کالری در رژیم کتوژنیک اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک


دست نشان دادن کالری بالن کلمه 1 800x252 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

اگرچه اکثر متخصصان تغذیه ادعا می کنند که کالری رژیم کتوژنیک اصلاً اهمیتی ندارد. اما در واقعیت این به هیچ وجه چنین نیست.

هنگامی که بدن شما به میزان کالری مورد نیاز خود در طول روز دسترسی پیدا می کند ، غذای مصرفی را در اولویت قرار می دهد و به شما در استفاده از چربی بدن کمک نمی کند.

بنابراین میزان کالری دریافتی روزانه شما باید کمتر از کالری مورد نیاز روزانه شما باشد ، در واقع این همان چیزی است که به شما در کاهش وزن کمک می کند.

غذای کتوژنیک: اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

و همانطور که می دانید ، رژیم کتوژنیک این کاهش وزن را بسیار بهینه می کند ، هورمون های شما را تنظیم می کند و حتی با پرخوری به سادگی بر نمی گردد. ممکن است توقف کنید ، اما دیگر بر نمی گردد.

رژیم کتوژنیک پس از سوزاندن گلوکز به چربی و سوزاندن ماهیچه ها ، خوردن کمتر را بسیار آسان می کند.

آن بیماری ها و بی حالی که شما را مجبور به خوردن کرد. و ضعف اعصابی که به شما وارد شده است دیگر به شما نمی آید.

بنابراین اساساً شما باید کالری دریافتی را از کالری مورد نیاز بدن خود کاهش دهید. اولین باری که رژیم کتوژنیک را شروع می کنید ، به طور خودکار به دلیل از دست دادن اشتها ، کالری کمتری از دست می دهید ، به سادگی وزن بیشتری کاهش می دهید. تا توقف.

هنگامی که به توقف می رسید ، هورمون میل جنسی می آید و شروع به کار می کند و به شما اجازه نمی دهد اشتهای خود را برای کاهش وزن افزایش دهید.

666x400 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

راههای خروج از رژیم کتوژنیک

وقتی کار را متوقف می کنید ، چندین راه و نظریه برای خروج از آن وجود دارد. اما در حقیقت ، هر چیزی که برای خروج از ایستگاه لازم است باید منجر شود کاهش کربوهیدرات یا کالری دریافتی خود را کاهش دهیدبه

کربوهیدرات خالص

دی اکسید کربن بالا نیز چندان تنظیم نمی شود ، زیرا فیبرهای محلول در آب و فیبرها ، از نظر تئوری ، می توانند سطح انسولین را نیز افزایش دهند.

از این پس محدوده ها را محاسبه نکنید و منحنی ها را به طور کامل محاسبه کنید.

بسیاری از افراد با 50 گرم کربوهیدرات در روز کاهش وزن را تجربه می کنند. این افراد باید زمانی که از رسیدن به 20 گرم کربوهیدرات در روز جلوگیری می کنند ، کربوهیدرات ها را تا حد ممکن کاهش دهند. تا زمانی که بدن آنها دوباره شروع به چربی سوزی کند و چربی سوزی آنها را تسریع کند.

البته ما کمتر از 20 گرم کربوهیدرات در روز توصیه نمی کنیم ، زیرا شما باید در طول روز به اندازه کافی سبزیجات بخورید.

سبزیجات برگ دار برای سلامتی و تامین ریزمغذی های شما بسیار مهم هستند.

این در واقع راهی است که شما را از ایستگاه خارج می کند.

راه های بسیار زیادی برای کاهش وزن وجود دارد. بسیاری از افراد در بین کالری ها می گویند که این باعث ناراحتی و رنج می شود ، که ما معتقدیم برای کاهش وزن به شما آسیب نمی رساند و شما را آزار می دهد.

کاهش وزن 0 630x400 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

وقتی بدن ثابت است به بدن ضربه وارد کنید

ایده های زیادی برای ضربه زدن به بدن برای بیرون آمدن از خواب وجود دارد ، آنها در واقع کمک می کنند.

شما احساس شوک می کنید و اگر پاسخی دریافت نکردید. حالا باید روشهای دیگر را امتحان کنید. راه های زیادی وجود دارد ، اما همه آنها در نهایت کالری دریافتی شما را کاهش می دهد.

راه هایی که برای تکان دادن به کار می برید هیچ مشکلی برای شمارش کالری و درد آن ندارند. راه های زیادی وجود دارد که در مقالات متعدد به آنها اشاره شده است.

راههای ایجاد شوک

یکی می آید و روزه می گیرد ، یکی می آید تا روزه اش را کم کند ، یکی می آید که روزه اش را تغییر دهد.

(البته تغییر ساعت سریع به گونه ای است که مهم نیست چقدر سریع ساعت سریع را می بندید ، به عنوان مثال ، اگر ساعت سریع را در ساعت 12 شکستید و یک ساعت خوابیدید ، آن ساعت را در ساعت 10 و مدت زمان خود را بسته اید. این رطوبت بیشتری را به ارمغان می آورد و زمان بیشتری برای خوابیدن طول می کشد ، بنابراین زمان بیشتری را روزه می گیرید و می تواند به سوزاندن چربی بیشتر کمک کند.)

راه های زیادی وجود دارد ، یکی برای حذف آجیل ، یکی برای حذف آجیل بیشتر ، دیگری برای حذف لبنیات می آید.

شما می توانید شوک های زیادی را تجربه کنید. البته خوب این است که آزمایش این شوک ها برای بدن شما مضر نیست. به اندازه زمانی که برگشتید قدیمی نیست ، می توانید اینها را امتحان کنید تا بالاخره یکی از آنها روی بدن شما واکنش نشان دهد و از ایستگاه خارج شوید.

رژیم غذایی حاوی کربوهیدرات کم کتوژنیک انتخاب غذاهای دیواری سفید 2 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

آیا رژیم کتوژنیک در همه افراد متوقف می شود؟

البته ، هیچ توقفی برای همه وجود ندارد ، اکثر افراد می توانند به راحتی به وزن دلخواه خود برسند و کار را تمام کنند.

این به این دلیل است که این افراد تا رسیدن به وزن و تناسب مطلوب هورمون های خود را تنظیم می کنند.

البته در برخی افراد هورمون لیبیتین گرلین باعث مقاومت می شود. اینکه اینها باید با شوک شکسته شوند. حالا شما آن را تکان دادید و پاسخی دریافت نکردید ، باید یک تکان دیگر به آن بدهید.

که البته من تکرار می کنم که در نهایت همه شوک ها باید برود کربوهیدرات ها را کاهش دهید و کل کالری دریافتی خود را کاهش دهید هدایت کردن.

آیا در رژیم کتوژنیک با چربی سوزی می توان به وزن ایده آل دست یافت؟

برخی از افراد سعی می کنند چربی را کاهش دهند ، اما همانطور که گفتیم ، کاهش چربی زیاد را توصیه نمی کنیم ، زیرا مغز شما مجبور است از قندها یا کتونهای بدن خود که از چربی تشکیل شده اند استفاده کند.

بدن شما نمی تواند فقط از فیبر گیاهی یا پروتئین برای تقویت مغز استفاده کند ، و هنگامی که نیاز به استفاده از پروتئین دارد ، ابتدا باید آن را به قند تجزیه کرده و شروع به استفاده از آن قند کند.

این خود باعث تحریک عصبی می شود. و همانطور که می دانید ، تبدیل پروتئین به قند شما را از کتوز خارج می کند.

اخرین حرف

البته باید توجه داشت که بسیاری از افراد با مشکل در چربی سوزی وزن خود را کاهش می دهند. اما سعی کنید رژیم کتوژنیک خود را رعایت کنید تا به عقب برنگردید. و ضربه های بالا را امتحان کنید تا در اسرع وقت به نتیجه دلخواه خود برسید و وزن خود را کاهش دهید و به وزن دلخواه برسید.

دیدگاهتان را بنویسید