ورزش برای چاقی پا پاهای خوش فرم و زیبا


داشتن پاهای نازک و ضعیف تأثیر بسیار منفی و منفی بر زیبایی بدن دارد. به خصوص در زیبایی بدن زنان. بسیاری به دنبال راهی هستند تا پاهای خود را چاق و زیبا کنند. به ویژه در ناحیه ران که بیش از هر قسمت دیگر بر جذابیت و زیبایی بدن تأثیر می گذارد. ما به شما توصیه می کنیم برای چاقی پا ورزش کنید. در اینجا ما شما را با روش های مبتنی بر ورزش برای افزایش چربی پا آشنا می کنیم.

تمریناتی برای چاقی پا

ورزش برای چاقی پا

در دنیای امروز ، جایی که فناوری و علم بسیار پیشرفته است ، راه های زیادی برای درمان چاقی وجود دارد. اما همیشه به دنبال راهی ماندگار و بی ضرر باشید. داشتن پاهای زیبا و خوش فرم بسیار مهم است.

زیرا بسیاری از روش هایی که برای پر کردن ران معرفی می شوند می توانند برای سلامتی مضر باشند یا دوام چندانی نداشته باشند. اکنون می خواهیم چند تمرین برای پر کردن پاها را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با کمک این تمرینات و ورزش ها پاهای زیبا و خوش فرم داشته باشید.

• اسکوات سینه پایین

اسکوات برای پایین تنه به عنوان تمرین برای چاقی پا

یکی از ورزشهایی که می توانید با آن پاهای زیبا و خوش فرم انجام دهید ، اسکوات قسمت پایین بدن است. این حرکت مستقیماً روی ماهیچه های پا تأثیر می گذارد و آنها را درگیر می کند. انجام حرکت اسکوات باعث می شود که تنه و چهارسر و ماهیچه های ساق پا حرکت کنند و با کمک این تمرین می توانید پاهای زیبا و پر داشته باشید.

برای انجام این تمرین ، باید پاها را به اندازه عرض شانه ها باز کرده و کمر و کمر خود را کاملا صاف نگه دارید. حالا برای پیاده شدن بهتر است زانوها را خم کنید. مراقب باشید هنگام خم شدن زانوها به هیچ عنوان پشت خود را خم نکنید و کاملاً صاف باشد.

نکته دیگر این است که وقتی در حالت اسکوات هستید ، زانوهای شما اصلاً نباید از پنجه پا بیرون زده باشد. هنگامی که وضعیت بدن شما درست شد ، می توانید این تمرین را چندین بار پشت سر هم انجام دهید. هر بار که پیاده می شوید ، باید چند ثانیه متوقف شوید و سپس به سمت اولتون برگردید.

• حرکت را راه اندازی کنید

حرکت دیگری که به داشتن پاهای چاق و زیبا کمک می کند ، حرکت پرتاب است. این حرکت ماهیچه های پا را به خوبی تقویت می کند و به حفظ تعادل بدن کمک می کند. برای انجام حرکت پرتاب ، باید بدن خود را در یک جهت قرار دهید و کاملاً صاف بایستید.

حالا با پای راست خود یک قدم بزرگ به جلو بردارید. توجه داشته باشید که پای چپ باید خوب باشد و فقط پای راست باید به جلو قدم بگذارد. زانوی پای راست شما باید با زاویه 90 درجه باشد و جلوی پنجه پا قرار نگیرد.

زانوی چپتون نیز باید نزدیک زمین باشد ، اما نباید به زمین برخورد کند. پس از انجام این تمرین ، باید 10 ثانیه در این حالت بمانید و سپس به صندلی خود بازگردید. می توانید حرکت پرتاب را 10 بار برای هر پا انجام دهید.

ورزش چاقی پای ران

ورزش چاقی پای ران

در قسمت قبل ، یک سری تمرینات برای چاقی پا به ما ارائه شد. بدانید که ورزش ممکن است تأثیر فوری روی پری پاهای شما نگذارد ، اما اگر آن را به بخشی سالم از زندگی خود تبدیل کنید و به طور منظم این کار را انجام دهید ، می توانید مطمئن باشید که زیباترین و منحنی پاها متعلق به شما خواهد بود.

زیرا ورزش واقعاً بدن را تغییر می دهد. حال در این قسمت می خواهیم مجموعه ای از تمرینات پر کننده پا را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با استفاده از آنها ران پاتون را زیبا و زیبا جلوه دهید.

معمولاً پرکردن و فرم دادن به ران ها برای زنان بسیار مهم است و لباس هایی را که می پوشند زیبا و جذاب می کند. حال بهتر است زمان را از دست ندهید و به سراغ معرفی این تمرین بروید.

• انواع اسکوات – اسکوات جام

انواع اسکوات - اسکوات جام

در قسمت قبل به اسکوات برای چاقی پا اشاره کردیم و گفتیم این تمرین برای پرکردن پاها مثر است. خوب است بدانید که اسکوات انواع مختلفی دارد و همه آنها برای پرکردن ران ها و فرم دادن به پاها مفید هستند. ورزش اسکوات گوبل را انجام دهید تا رانهای پاتون خوش فرم و زیبا شوند.

برای انجام این تمرین ، مانند اسکواتی که به شما گفتیم ، فقط باید پاها را کمی بیشتر از شانه ها باز کنید. به این ترتیب ماهیچه های چهارسر ران بیشتر درگیر می شوند. نکات تمرین اسکوات را فراموش نکنید. آه ، اگر می خواهید شدت تمرین را افزایش دهید ، می توانید یک دمبل را در دست بگیرید و با آن چمباتمه بزنید.

• میز گردان

یکی دیگر از تمرینات بسیار م forثر برای چاقی ران ، تخته چرخشی است. شما باید این تمرین را در حالت پلانک انجام دهید. ساعد شما باید کاملاً روی زمین صاف باشد و بعد از اینکه تمام بدن خود را در یک جهت قرار دادید ، وزن کل بدن خود را با انگشتان پا و ساعد خود ، که هر دو روی زمین هستند ، تحمل کنید.

حالا دست چپ خود را از زمین بلند کرده و در حالی که تمام بدن خود را می چرخانید ، دست خود را تا انتها بالا بیاورید. چند ثانیه در این حالت بمانید. حالا دست خود را با چرخش کامل بدن به حالت اولیه برگردانید و این کار را برای دست بعدی و طرف بعدی بدن انجام دهید.

توجه داشته باشید که در این تمرین بدن و پشت شما باید کاملاً صاف باشد ، زانوها به هیچ عنوان خم نشوند یا زمین را لمس نکنند و به طور کلی شکم شما کاملاً منقبض شود. مطمئن شوید که این تمرین را به درستی انجام می دهید.

• تک پل روی لگن

پل تک روی مفصل ران

باسن تک ران ورزشی برای چاقی پا و باسن خوش فرم است. یعنی با انجام این تمرین ، شما با یک تیر دو نشان می زنید. این تمرین را باید با پشت کاملاً صاف روی زمین و دست های نزدیک بدن انجام دهید. زانوها را 90 درجه از هم فاصله دهید.

اکنون ، با کمک یکی از پاها و قدرت بالای بدن ، یکی از پاهای خود را کاملاً صاف کرده و آن را به جلو بلند کنید. این کار را باید با قدرت ساق ، که هنوز خم شده است ، و ماهیچه های شکم انجام دهید. شما می توانید این تمرین را برای پر و فرم دادن به پاهای خود انجام دهید.

• به طرفین پرتاب کنید

در مهمانی ها راه اندازی شود

یکی دیگر از تمرینات پر کردن پا این است که خود را به پهلو پرتاب کنید. این تمرین به پاتون کمک می کند تا چاق شود و در وضعیت خوبی قرار گیرد. برای انجام این تمرین ، شما باید راست بایستید و دستان خود را روی سینه خود نگه دارید ، تنه شما باید کاملاً صاف باشد. حالا پای راست خود را تا آنجا که ممکن است به سمت راست بیاورید.

پاتون باید راست باشد و زانوها به هیچ عنوان خم نشوند. زانوی چپ شما باید در زاویه 90 درجه باشد و تمام وزن بدن شما را تحمل کند. زانو نباید از انگشتان پا بیرون زده باشد و شما باید این تمرین را با تعادل انجام دهید.

به یاد داشته باشید ، هنگامی که در این حالت هستید ، چند ثانیه متوقف شوید و سپس به حالت اولتون برگردید و همین کار را برای طرف دیگر انجام دهید. اگر می خواهید شدت این تمرین را افزایش دهید ، می توانید از وزنه و هالتر نیز استفاده کنید.

فیلم تمرین برای پاهای چاق

تاکنون تعدادی از حرکات مفید و م forثر برای چاقی پا را معرفی کرده ایم. تمرینات زیادی در قالب ورزش چاقی پا وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کرده و پاهایی زیبا داشته باشید. اما نکته ای که باید به آن توجه شود این است که باید تمرینات خود را به درستی انجام دهید.

پیشنهاد می کنیم اگر مبتدی هستید ، حتماً از فیلم حرکات ورزشی برای چاقی پا کمک بگیرید. در هر صورت ، مهم نیست که ما چقدر نظریه این ورزش ها را برای شما توضیح می دهیم ، باز هم ممکن است در برخی نقاط اشتباه کنید.
به یاد داشته باشید که اگر ورزش اشتباهی انجام دهید ، قطعاً به ماهیچه ها و تاندون های خود آسیب می رسانید و ممکن است دیگر نتوانید تمرین کنید.

بنابراین بهتر است اگر مبتدی هستید و اطلاعاتی در مورد نحوه انجام صحیح تمرینات ندارید ، حتما فیلم آموزشی را تماشا کرده و به جزئیات با دقت توجه کنید. نکات مهم و قابل توجهی در فیلم آموزشی ذکر شده است و شما حتی اگر از ورزش و تمرینات ورزشی آگاهی قبلی ندارید ، می توانید با تماشای این فیلم بسیار خوب و عالی تمرین کنید.

چکیده

در این قسمت ما یک سری تمرینات برای پر کردن پاها را معرفی کرده ایم. اکثر افرادی که بدن باریکی دارند می خواهند پاهای آنها چاق و خوش فرم باشد. مخصوصاً زنانی که حساسیت خاصی به این مشکل دارند.

ما سعی کرده ایم مجموعه ای از تمرینات که به پر شدن و ساختن عضلات ساق پا کمک می کند را در این قسمت معرفی کنیم تا بتوانید با این تمرین پاهایی زیبا و خوش فرم داشته باشید.
به یاد داشته باشید که باید این تمرینات و ورزشها را با دقت و به درستی انجام دهید. اگر مبتدی هستید و نمی توانید تمرینات را با مرور نظریه به درستی انجام دهید ، بهتر است از فیلم های آموزشی کمک بگیرید و سعی کنید تمرینات خود را به درستی انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید