چگونه می توانم بفهمم که کدام توصیه غذایی را باید رعایت کنم؟


س: من چند ماه پیش سفر تناسب اندام خود را آغاز کردم و از آن زمان تا به حال حدود 20 کیلوگرم وزن کم کرده ام. اکثر آنها فقط قسم خوردند که فست فود را رها کنند. طی دو ماه گذشته ، وقتی خودم را برای خوردن غذای سالم و سالم و ورزش 6 یا 7 روز در هفته به چالش می کشیدم ، متوجه می شوم که پیام های متفاوتی درباره آنچه باید بخورم دریافت می کنم. مربی در سالن بدنسازی من می گوید مقدار زیادی پروتئین ، Weight Watchers مقدار زیادی دارد ، یک سایت دیگر مقدار زیادی می گوید. قسمت های سبزیجات هم همینطور. و سپس “متخصصان” هستند که می خواهند من این اسموتی را بنوشم یا این نوشیدنی را بخورم (شما قبلاً می دانید که در مورد آن چه می گویم ، اینجا تمیز غذا بخورید!). اما من آنقدر غرق در توصیه های همه هستم که من شبیه UGH هستم !! بنابراین اولین س myال من این است: چگونه می توانم بفهمم که او در کدام طرف است؟

من به طور تصادفی راه خود را در این مورد پیدا کردم. تا زمانی که شروع کردم به اختصاص دادن زمان زیادی به یادگیری اینکه چرا کار می کردم ، چرا کارهایی که انجام می دادم ممکن بود با من شکست بخورد و چرا کارهای دیگری در گذشته من را شکست داده بود و چرا دیگران موفق به انجام آن شده بودند. این بدان معنی است که من در درک “آنچه اتفاق افتاده بود” برای من کاملاً محکم و راحت بودم.

من را اشتباه نگیرید: اجتماعاتی در اینترنت به “روش” های بی شماری برای کاهش وزن اختصاص داده شده است. در اینجا hCGers دائمی ، رژیم های دائمی ، علاقه مندان به ورزش ، تمیزخواران ، رژیم های دوقلو ، رژیم های کوکی ، وزنه برداران ، رقصندگان قطب ، غذای خام ، هنرمندان ابریشم هوایی ، دوندگان ، دوندگان سرعت ، یوگی ها وجود دارند. مشتاقان گرسنه ، دستگاه تنفس ، میوه ها … همه آنها آنجا هستند.

توصیه های بیشماری برای کاهش وزن و تغذیه مناسب وجود دارد. این صنعت عظیمی است ، اگر نگویم بخشی از آن هستم ، دروغ می گویم. بسیاری از مردم می خواهند شما را بفروشند اسرار خوردن غذای سالم طوری که انگار در کد داوینچی یا چیزهایی از این قبیل پنهان شده است ، گویی حماسی ترین رمزنگاری جهان است. بیشتر راز این اسرار آنها هستند ، و هر چه نتایج آنها شدیدتر بتواند شما را متقاعد کند که بدست خواهید آورد ، این پول بیشتر استفروشندگان واقعی می تواند از شما استخراج کند

در اینجا حقیقت وجود دارد: اگر بر اساس این که آیا رژیم غذایی باعث کاهش وزن می شود یا خیر ، رژیم غذایی را “کار” می کند یا خیر ، رژیم ها برای مردم “کارساز” است ، زیرا رژیم مدرن آمریکایی بیش از حد را تشویق می کند و هر دو را آسان و ساده می کند. در قسمت کالری تقریبا هر چه رژیم غذایی ، به جز تنفس ، بهتر از رژیم مدرن آمریکایی خواهد بود (MAD ، که به عنوان رژیم استاندارد آمریکایی یا SAD نیز نامیده می شود ، در صورت لزوم ، زیرا هر دو را دیوانه می کند و ناراحت و در عین حال نفرین شده است.)

رژیم های غذایی نیز برای برخی افراد “کار” می کند زیرا با زندگی آنها کاملاً مطابقت دارد. این مورد دیگر است: افرادی که اغلب با رژیم غذایی خاصی موفق هستند ، تمایل دارند شباهت های دیگری در نحوه زندگی خود داشته باشند. آنها عموماً در یک طبقه درآمد هستند ، در یک نوع محیط روستایی یا شهری زندگی می کنند ، تمایل دارند والدین باشند یا نیستند و تعداد فرزندان مشابهی دارند ، مانند یک نوع مشاغل و غیره. به همین دلیل است که او اغلب احساس می کند یک فرقه پرست است و سبک زندگی خاصی را پذیرفته است. آیا شما گیاه خوار هستید؟ احتمالاً یوگا را دوست خواهید داشت. پالئو هستی؟ در کدام جعبه Crossfit ثبت نام کرده اید؟

میبینی در چه حالی هستم؟

در اینجا چیزی است که من می دانم: شما باید از رژیمی پیروی کنید که نه تنها باعث کاهش وزن می شود ، بلکه بهبود می یابد بهینه سلامت روده شما غذای فرآوری شده ، به دلایل مختلف ، آن را قطع نمی کند. شما همچنین شما به یک شیوه زندگی فعال نیاز دارید که نه تنها کیفیت زندگی شما را بهبود می بخشد و باعث کاهش وزن می شود ، بلکه به شما کمک می کند احساس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید. با احساسی که دارید ترک می کنید انجام شده چیزی این احساس خوب ، همراه با م componentلفه اجتماعی ، به شما کمک می کند تا وارد شوید حمله به آنبه

شغلی که انتخاب می کنید تقریباً همه چیز را هدایت می کند ، عمدتا به این دلیل که هر کسب و کار الزامات خاص خود را در مورد نحوه تقویت آن دارد. اگر عاشق دویدن هستید ، رژیم کم کربوهیدرات بهترین دوست شما نخواهد بود. اگر شما یک پاورلیفتر تازه کار هستید ، محتوای کربوهیدرات زیاد ممکن است چندان مفید نباشد. اجازه دهید فعالیتی که انتخاب می کنید راهنمای تحقیقات شما باشد و مطمئن شوید که تحقیقات شما شامل پیشنهادات تغذیه ای برای بهبود عملکرد در فعالیت انتخابی شما باشد.

بنابراین این کاری است که شما انجام می دهید. تحقیقات خود را انجام دهید ، به سمت آنچه بیشتر برای شما جذاب است تمرکز کنید و از کاوش نترسید. به میزان کالری دریافتی خود توجه کنید ، فعال بمانید. آنچه دوست دارید بردارید و بقیه را کنار بگذارید. و به خاطر عدم رعایت 100 it مواقع احساس گناه نکنید ، حتی اگر در اشتباه هستید. بدن شما برای آن، سپاسگزارتان خواهد بود!



دیدگاهتان را بنویسید