقط اهداف و مقاصد خود را تعیین می کنم و به زودی برای بهبود بیشتر برمی گردم. من هنوز می خواهم پیرزنی باشم که در آنجا کوهنوردی می کند …

از 24 مه 2014:

چه می کنم و چه نمی کنم.

اگر این مطلب را می خوانید ، از شما متشکرم. اگر دوست یا عضوی از خانواده هستید ، به ویژه اگر من را شخصاً می بینید ، در اینجا مواردی است که باید به عنوان یک فرد حامی بدانید.

• من رژیم نمی گیرم. من خودم را از نظر اکثر مردم محدود نمی کنم. با این حال من سعی می کنم عادات غذایی خود را بر اساس اطلاعات موجود در مورد منابع غذایی ما و چیزهایی که دارای عقل سلیم هستند تنظیم کنم. من می خواهم FOOD بخورم.

• من نمی خواهم چیزهای مصنوعی بخورم. من نمی خواهم مواد شیمیایی درشت بخورم. من مزخرف بدون مصنوعی ، بدون چربی و آسپارتام نمی خواهم. من کره و شکر می خورم ، اما تا آنجا که ممکن است غلات کامل می خورم و سعی می کنم غذا بخورم غذاهای کامل دوره ممکن (نه ، نه فروشگاه). من میوه و سبزیجات زیادی می خورم ، اما آیا خوردن پیتزا یا کیک را کنار می گذارم؟ خیر

• این روزها من برچسب ها را بسیار بیشتر می خوانم ، اما نه فقط برای کالری و محتوای چربی.

• امیدوارم از مصرف دارو برای مواردی مانند فشار خون بالا و دیابت اجتناب کنم. می خواهم احساس خستگی را کنار بگذارم همیشهبه

• من مرتباً با پزشک خود مشورت می کنم و توصیه های او را دنبال می کنم. (من بعد از یک سال بدون بیمه بودن دوباره بیمه درمانی دارم!)

• من هر روز به مصرف ویتامین های خود ادامه خواهم داد.

• من هر روز مقدار زیادی آب می نوشم (و بیشتر اوقات نوشابه را ترک می کنم).

• من آن را انجام خواهم داد ادامه بده به ورزشگاه به طور منظم e
ایجاد قدرت و استقامت

• من به کار خود ادامه می دهم تا خوشحال باشم و شخص خوبی باشم.

• اگر اشتباه می کنم ، بلند می شوم و دوباره تلاش می کنم و هرگز از تلاش دست نمی کشم.

اهداف:

وزن
1. رسیدن به 325 (تصادفی اما هر چیزی)
2. رسیدن به 300
3. پایدار زیر 300 بریزید
4. 250
5. 200
6 ؟؟؟

من علاقه ای به لاغر شدن ندارم ، فی نفسه. من علاقه مند هستم که از نظر جسمی راحت باشم و بتوانم هر کاری را که می خواهم انجام دهم. آخرین باری که در 250 بودم ، چنین احساسی داشتم. بنابراین باید ببینیم چگونه پیش می رود.

تناسب اندام
1. 20 دقیقه پیاده روی کنید
1a هر روز پیاده روی کنید
2. 20 مایل پیاده روی کنید
3. به راحتی 2 مایل راه بروید
4. 3.1 مایل (5 کیلومتر) راحت راه بروید
5. دوباره مبل را با 5K یا تنوع شروع کنید

… به علاوه یوگا!

من می خواهم همه کارها را انجام دهم.

برگشتن خوب است.

چطور هستید؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید