چگونه مطالعات موردی می تواند به رشد مشاغل مربیگری سلامت شما کمک کند


خط پایانی: اثبات می فروشد. به همین دلیل است که مطالعات موردی باید یک ابزار غیرقابل مذاکره در زرادخانه بازاریابی شما باشد.

یک لحظه به آن فکر کنید. آخرین باری که خریدی انجام داده اید بدون آنکه بدانید پول نقدی که به سختی به دست آورده اید را صرف چه چیزی می کنید؟

این که آیا شما به دنبال یک تجربه ناهار خوری جدید ، در بازار برای یک تخت جدید هستید ، یا برخی از ضربات واقعاً جالب را مشاهده کرده اید ، به احتمال زیاد قبلاً تحقیقاتی انجام داده اید. و همین امر در مورد خدمات نیز صادق است.

وقتی به دنبال یک پزشک طب سنتی چینی بودم که بتواند به تعادل هورمون های من کمک کند و پوست مرا تمیز کند ، نظرات بی شماری از مشتریان را به صورت آنلاین خواندم. این بررسی ها در نهایت به من کمک کرد تا بهترین پزشک را برای مشکلاتی که با آن روبرو بودم انتخاب کنم. زمانی که می توانستم موفقیتی را که در اختیار دارم و خوشبختی کار با آن تمرین کننده را تصور کنم
من را گرفت ، این چیزی بود که من مجبور بودم با آن بروم. این یک فروش آسان بود ، وقتی می توانستم خودم را به جای بیمارشان تصویر کنم.

آخرین باری را که خریداری کردم بدون انجام نوعی تحقیق و نظرسنجی آنلاین ، از جمله بررسی توصیفات مشتریان ، بررسی ها و داستان های موفقیت ، به خاطر نمی آورم.

خط پایانی: اثبات می فروشد. به همین دلیل است که مطالعات موردی باید یک ابزار غیرقابل مذاکره در زرادخانه بازاریابی شما باشد.


مطالعه موردی چیست؟

مطالعه موردی فقط یک شهادت جلالی است اما در قالب طولانی تر نوشته شده است. آن را به عنوان یک داستان موفقیت مشتری در نظر بگیرید که از فرمت قدیمی نوشتن داستان شروع تا نیمه اول پیروی می کند و مشتری شما قهرمان داستان است.

با یک مطالعه موردی ، شما یک خط تحول حل مسئله را دنبال می کنید ، که به ایجاد تصویری کمک می کند تا نشان دهد چگونه مشتریان واقعی با استفاده از محصول یا خدمات شما بر مشکلی غلبه کرده اند. توصیفات ، داستان های موفقیت و بررسی مشتریان به ما کمک می کند تا تصمیمات خرید آگاهانه تری بگیریم. برخلاف توصیفات یا نظرات شخص اول ، مطالعه موردی یک داستان دقیق تر است ، اما هنوز از دیدگاه مشتری خوشحال بیان می شود.

قدرت قصه گویی

مردم داستان خوب را دوست دارند.

از همان دوران کودکی ، ما با داستانها احاطه شده بودیم. ما خود را در آنها غوطه ور کردیم ، از آنها درس گرفتیم و آنها را نوشتیم. می توان گفت که قصه به ابتدای زمان برمی گردد. این چیزی است که تاریخ ما را تشکیل می دهد و به نوبه خود آینده ما را رقم می زند. داستانها همه جا هستند ،
به همین دلیل است که ما به خوبی با آنها ارتباط برقرار می کنیم.

مطالعات موردی داستانهایی هستند که نشان می دهند چگونه مشتریان واقعی با استفاده از محصول یا خدمات شما بر مشکل یا درگیری غلبه کرده اند. مانند هر داستان خوب ، مطالعات موردی به خواننده کمک می کند تا در عین حال داستان را نیز تشخیص دهد.

با نشان دادن آنچه که محصول یا خدمات شما می تواند برای آنها انجام دهد ، به مشتریان خود کمک کنید تا خود را به جای مشتریان خود تصور کنند. برخلاف سایر مطالب بازاریابی ، مطالعات موردی از دیدگاه مشتری انجام می شود ، که آن را به یک شخص ثالث قدرتمند تبدیل می کند
تصویب.

یک مطالعه موردی عالی می تواند مشتریان احتمالی شما را به عنوان بهترین یا تنها راه حل مشکل خود احساس کند.

اثبات اجتماعی

امروزه کافی نیست که بگوییم محصول ما به شما در حل مشکلات a ، b و c کمک می کند. برای حمایت از درخواست شما به بازاریابی شفاهی نیاز دارید. ما باید به مشتریان خود نشان دهیم ، نه اینکه بگوییم – و اثبات اجتماعی این کار را انجام می دهد.

طبق یک مطالعه بازاریابی B2B ، 94 درصد از مصرف کنندگان قبل از تصمیم نهایی خرید خود ، برای بررسی سایر نظرات مشتریان آنلاین می شوند. به عنوان مصرف کننده ، ما روندها و اقدامات دیگران را پیش از خود دنبال می کنیم.

آنچه مطالعات موردی را بسیار م effectiveثر می کند این است که آنها بر تجربه مستقیم مشتری تمرکز می کنند و افراد واقعی را نشان می دهند که قبلاً محصول یا خدمات شما را آزمایش کرده اند. تأثیر همتا به همتا نشان دهنده مشتریان شما است. دیدگاه ها و نه فقط تجارت شما ، که ممکن است برای مصرف کنندگان خودخواهانه به نظر برسد.

فرض کنید شما یک مربی تغذیه جامع و متخصص در مسائل گوارشی هستید. مشتریان شما به دنبال شخصی هستند که بتواند به آنها کمک کند احساس بهتری داشته باشند و درک کنند که در چه شرایطی هستند.

آنها فقط به شما نیاز ندارند که بگویید می توانید به آنها کمک کنید احساس بهتری داشته باشند. شما باید به آنها مدرک واقعی ارائه دهید که به دیگران کمک کرده اید درست مانند آنها.
هنگامی که آنها بتوانند خود را به جای مشتری خود تصویر کنند ، به احتمال زیاد حتی پس از کار با شما خود را سالم تر می بینند. این روش بیشتر تحت عنوان ریخته گری “آینده” شناخته می شود ، جایی که مصرف کنندگان می توانند پس از استفاده از محصول یا خدماتی که ارائه می دهند آینده خود را ببینند.

اثبات اجتماعی یا تأثیر همسالان یک میانبر در فرایند تصمیم گیری ما فراهم می کند.

منبع مفید برای فروش

این که آیا شما یک کارآفرین انفرادی هستید یا یک تیم فروش پشت سر دارید ، مطالعات موردی یک منبع مفید برای صحبت با مشتریان احتمالی و بستن فروش است.
وقتی به دنبال پزشک طب سنتی چینی برای هورمون هایم بودم ، می خواستم از بیمارانی که با مشکلات مشابه من روبرو هستند ، بشنوم. من تمایل داشتم آنهایی را که نمی توانستم رد کنم
شخصاً به آن مربوط می شود

داشتن تعداد انگشت شماری از موارد موردی مختلف که مشکلات مختلف مشتریان را نشان می دهد ، به شما این امکان را می دهد که هنگام تماس با یک مشتری آینده نگرانه از آن استفاده کنید. به سادگی آنها را به مطالعه موردی که بیشتر شبیه مشکلی است که با آن روبرو هستند ، نشان دهید تا آنها نیز بتوانند با
همچنین نتیجه مثبت آنها را با شما تصور کنید.

همیشه سبز است – نه مثل درخت …

برخلاف برخی از محتوای بازاریابی مانند یک وبلاگ یا پست های رسانه های اجتماعی ، مطالعات موردی همیشه سبز هستند و می توان بارها و بارها از آنها استفاده کرد.

محتوای مطالعه موردی هرگز از مد نمی افتد زیرا حول یک موضوع {یا مشکل / درگیری در این مورد} می چرخد ​​که همیشه مربوط به گروه خاصی از مصرف کنندگان خواهد بود.

مشتریان همیشه در جستجوی سایر نظرات و توصیفات مربوطه خواهند بود ، بنابراین مطالعات موردی برای سالهای آینده از طرف شما ادامه خواهد داشت.

در نتیجه ، مطالعات موردی آزمون زمان را پشت سر می گذارند و همچنان بر اعتماد و اعتبار شرکت تأثیر می گذارند.

چگونه می توان یک شرکت کننده خوب در مطالعه موردی پیدا کرد

پیدا کردن یک موضوع عالی برای متمرکز کردن مطالعه موردی خود بسیار بیشتر از انتخاب اولین مشتری خوشحال که به راه شما می آید ، طول می کشد. شما باید داستانی را پیدا کنید که برای مخاطبان شما قابل تشخیص باشد ، داستانی که آنها را جذب کند و باعث شود احساس کنند بخشی از تحول هستند.

هر مشتری که با آن کار می کنید ، یک مشتری مطالعه موردی خوب نخواهد بود. در حالت ایده آل ، شما می خواهید شخصی را انتخاب کنید که مایل است داستان خود را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارد {هر چقدر هم که خام باشد} و بیش از آنکه مایل باشد یک بیلبورد پیاده روی برای کسب و کار شما باشد.

در اصل ، موفقیت آنها با محصول یا خدمات شما تا حد زیادی به دیگران نشان می دهد که آنها نیز باید به شرکت شما اعتماد کنند.

نحوه استفاده مجدد از مطالعات موردی

هر صاحب مشاغل بهترین ارزش را برای پول می خواهد ، و من مایلم شرط ببندم که شما هیچ تفاوتی با هم ندارید. برای استفاده بیشتر از مطالعات موردی ، چندین روش منحصر به فرد برای استفاده مجدد از آنها وجود دارد. مطمئناً ممکن است صفحه ای به داستانهای موفقیت اختصاص داده باشید که همه آنها را در آن قرار دهید ، اما این تمام است
فقط یک راه برای استفاده از آنها

چرا برخی از این موارد را نیز امتحان نکنید:

  • آنها را در کمپین های بازاریابی ایمیلی و خبرنامه خود قرار دهید
  • آنها را به امضای ایمیل تجاری خود اضافه کنید
  • از آنها در پست های وبلاگ و مقالات چاپی استفاده مجدد کنید
  • آنها را برای ارائه و ارائه های فروش در اختیار تیم خود قرار دهید
  • آنها را در همه صفحات رسانه های اجتماعی خود منتشر کنید

و این تنها شروع است!

آیا می دانید که مصرف کننده معمولی باید پیام شما را هفت بار قبل از زدن دکمه “خرید” بشنود؟

هرچه بیشتر از مطالعات موردی خود استفاده مجدد کنید ، احتمال اینکه پیام بازاریابی شما در بین مخاطبان شما قرار گیرد بیشتر است. آنها می گویند هرچه بیشتر باشیم ، بهتر هستیم!

بنابراین به من بگویید ، چگونه می خواهید از مطالعات موردی در شرکت خود استفاده کنید؟

آیا آماده استفاده از مزایای حرفه ای و ساده سازی تجارت تغذیه خود هستید؟

همین حالا مشترک شوید برای آزمایش 15 روزه بدون ریسک خود و تمرینات تغذیه ای خود را به سطح بعدی برسانید.

درخواست ها؟

مستقیماً در [email protected] برای ما بنویسید

نظرات



دیدگاهتان را بنویسید