10 داستان احمقانه که شما را از کاهش وزن بعد از 60 سالگی باز می دارد


چه داستان هایی برای خود تعریف می کنید که مانع کاهش وزن شما می شود؟

همه ما داستانهای کوچکی داریم ، مانند چیزهایی که درباره خودمان و رابطه ما با غذا و کاهش وزن باور داریم. داستانهایی وجود دارد که ما مدتهاست به آنها اعتقاد داریم و حتی آنها را زیر سوال نمی بریم.

اما اگر آنها را زیر سوال ببرید چه؟ شرط می بندم متوجه خواهید شد که اکثر آنها درست نیستند!

آیا می توانید یکی از این موارد را به خودتان بگویید؟

تقریباً همه عاشق غذا هستند. به طور جدی. چند نفر را می شناسید که نمی دانند؟ به هر حال غذا خوردن یکی از انگیزه های اصلی است. در واقع ، برخی از افراد آنقدر عاشق غذا هستند که حرفه خود را از این طریق به دست می آورند. همه ما درباره آشپزهای معروف و نویسندگان کتاب آشپزی شنیده ایم.

آیا متوجه شده اید که بسیاری از آنها قطع شده اند؟ این به این دلیل است که شما می توانید غذا را دوست داشته باشید و از خوردن خوشمزه ترین غذای اطراف لذت ببرید ، بدون خوردن زیاد. دوست داشتن غذا باعث اضافه وزن نمی شود ، اما پرخوری باعث می شود.

خوردن همه چیز در بشقاب شما عادتی است که احتمالاً در دوران کودکی به آن دست یافته اید. آیا هنوز هم به آنچه والدینتان در مورد گرسنگی کودکان در چین یا آپالاچیا یا هرجای دیگر به شما گفته اند اعتقاد دارید؟

وقتی در هنگام تمیز کردن بشقاب خود بیش از حد غذا می خورید ، این چگونه به کسی کمک می کند؟ تنها کاری که انجام می دهید این است که سطل زباله را جایگزین بدن خود کنید. بسیار بیهوده است که مواد غذایی را به بدن خود بیفزایید و به عنوان چربی ذخیره شوند (خطر ابتلا به چندین بیماری کشنده را افزایش دهید) تا اینکه غذا را در سطل زباله بیندازید.

گاهی اوقات فکر نمی کنیم در حال پرخوری هستیم. من به آن اعتقاد داشتم ، و تک تک شاگردانم نیز. سپس فقط زمانی که گرسنه بودم شروع به خوردن کردم و قبل از سیری سیر کردم. من همچنین شروع کردم به نوشتن آنچه می خورم و متوجه شدم که بدن من فقط به حدود 60 درصد از غذایی که می خورم نیاز دارد!

مطالعات نشان داده است که افراد دارای اضافه وزن حدود 30 درصد میزان خوردن خود را دست کم می گیرند. بنابراین ، اگر فکر می کنید زیاد غذا نمی خورید اما اضافه وزن دارید ، همه چیزهایی را که برای هفته آینده می خورید بنویسید. این کار را خودتان انجام دهید ، صادق باشید و ببینید آیا حق با شماست.

آیا توسط پزشک تشخیص داده شده اید که به غذا / قند معتاد هستید؟ من صلاحیت ندارم که در مورد وجود این شرایط نظر تخصصی داشته باشم ، اما می خواستم بدانم که آیا من به غذا معتاد هستم یا خیر.

در واقع ، من عاطفه خوار بودم ، این یک عادت است ، نه یک اعتیاد. وقتی یاد گرفتم که چرا غذا می خورم و برای درمان چیزی غیر از گرسنگی جسمی ، غذا را ترک کردم ، این عادت را ترک کردم. من الان کنترل دارم ، نه غذا.

همچنین می خواهم به شما هشدار دهم که اعتقاد ندارید معتاد هستید. این نوع اعتقاد باعث می شود از تمام قدرت و مسئولیت خود برای تغییر بدون رفتن به برنامه توانبخشی صرف نظر کنید.

حتی اگر برای لاغری بیش از حد مشغول هستید ، باز هم باید غذا بخورید ، درست است؟ چگونه کمتر خوردن بیشتر از خوردن بیشتر طول می کشد؟ راجع بهش فکر کن.

برای کاهش وزن و دور نگه داشتن آن ، عمدتا باید به این نکته توجه داشته باشید که فقط در هنگام گرسنگی غذا بخورید و متوجه کمی سیری بدن خود شوید تا بتوانید از خوردن دست بکشید. در واقع می توانید با تغییر عادات غذایی خود در زمان خود صرفه جویی کنید و کاهش وزن یک امتیاز است!

اراده مهم نیست اراده یک منبع محدود است و در طول روز از بین می رود زیرا انرژی شما از استرس و کنترل خود تخلیه می شود. به همین دلیل است که به راحتی می توانید برنامه غذایی خود را در ابتدای روز رعایت کنید و همچنین دلیل شکست رژیم ها است. فقط می توانی او را برای مدت طولانی مسخره کنی.

وقتی نحوه و دلیل غذا خوردن و سیگنال های بدن خود را متناسب با سیگنال های بدن تغییر دهید ، میل به پرخوری را از دست خواهید داد و برای داشتن وزن سالم نیازی به اتکا به اراده نخواهید داشت.

هرکسی می تواند بدون ورزش وزن کم کند. در واقع ، ورزش حتی ابزار مناسبی برای کاهش وزن نیست. مدت زمان بیشتری برای تمرین طول می کشد تا اینکه کمتر غذا بخورید.

ورزش کنید زیرا می تواند به شما احساس خوبی بدهد ، انرژی بیشتری به شما بدهد ، به سن شما کمک کند و شما را سالم نگه دارد. مطمئناً می توانید حرکتی را که دوست دارید پیدا کنید. اما برای کاهش وزن نیازی به ورزش نیست.

من در اواخر دهه 1950 تقریبا 50 پوند وزن کم کردم. بسیاری از دانش آموزان من بین 50 تا 60 سال وزن زیادی از دست دادند. دهه 70 است. همه بدون رژیم. بنابراین با افزایش سن متابولیسم بدن شما کاهش می یابد ، هنگامی که متناسب با نیاز بدن خود غذا می خورید ، وزن خود را کاهش داده و آن را حفظ می کنید ، بدون توجه به سن شما.

قبل از اینکه بگویید متابولیسم شما کند است ، آیا آن را آزمایش کرده اید و آیا به طور قطعی می دانید؟ متابولیسم کند بسیار نادر است و معمولاً دلیل اضافه وزن نیست.

این یکی از رایج ترین بهانه هایی است که افراد برای کاهش وزن از آن استفاده می کنند. محبوب است زیرا به شما اجازه می دهد مسئولیت پرخوری را از کنترل خود خارج کنید.

دلیل اینکه خانواده های زیادی را می بینید که همه در آن سنگین هستند ، بیشتر به دلیل عادات غذایی و فرهنگ غذایی خانواده است تا هر دلیل ژنتیکی. حدود 1 of از مردم می توانند ژن های خود را در مبارزه با وزن مقصر بدانند.

با این حال ، حتی برای آنها ، ژن های آنها سرنوشت آنها نیست. محققان به این نتیجه رسیدند که بسیاری از افرادی که به اصطلاح “ژن چاقی” دارند ، اضافه وزن ندارند و شیوه زندگی سالم می تواند با این آثار ژنتیکی مقابله کند.

بنابراین ، چه داستانی را برای خود تعریف می کنید؟

آیا از داشتن وزن سالم احساس راحتی می کنید؟ اگر اضافه وزن دارید ، فکر می کنید چه چیزی را باید در شیوه زندگی و عادات غذایی خود تغییر دهید؟ آیا فکر می کنید خوردن کمتر و تنها زمانی که گرسنه هستید می تواند به کاهش وزن شما کمک کند؟ لطفا نظرات خودتون رو در زیر به اشتراک بگذارید!