پنکیک پالئو (بدون گلوتن ، کربوهیدرات کم ، بدون قند ، پروتئین بالا) – ارین هولت سلامتی



من امروز صبح این پنکیک های سرشار از پروتئین و بدون قند را در استوری های اینستاگرامم قرار دادم و چندین بار دستور پخت آن از من خواسته شده است.

خوشبختانه برای شما ، از وقتی هتی با یک اشکال مبارزه می کند ، ما صبح یکشنبه تنبل را سپری کرده ایم.

برای اطلاع از نکاتی در مورد حمایت ایمنی ، به این قسمت 80 پادکست Funk’tional Nutrition گوش دهید.

بنابراین من وقت داشتم که یک بسته جدید تهیه کنم ، دستور غذا را بنویسم و ​​آن را اینجا ارسال کنم.

سوالات جایگزینی

مطمئنم از من سال می شود “آیا می توانم آنها را بدون کلاژن تهیه کنم؟” و پاسخ من این است … احتمالاً با این حال ، ممکن است لازم باشد کمی آرد را افزایش دهید تا همان بافت و بافت کرکی را بدست آورید.

در مورد سایر سوالات جایگزین ….

پاسخ من این است: من نمی دانم. آن را امتحان کنید و ببینید چه چیزی به ذهن شما می رسد. دوستان من نانوا نیستم. فقط تلاشی برای دیدن دستورهای غذایی که به طور استثنایی ظاهر می شوند وقتی به وبلاگ من می آیند که همه ستاره ها کنار هم قرار بگیرند و من تمایل ، انگیزه و زمان لازم برای نوشتن دستور ، بازسازی آن ، عکس گرفتن و نوشتن پست وبلاگ را داشته باشم. به خاطر داشته باشید که من متخصص تغذیه هستم ، نه * وبلاگ نویس غذا.



دیدگاهتان را بنویسید