پیش غذای شیرین نخود – لورا لی متعادل


  • 12 اونس نخود تازه شیرین شده
  • 1/2 لیوان پیاز قرمز ریز خرد شده (حدود 1/3 پیاز قرمز متوسط)
  • 2 اونس سالامی ، به نوارهای ضخیم 1/4 “برش دهید
  • 2-3 اونس پنیر آبی ، فتا یا بز ، خرد شده
  • 2 قاشق روغن زیتون فوق بکر ، به علاوه بیشتر به مزه
  • 2 قاشق چایخوری سرکه به دلخواه شما ، به اضافه طعم بیشتر (شراب برنج ، شراب قرمز ، سیب ، بالزامیک سفید همه کار می کند)
  • 1/4 قاشق چایخوری پونه کوهی خشک شده (مطمئن شوید که شیشه تازه است)
  • 1/3 لیوان پسته بوداده و شور (یا زیر هر مهره ای که دوست دارید)

  1. یک قابلمه متوسط ​​Fill پر از آب پر کنید و کمی نمک به آن اضافه کنید. بجوشانید و نخود فرنگی را اضافه کنید. 1 دقیقه بجوشانید ، سپس در صافی آبکش کنید و آب سرد را به دمای اتاق برسانید. کاملاً خشک کنید و به مکعب برش دهید یا از قیچی آشپزخانه برای برش استفاده کنید. ”
  2. در یک کاسه بزرگ ، پیاز قرمز ، سالامی و پنیر را مخلوط کنید.
  3. نخود فرنگی ، روغن زیتون ، سرکه ، پونه کوهی و کمی نمک و فلفل را اضافه کنید. همه چیز را مخلوط کنید تا مخلوط شود ، سپس مزه ها را بچشید و به دلخواه تنظیم کنید.
  4. حداقل دو ساعت و تا یک شب روی آن را بپوشانید و خنک کنید. قبل از سرو با پسته تزیین کنید. مواد باقی مانده تا سه روز در یخچال محکم بسته می شوند ، اما توجه داشته باشید که ممکن است لازم باشد مایع اضافی را تخلیه کنید.



دیدگاهتان را بنویسید