چگونه می توان در ناشناخته ها ثابت قدم ماند [Guest Post] – Raina Dawn Lutz



در حالی که بیشتر اینها بسیار ساده است ، دو راه دیگر وجود دارد که کار در باغ شما می تواند عملکرد سیستم ایمنی بدن شما را تقویت کند.

قدرت خورشید

اکثر ما می دانیم که بیشتر ویتامین D ما از خورشید تامین می شود. برخی از غذاها حاوی این ماده مغذی حیاتی هستند از جمله ماهی آزاد ، ماهی تن ، شاه ماهی ، ساردین ، ​​روغن کبد ماهی ، زرده تخم مرغ و غذاهای غنی شده ، اما دریافت آن از خورشید ساده ترین راه برای اطمینان از میزان کافی ماست.

چرا من در مورد ویتامین D صحبت می کنم؟

سهم آن در سلامت استخوان ها ، به ویژه نقش آن در جذب کلسیم ، به خوبی شناخته شده است. اما تحقیقات فزاینده ای در مورد تأثیر آن بر سلامت سیستم ایمنی بدن و شواهدی وجود دارد که نشان می دهد ما بیش از آنچه تصور می کردیم کمبود ویتامین D داریم ، به ویژه افرادی که در آب و هوای سرد زندگی می کنیم.

خبر خوب این است که باغبانی راهی عالی برای جذب نور خورشید ، افزایش ویتامین D و بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن است.

همه چیزهای کثیف زندگی می کنند

بودن در خارج به ما امکان دسترسی به نور خورشید را می دهد. اما آیا می دانستید که خاکی که روی آن راه می روید ویژگی های مهمی برای زندگی دارد؟ و نه فقط برای سیستم های ما.

شواهد فزاینده ای وجود دارد که میکروبیوم روده (همچنین به عنوان فلور روده نیز شناخته می شود) به طور مستقیم بر توسعه و عملکرد سیستم ایمنی تأثیر می گذارد.

“تحقیقات در حال بررسی اثرات میکروبیوم روده بر سلامت کلی ما ، وضعیت روانی ما و توانایی های گوارشی ما است. ثابت شده است که باکتری های روده از طریق سیستم عصبی ، ایمنی و غدد درون ریز با مغز ارتباط برقرار می کنند و شواهد فزاینده ای وجود دارد که میکروبیوم های سالم می تواند خلق و خوی افراد افسرده و غیر افسرده را بهبود بخشد ، همچنین از مدیریت وزن و سایر موارد پشتیبانی کند. این یک تکه از پازل است ما نمی توانیم نادیده بگیریم
–راینا لوتز ، RHN

بهبود فلور روده یک کار چالش برانگیز است که بسیار پیچیده تر از افزودن پروبیوتیک های تجاری به لیست مکمل های ما است. بیش از 20 درصد میکروبیوم توسط محیط ما شکل می گیرد ، از جمله رژیم غذایی و شیوه زندگی.

یک راه عالی برای ادغام فلور در میکروبیوم ، تعامل با خاک باغچه است. خاک حاصلخیز مملو از میکروبیوتای غنی است که می توانید به سادگی با استنشاق آن “توده کوچک میکروبیوم که از خاک بیرون می آید” از طریق کشیدن علف های هرز ، کاشتن بذرها و برداشت سبزیجات خوشمزه به زمین استنشاق کنید.

نه تنها سیستم ایمنی بدن شما مفید خواهد بود ، بلکه نشان داده شده است که قرار گرفتن در معرض میکروبیوم های خاک باعث افزایش عملکرد سیستم ایمنی و کاهش میزان افسردگی می شود.

انعطاف پذیری غذا

افسردگی و استرس می تواند یک عارضه جانبی شایع در یک وضعیت جدی جهانی باشد ، به ویژه اگر شرایط باعث افزایش انزوای شود. به نظر می رسد برخی واکنش ها به همه گیری فعلی از جامعه قطع شده است. مردم برای خرید مواد غذایی در اطراف بلوک صف می کشند ، از بیمارستان ماسک می زنند ، “فاصله اجتماعی” ایجاد می کنند تا از خود محافظت کنند …

و من نمی گویم که همه این استراتژی ها بد هستند ، اما باید مراقب باشیم که به خاطر داشته باشیم که این فرصتی برای قوی شدن به عنوان یک جامعه است.

دیدگاهتان را بنویسید