کدام رژیم برای کاهش وزن مناسب است؟


س: اریکا ، من برای انتخاب رژیم غذایی که برای کاهش وزن خود رعایت کنم ، مشکل دارم و این باعث می شود که وزنی را که در اهداف خود تعیین کرده ام ، برایم سخت کند. آیا رژیم خاصی وجود دارد که باید رعایت کنم؟ چه چیزی برای من بهتر است و سعی می کنم چه کار کنم؟

از این رو ، US News هر سال رتبه بندی بهترین و در نتیجه بدترین رژیم های غذایی برای کاهش وزن را ارائه می دهد. و هر سال ، عجله ای به سوی کتابفروشی ها وجود دارد زیرا مردم می خواهند هر اونس اطلاعاتی را که می توانند در مورد “رژیم رویایی” تازه تاج گذاری شده جذب کنند. (برای ثبت ، رفتن به سرخپوشان در نظر گرفته شد بدتربه تصور کنید که.)

سالها رژیم مدیترانه ای بوده است ، درست است؟ روغن زیتون ، ماهی ، اسفناج ، فلفل قرمز ، بلا بلا. مدتی است که رژیم غذایی DASH ، یک استراتژی هوشمندانه برای کاهش فشار خون بالا است که در کاهش وزن نیز موفقیت آمیز است. امسال ، از نظر رژیم های کلی ، این دو در یک سطح هستند. (کتاب تصویر بالا ، کتاب آشپزی کامل مدیترانه ای، یک نقطه شروع عالی است. اینجا را بررسی کنید.) (اوه ، و اگر از این پیوند یا هر یک از پیوندهای کتاب دیگر در این پست برای بررسی توصیه های من استفاده می کنید ، آمازون چند سکه به من می دهد تا از گزارش شما تشکر کنم.)

به ویژه برای کاهش وزن ، Weight Watchers ، Jenny Craig و موارد مشابه در بالای لیست قرار دارند.

من از عجله کاهش وزن در ماه ژانویه ناراضی هستم ، نه به این دلیل که “همه این افراد تازه وارد در راه من هستند” (من ساعت 9 شب در ورزشگاه هستم ، همیشه دلم برای جمعیت تنگ می شود.) اما به دلیل این که بسیاری از اطلاعات مهم را گیج و نادیده می گیرم. در تلاش برای تیک زدن مورد دیگری در لیست کارهای انجام شده.

این بدان معنا نیست که من آن را نمی فهمم ، من کاملاً آن را درک می کنم. من می خواهم 2018 سالی باشد که من سرانجام امور مالی خود را مرتب کنم – کاری که باید در 31 دسامبر و هر روز لعنتی قبل انجام می دادم – با 401K و IRA و 529 و مخفف های فانتزی دیگر که هنوز نمی توانم توضیح دهم اما احساس می کنم ” من شرمنده ام که این کار را نکرده ام ، و من مطمئن هستم که کسی در آنجا می گوید “Giiiiillllll بهتر است بازی را متوقف کنید و واقعاً گند خود را کنار هم بگذارید”. کمی اینطور است.

معرفی این رتبه بندی رژیم غذایی باعث می شود گفتمان “کاهش وزن” به رژیم ها منحرف شود ، که باعث ناراحتی من است. در حال حاضر ، “رژیم های غذایی” از نظر فنی ، اصطلاحات و قوانین مفیدی هستند که به شما کمک می کند نحوه خوردن متفاوت از آنچه را که قبلاً استفاده می کنید را درک کنید ، به منظور کاهش وزن … اما برخی از این رژیم ها کاملاً مضحک هستند.

مثل این که بیایید ، رژیم غذایی کوکی چیست ، همه شما؟

پرسش و پاسخ چهارشنبه: کدام رژیم غذایی برای کاهش وزن مناسب است؟ برای توییت کردن کلیک کنید

اگر آنچه شما به دنبال آن هستید نوعی قوانین است ، رژیم غذایی مدیترانه ای را بررسی کنید. تمرکز بر محصولات تازه ، مصرف گوشت سبک ، چربی های سالم غذایی و گزینه های فراوان است. این فقط ایتالیا نیست: کشورهای بیشماری از دسترسی به دریای مدیترانه (منطقه ای که رژیم غذایی از آن نام گرفته است) سود می برند و غذاهای آنها همه طعم دار ، چاشنی و تهیه شده به همین دلیل است که…. وقتی با هم رشد می کند ، هست می گذرد با یکدیگر.

اما فراتر می رود ، درست است؟ رژیم مدیترانه ای شغل ها زیرا ، پذیرفته است یا نه ، غذای یک فرهنگ عمدتا بدون رواج غذاهای فرآوری شده بدون وقفه است و جامعه آن فرهنگ از آن سود می برد. ساکنان منطقه هستند مکررا به عنوان سالم ترین در جهان ذکر شده است.

اما ، باور کنید یا نه ، هر جا که فرهنگی پیدا کردید که با دستیابی به غذاهای فرآوری شده ، غذاهای کم فیبر ، پروتئین ، چربی های غذایی سالم قطع نشده است. غذا دیوانه وار کربوهیدرات بالا – احتمالاً پیدا خواهید کرد سالم ترین مردم همیشه در کتاب راه حل منطقه آبیحتی یک خواندن سریع به وضوح نشان می دهد: سالم ترین رژیم غذایی لزوما لیستی از غذاهایی نیست که وظیفه بخورید ، اما یک مرز مشخص که تعیین می کند چه چیزی است وظیفه کنار میز باش

در واقع ، این چیزی است که من در مورد وزن آموختم کم شده این در کل: حذف عادات و انتخاب هایی است که در ابتدا به افزایش وزن کمک می کند. بدون توجه به رژیم غذایی که انتخاب می کنید ، نمی توانید وزن خود را کاهش دهید. از زمانی که از کار بیرون می آیید تا زمانی که به خواب می روید نمی توانید وزن خود را در حین کار روی مبل حفظ کنید. و اگر متوجه شدید که نمی توانید به خوردن غذاهایی که بیشتر به آن عادت دارید در وعده های کوچکتر بسنده کنید ، باید غذاهایی را که می خورید تغییر دهید.

به همین دلیل است که تقریبا هر چه یک رژیم غذایی که شما را از یک شیوه غذایی عمدتا پیچیده دور می کند ، به نوعی نتیجه می دهد.

این هست همچنین زیرا مهمترین سوالی که هنگام انتخاب رژیم باید پرسید این است همیشه، “آیا این راهی است که من می توانم خود را برای همیشه در حال خوردن ببینم؟” پاسخ به این سادگی است دارد “بله” باشد

(برای نمونه ای از رژیم غذایی تمیز که در آن زندگی می کنم ، برنامه های غذایی من را بررسی کنید!)

برای ثبت ، رژیم مدیترانه ای تنها رژیم غذایی نیست که به این هدف می رسد و این تنها فرهنگ بدون غذاهای فرآوری شده نیست که می توانید از آنها دستور العمل و الهام بگیرید. کتابی که قبلاً درباره آن صحبت می کردم ، راه حل منطقه آبی، بسیاری از فرهنگهای مختلف را با غذاهای فوق العاده و الهام بخش زیادی از غذا به نمایش می گذارد. همچنین ، کتاب آنچه می خورم همچنین دیدگاه بسیار متنوع تری از نوع وعده های غذایی در سراسر جهان ارائه می دهد ، بسیاری از آنها توسط فرهنگ هایی ایجاد شده اند که در معرض بیماری قلبی ، دیابت قرار نگرفته اند و بله ، ناتوانی در درک وزن خود. راستش را بخواهید ، می توانید وارد هر کتابفروشی شوید و هر کتاب آشپزی اختصاصی یک کشور خاص را از قفسه ها بگیرید و به شهر بروید. و خوب می شدی (اینگونه است که من روش های مختلف تهیه ماهی را آموختم. ویوا پرو.) (همچنین؟ ویوا جسیکا هریس.)

بنابراین ، به هر طریقی ، هر تعداد رژیم غذایی را بررسی کنید و رژیمی را که بیشترین رضایت ، شادی و رضایت را به شما می دهد ، امتحان کنید. اما فرایند تعیین مرز برای شما بسیار مهم است. عادات قدیمی را که باعث کاهش وزن و حفظ وزن می شود ، کنار بگذارید و عادات جدیدی را که به تمام معنا سالم ، رضایت بخش و رضایت بخش هستند جایگزین آنها کنید. قبل از اینکه بدانید ، در راه هستید.



دیدگاهتان را بنویسید