پشتیبانی ایمنی از کروناویروس – سلامت ارین هولت



خوب بخور

بخورید چقدر مهم است ، زیرا این کار را می کند. سیستم ایمنی بدن شما به تغذیه خوب بستگی دارد. در اینجا آنچه شما باید انجام دهید است:

غذاهای مغذی را پر کنید

غذاهای فرآوری شده را محدود کنید

شکر بسیار کم مصرف کنید

بدون الکل (سیستم ایمنی بدن را سرکوب می کند و مستقیماً محرک روده است)

مقدار زیادی رنگ بخورید (میوه و سبزیجات غنی از رنگدانه)

تا آنجا که ممکن است از غذاهای طبیعی ضد ویروس استفاده کنید: پونه کوهی ، مریم گلی ، رزماری ، آویشن ، گون ، سیر ، زنجبیل ، قارچ شیتاکه ، نعناع فلفلی ، دارچین ، زردچوبه

ثبت نام پروژه سازگاری با کربوهیدرات، زیرا ما 4 هفته را صرف اعمال همه این اصول و بیشتر خواهیم کرد! الان وقتشه فامیل!



دیدگاهتان را بنویسید