ویژگی های رژیم غذایی کاهش وزن سالم


رژیم غذایی – رژیم کاهش وزن و غذا یکی از مهمترین دغدغه ها و نیازهای افرادی است که به دنبال آمادگی جسمانی هستند یا چاقی را به عنوان یک عامل خطر برای سلامتی خود در نظر می گیرند.
اگر فکر می کنید چاقی یک رژیم غذایی سالم را برای سلامت شما به خطر می اندازد ، به او توصیه کنید دکتر تغذیه باید برای حفظ و بهبود سلامت جسمانی بدن شما طراحی شود. بدین وسیله کاهش وزن موضعی همچنین دریافت کنید.

تمام مواد مغذی را داشته باشید

  1. یک رژیم غذایی خوب شامل مواد مغذی ، مایعات ، اسیدهای چرب ، ویتامین ها و مواد معدنی و همچنین کالری برای عملکرد روزانه بدن است.

یک رژیم غذایی سالم نیازهای اولیه زندگی را بدون هیچ گونه ضعف و بیماری به شما ارائه می دهد.

رژیم غذایی

مطابق عادات غذایی خود باشید

  1. دکتر تغذیه رژیم غذایی شما بر اساس عادات غذایی و سلیقه شما طراحی شده است تا بتوانید به آن پایبند باشید و به آن وفادار باشید. کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود. به همین دلیل وزن کاهش یافته به زودی باز می گردد ، اما متأسفانه اکثر مردم در دام این نوع رژیم ها قرار می گیرند.

تمرکز اصلی بر سلامت شماست

  1. ابتدا باید تعیین کنید که رژیم کاهش وزن یک انتخاب سالم است یا خیر. شما باید انتخاب های خود را محدود کنید تا در نهایت به یک انتخاب مطلوب برسید. انتخابی که متناسب با سبک زندگی شما و نحوه غذا خوردن و تمرین شما باشد.

رژیم غذایی

گرسنه نباشید

  1. مهم است که رژیم غذایی باعث گرسنگی شما نشود. بدنبال رژیم غذایی سرشار از فیبر و آب مانند سوپ ، میوه و سبزیجات باشید. این غذاها شما را اشباع می کنند و اشتهای شما را کاهش می دهند و شما را بر رژیم غذایی خود وفادار نگه می دارند بدون اینکه احساس بی فایده بودن کنید. نه اینکه آنقدر گرسنه باشید که حتی یک سنگ بخورید.

راحت باش

  1. با توجه به هرگونه رژیم غذایی ، از خود بپرسید: “آیا این چیزی است که من مایلم تا پایان عمر از آن پیروی کنم؟” در غیر این صورت در اینجا یک محصول جدید فقط برای شما است!

به میزان آبی که می نوشید توجه کنید

  1. یا آیا غذایی یا نوشیدنی ای وجود دارد که بخواهید در دراز مدت با آن ترکیب کرده و میل کنید؟ در برخی از برنامه ها لازم است غذا را با نوشیدنی جایگزین کنید ، که برای افرادی که دائما در حال دویدن هستند مفید است ، اما برخی افراد غذا را به نوشیدنی ترجیح می دهند.

وقت تلف نکن
رژیم غذایی

  1. برنامه ای که شامل غذاهای غیرمعمول است و ساعت ها زمان پخت را می طلبد ، ممکن است برای کسی با زمان و پول کافی مناسب باشد ، اما برای همه مناسب نیست.

خودتان را محدود نکنید

  1. بهترین رژیم غذایی آن رژیمی است که فکر نمی کنید اصلاً رژیم دارید. تصور اینکه رژیم دارید می تواند منجر به اختلال وسواس فکری-عملی ، افزایش اشتها و حتی سرخوردگی شود. به دنبال برنامه ای باشید که به شما عادت های بدی را که از داشتن برنامه سالم و مغذی جلوگیری می کند ، آگاه کند. اگر هنگام غذا خوردن تلویزیون تماشا می کنید یا به تمیز کردن ظروف فرزندان خود عادت دارید ، سعی کنید از آنها دور شوید.

دیدگاهتان را بنویسید