هنر آرامش کامل: جسمی ، احساسی و معنوی


ممکن است به نظر برسد که تنها افرادی که می توانند به این حالت آرام تر برسند در جوامع مذهبی یا معنوی که خود را مجبور به جدایی از تجربیات دنیوی کرده اند ، وجود دارند. بقیه ما هر روز از سال با سر و صدای جهان چه خوب و چه بد روبرو هستیم!

با این حال ، در این مقاله امیدوارم بتوانم شما را متقاعد کنم که برخی از عادت هایی که نمی توانید آنها را از دست بدهید می تواند رفاه و طول عمر روزانه شما را بهبود بخشد. این شیوه ها می توانند به شما کمک کنند از پاداشهایی که همه ما امیدوار هستیم در پایان زندگی کاری خود استفاده کنیم (البته بدون هرگونه حادثه عجیب یا یک عمل طبیعی). ادامه را بخوانید تا بیاموزید که چگونه می توانید این عادات بی ارزش را توسعه دهید و در سفر زمینی خود به حالت تعادل جسمی ، احساسی و روحی دست پیدا کنید.

من مطمئن هستم که بسیاری از ما هنوز متوجه این موضوع نشده ایم. “ما همانیم که میخوریم. ” و به همین دلیل بسیاری از ما از تشخیص اینکه مصرف زیاد شکر ، روغن های گیاهی هیدروژنه و سایر غذاهای بی جان و ناسالم سوء استفاده از قانون طبیعی است خودداری می کنیم. هر روز مردم در اتومبیل های خود صف می کشند تا ناهار یا شام خود را از یک فست فود بخورند ، بنابراین فقط از چیزی استفاده می کنند که من آن را شدیدترین توهین به بدن انسان توصیف می کنم.

بله ، من آشکارترین توهین به بدن انسان را گفتم! به یاد داشته باشید ، بدن شما بدون داشتن غذاهای سالم و کامل که حاوی تمام ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز خدا هستند ، نمی تواند واقعاً آرام شود. فقدان خواب کافی را که به اعتقاد بسیاری از مردم اهمیت چندانی ندارد ، به همراه قرص های خواب آور مانند ملاتونین (هورمون خطرناکی که بدون نسخه در دسترس است) و حتی قرص های خواب آور تجویز شده توسط پزشک نیز اضافه کنید! در آخر اما مطمئناً کم اهمیت ، عدم وجود ورزش هایی که به حفظ گردش خون مناسب و تن ماهیچه ها کمک می کند ، به همه این موارد بیفزایید.

به نظر حقیر ، زندگی روزمره به این دلیل دلیل افزایش نرخ حملات قلبی ، دیابت و سایر بیماری ها است. برای درمان این شرایط ، ما داروهای بسیار خطرناکی تجویز می کنیم تا بتوانیم ناتوانی خود را در تغذیه بدن گرانبها جبران کرده و به آنها اجازه دهیم تا مطابق هدف عمل کنند. اگر به این اهداف نرسیم ، پیر به نظر می رسیم و احساس می کنیم حوله چای در پایان عمر کاری ما!

وقتی تصمیم گرفتید که در واقع دوست دارید آرام باشید ، باید آشپزی را یاد بگیرید! لعنتی ، من فقط گفتم شما باید آشپزی را یاد بگیرید (حداقل تا حدی)؟ بله انجام دادماما خبر خوب این است که تهیه یک قابلمه خوب از سوپ در اجاق گاز آهسته تقریباً بدون هیچ زحمتی آسان است.

پختن یکی دیگر از روش های عالی برای اجازه دادن به فر برای شما یک گوشت گاو عالی ، مرغ ترد یا گوشت خوک خوب است. به این وعده ها مقداری سبزیجات بخارپز تازه و مغذی یا یک سالاد سبز مخلوط با پیاز ، گوجه فرنگی ، خیار ، هویج خرد شده یا هر چیزی که دوست دارید اضافه کنید ، و بله ، به خوبی تغذیه خواهید شد. جستجوی سریع کلمات آنلاین “آشپزی برای مبتدیان”تعداد زیادی کتاب ، کلاس آشپزی و فیلم های YouTube ارائه می دهد.

با وجود ابزارهای زیاد ، بهانه ای وجود ندارد که حداقل یک وعده غذایی خوب در روز برنامه ریزی نکنید ، و مهمتر از همه ، در مورد غذاهایی که احیا می شوند ، اطلاعات کسب کنید. بگذارید مزایای دو غذای مورد علاقه خود را که روزانه مصرف می کنم ، توضیح دهم:

  1. تخم مرغ آلیبه این غذاها واقعاً سرشار از انرژی هستند که در بین بسیاری دیگر ، مزایای حیرت انگیزی برای چشم و مغز دارد.
  1. شیر خامبه وب سایت OrganicFacts.net بسیاری از مزایای مربوط به شیر خام را بیان می کند. همانطور که آنها توضیح می دهند: “شیر خام حاوی مواد مغذی کلیدی مفید برای بدن است ، از جمله پروبیوتیک ها ، چربی خام ، ویتامین B12 ، ویتامین B6 ، کاروتنوئیدها ، کلسیم ، فسفر ، منیزیم و آهن ، و اسیدهای چرب امگا 3 ، لینولئیک اسید ، مزدوج ، ویتامین K و تعدادی از آنزیم های گوارشی.

بسیاری از غذاهای دیگر وجود دارد که باعث آرامش می شودبه این لیست از ده غذای برتر برای آرامش کامل را از وب سایت Health Fitness Revolution ببینید. این جایگزین های عالی برای غذاهای آماده ، نه تنها به آرامش شما کمک می کند ، بلکه دهان شما را نیز آب می کند. همچنین حتماً از بنیاد Weston A. Price دیدن کنید تا دستور العمل های هفته خود را ببینید.

خوشحالم که پرسیدی آرامش احساسی شاید یکی از ساده ترین کارها باشد. با این حال ، شاید مانند بسیاری از شما ، من زمان زیادی را با سندرم به نام “بله ، اما اگر؟؟ “آگاهانه یا ناخودآگاه ، بسیاری از ما در این اقدام خودسرانه خودکامه شرکت می کنیم! من همچنین در مورد همین موضوع در پست وبلاگ خود با عنوان” پایان سال (و سال آینده چگونه بی خیال باشیم. “تصمیم یا عمل فکر”) نوشتمبله ، اما چه؟؟ “اگر چنین است ، این پست وبلاگ به شما راه تازه ای برای ایجاد تعادل احساسی می دهد و یاد می گیرید که تصمیمات خوبی را برای بقیه عمر خود بگیرید. قول میدهمبه

به جای نوشتن یکبار دیگر در مورد این موضوع ، شما را تشویق می کنم که پست وبلاگ من را بخوانید “آیا مشکلات سلامتی واقعی هستند یا تخیلی؟ اسرار بدن و ذهن “.

در آن ، من درباره کتاب بحث می کنم دین و سلامت توسط جیمز جی والش. او در مورد اینکه چگونه سربازانی که از نظر روحی و روانی در طول جنگ جهانی دوم نابود شده بودند نتوانستند با وجود تمام توانبخشی هایی که داشتند ، از تجربیات خود شفا یابند. آنها فقط از طریق بیداری معنوی بودند که به سلامت بازگشتند. من از پست وبلاگ نقل قول می کنم:

“وقتی دکتر والش تشخیص داد که بیماریهای گزارش شده توسط این سربازان نابود شده پس از مراجعه به مشاوره و سایر روشها یک مشکل واقعی پزشکی نیست ، دریافت که اگر سرباز بتواند به ایمان دینی خود بازگردد و / یا قدرت شفابخشی را بپذیرد. خدا به عنوان پادزهر مشکلات خیالی خود ، وضعیت روحی او به شدت تحت تأثیر مثبت قرار گرفت.

“من نیز ایمان دوران کودکی خود را رها کرده ام. اما بعداً ، در میان بسیاری از تجربیات وحشتناک ، راه بازگشت را پیدا کردم. و من نیز نوعی تجربه خارج از بدن را تجربه کرده ام که به نظر حقیر ، 180 درجه فوراً در زندگی من چرخید و راه حل های فراوانی یافت شد.

“داستان بسیار طولانی برای توصیف در اینجا وجود دارد ، اما همانطور که من می بینم ، ایده این است که دین و روی آوردن به خدا ، همانطور که ما او را درک می کنیم ، می تواند ما را به انرژی ها و موهبت های محتاطانه برساند که ما به سادگی آنها را درک نمی کنیم. بله ، اگر می توانیم آنها در کنار ما هستند بیا باور کن شاید برای اولین بار متوجه شدم که به دارویی نیاز دارم که از هیچ نیروی زمینی در دسترس نیست. امیدوارم اگر از نظر روحی دچار مشکل هستید ، بتوانید به خدا نیز مراجعه کنید. “

“من کاملاً جدیدم؟”

کسی فقط از شما عکس گرفت ،
منظره ای که در غیر این صورت هرگز نمی دیدید ،
نمایی از لنز آنها ،
نمایی که دیگران را در آن دیده اید ،
منظره ای که فوراً عاشق آن خواهید شد.

شخصی که عکس می گیرد باید چه احساسی داشته باشد؟
هیچ کس مال آنها را نمی گیرد ،
به نظر می رسد یک عمل مهربانی فداکارانه ،
یا آرزوهای شیطنت آمیزی در زیر وجود دارد؟
یا فقط انتظارات خاموش از متقابل محض؟

هر چه ممکن است ،
آن را هویت خود کردی ،
حالا شما آن شخصی هستید که در عکس هستید ، نه آن کسی که واقعاً می بینید ،
تصویر روی قرقره واقعی است ،
آیا این مارک جدید من را دوست دارید؟
– پل ولکین

سلب مسئولیت توسط ماریا اتوود ، CNHP: من یک متخصص بهداشت طبیعی معتبر (CNHP) هستم و یک پزشک نیستم. من تشخیص ، تجویز ، درمان یا ادعای پیشگیری ، کاهش یا درمان هر گونه بیماری انسانی را نمی کنم. لطفاً قبل از پیروی از توصیه هایی که در پست های وبلاگ یا وب سایت خود انجام می دهم ، با پزشک یا ارائه دهنده خدمات درمانی خود مشورت کنید.

تصاویری از iStock / g-stockstudio (اصلی) ، debbiehelbing (سرباز دلدار مرد) ، Perarayot (شیر و تخم مرغ).

ماریا اتوود ، CNHP

ماریا اتوود یک متخصص بهداشت طبیعی نیمه بازنشسته و Weston A. Price Chapter Leader در کلرادو اسپرینگز ، CO است. از وب سایت وی در TraditionalCook.com دیدن کنید. به ماریا هم سر بزنید راه خود را برای سلامتی بپزید DVD (همچنین به عنوان دوره آموزش الکترونیکی موجود است) و حتماً آن را دنبال کنید توصیه آشپز سنتی وبلاگ.
محصولات ماریا اتوود

راه خود را برای سلامتی بپزید



دیدگاهتان را بنویسید