11 مورد از بدترین غذاهایی که نباید قبل از ورزش بخورید


آنچه در این مقاله می خوانید

چیزی که هیچ کس نمی خواهد در باشگاه برایش اتفاق بیفتد درد معده است. خوردن میان وعده اشتباه قبل از تمرین می تواند تمرین شما را خراب کند. خوردن غذاهایی که با شما سازگار هستند و به طور م intoثر به انرژی تبدیل می شوند برای کیفیت ورزش ، به ویژه برای ورزش های طولانی مدت بسیار مهم است.

اگرچه می دانید که نباید پیتزا ، کاپ کیک و غیره بخورید. 1 یا 2 ساعت قبل از شروع درس ، غذاهای دیگری وجود دارد که خوردن آنها قبل از ورزش بسیار مهم است. در این مقاله ، مجله علوم ورزشی توصیه های چندین متخصص تغذیه را در مورد اینکه چه چیزی باعث بدترین فرسودگی قبل از ورزش می شود و به جای آن چه بخوریم توضیح می دهد.

باقیمانده

ماکارونی ، برنج و سیب زمینی منابع عالی کربوهیدرات هستند و برای اکثر افراد مفید است ، اما بهترین روش خوردن آنها سس گوجه فرنگی و بدون هیچگونه افزودنی است زیرا به محض شروع ورزش ، سس های خامه ای ، چاشنی ها و ادویه ها شما را ناراحت می کنند. معده باعث یا باعث سوزش سر دل می شود.

سیب زمینی سرخ کرده

سیب زمینی می تواند سوخت مناسبی برای ورزش باشد ، اما این بدان معنا نیست که قبل از تمرین باید سیب زمینی سرخ کرده بخورید. مانوئل ویلاکورتا ، متخصص تغذیه و سخنگوی انجمن رژیم درمانی آمریکا (ADA) می گوید: “تنقلات چرب سرخ شده کند می شود.”

این واقعیت که باید قبل از ورزش از غذاهای سریع خودداری کنید آنقدر واضح است که نیازی به فکر ندارید ، حتی میان وعده های سالم و پرچرب مانند پنیر و بادام می تواند شما را بیمار کند. این به این دلیل است که چربی ها بسیار کمتر از کربوهیدرات ها و پروتئین ها به انرژی تبدیل می شوند. همچنین ، طبق گفته کلینیک مایو ، غذاهای چرب اغلب باعث نفخ می شوند ، که هیچ کس دوست ندارد هنگام ورزش تجربه کند.

شکلات تخته ای و شکلات تخته ای

11 مورد از بدترین غذاهایی که نباید قبل از ورزش بخورید

ویلاکورتا می گوید: “در حالی که پروتئین منبع مهمی برای سوخت است و به عضله سازی کمک می کند ، می تواند یک شمشیر دو لبه باشد-برخی از شکلات های قبل از تمرین حاوی مقدار زیادی پروتئین هستند اما کربوهیدرات کافی را حذف می کنند ، بنابراین می توانند.” سطوح

او می گوید: “پروتئین ، مانند چربی ، به سرعت وارد جریان خون شما نمی شود ، بنابراین ممکن است با وجود غذا خوردن احساس خستگی و لرزش کنید.” به عنوان یک دستورالعمل کلی ، برای حفظ سطح انرژی ، نسبت کربوهیدرات به پروتئین باید 4 به 1 باشد. فریب بازار و تبلیغات را نخورید ، پروتئین اغلب دارای قند بالا است. اگر به دنبال چیزی هستید که خوردن آن راحت تر است و چاره ای جز خوردن پروتئین ندارید ، آن را انتخاب کنید که قند و چربی کمتری دارد.

سالاد سبزیجات قبل از ورزش

یک سالاد سبک و غنی از سبزیجات ممکن است مانند یک وعده غذایی عالی قبل از تمرین به نظر برسد ، اما اینطور نیست. به گفته کلینیک مایو ، کاهو ، کلم بروکلی ، کلم پیچ ، گل کلم و سایر سبزیجات پر فیبر ، مانند آجیل و دانه ها ، منابع متداول سوء هاضمه هستند.

ویلاکورتا اظهار می کند که درصد بالایی از فیبر می تواند باعث ناراحتی شدید در هنگام ورزش شود ، به ویژه در فعالیت هایی مانند دوچرخه سواری یا دویدن. سبزیجات علاوه بر هضم دشوار ، دارای فیبر بالا و آجیل و دانه ها دارای چربی و پروتئین هستند ، بنابراین هیچ یک از آنها کربوهیدرات کافی برای انرژی را تأمین نمی کنند.

آب میوه و ژله

نوشیدن مایعات شیرین مانند آب میوه ، نوشیدنی های ورزشی و ژله می تواند باعث ناراحتی معده و اسهال شود. در حالی که این کربوهیدراتهای ساده برای تقویت شما عالی هستند ، اما انرژی پایداری را ارائه نمی دهند. آنها را به طور متوسط ​​با غذاهای کربوهیدرات جامد ، به ویژه برای ورزش طولانی مدت ، بخورید. به طور کلی از مایعات و مرکبات خودداری کنید ، به ویژه اگر برنامه ورزشی سنگینی دارید – آنها باعث رفلاکس اسید می شوند.

نوشیدنی های گازدار

11 مورد از بدترین غذاهایی که نباید قبل از ورزش بخورید

نوشابه ها و سایر نوشیدنی های گازدار باعث ایجاد نفخ و نفخ در اکثر افراد می شود. مقدار اضافی قند را که معمولاً در نوشیدنی های گازدار یافت می شود ، اضافه کنید. کارشناسان می گویند همه این موارد می تواند باعث مشکلات معده شود. در حالی که تحقیقات نشان داده است که کافئین می تواند انرژی را قبل از ورزش افزایش دهد ، اما اسپرسو یا مقدار کمی چای سیاه مفیدتر از یک نوشیدنی یا نوشیدنی انرژی زا است.

سبزیجات برگ دار

اگرچه رژیم غذایی سرشار از سالاد و سبزیجات به طور طبیعی عالی است ، سبزیجات خام مانند کلم پیچ ، اسفناج و کلم بروکلی هنگام مشغله می توانند باعث ناراحتی شدید شوند. سبزیجات برگ دار به دلیل داشتن فیبر زیاد تقریباً همیشه باعث نفخ و نفخ شکم می شوند و باعث ناراحتی می شوند.

اگر واقعاً می خواهید قبل از ورزش غذای سبک بخورید ، می توانید ترکیبی از اسموتی سبز و سالاد را انتخاب کنید. میوه مورد علاقه خود را با نصف فنجان سبزیجات ، آب و مقداری بلغور جو دوسر یا گرانولا مخلوط کنید.

نوشیدنی های ورزشی

ورزشکار و قهرمان مورد علاقه شما می تواند به طور مرتب جدیدترین نوشیدنی های ورزشی را بنوشد ، اما اکثر مارک های موجود در بازار از نظر مواد مغذی کم و از همه مهمتر قند بالایی دارند. نوشیدنی های ورزشی می توانند برخی ویتامین ها و الکترولیت ها را تأمین کنند ، اما قند بالای آنها می تواند در یک چشم بر هم زدن وارد دستگاه گوارش شما شود و باعث تنبلی و ناتوانی شما شود. در عوض ، می توانید آب گوجه فرنگی کم نمک بنوشید که دارای پتاسیم ، فشار خون را تنظیم می کند و همچنین آب را به دلیل کم نمک بودن در آن حفظ می کند.

نان سبوس دار و مافین

البته خوردن هر نوع نان سبوس دار بسیار خوب است ، اما هنگام ورزش اینطور نیست. کربوهیدرات هایی که عمدتا مخمر و فاقد گلوتن هستند التهابی هستند ، به این معنی که آب را حفظ کرده و باعث نفخ می شوند. این نان ها به شما انرژی می دهند اما عوارض جانبی آنها ارزش استفاده از آنها را ندارد. در عوض ، می توانید از نان ذرت یا تورتیلا با فیبر کم با مقداری خلال کره و موز استفاده کنید.

دانه های خام

اگر قبل از شروع ورزش با یک مشت دانه خام تفریح ​​می کنید ، تنها چیزی که برای شما باقی می ماند درد معده و نفخ است. از آنجا که این دانه ها سرشار از چربی هستند ، هنگامی که با غذاهای کم فیبر مصرف می شوند ، می توانند شما را محدود کنند.

می توانید یک یا دو قاشق چایخوری دانه مورد علاقه خود را با نصف فنجان بلغور جو دوسر مخلوط کرده و بخورید. این ترکیب چربی ها ، پروتئین ها و کربوهیدرات ها سه شرط اساسی هستند که بدن شما برای بهترین عملکرد خود به آن نیاز دارد.

هر چیزی که ادویه جات داغ دارد

هیچ کس ورزش با گرفتگی عضلات و ناراحتی را دوست ندارد ، و این اتفاق می افتد اگر شب قبل از تمرین غذاهای تند مانند چیلی یا چیپس سیب زمینی بخورید. هضم غذاهای غنی از فلفل و ادویه به زمان زیادی نیاز دارد ، بنابراین به جای آماده شدن برای تمرین ، چرت بزنید! اگر می خواهید چیزی خوشمزه و تند بخورید ، می توانید مرغ یا بوقلمون خشک شده که دارای پروتئین بالا هستند را انتخاب کنید. فقط به یاد داشته باشید که از مارک هایی خرید کنید که نمک کمی دارند و افزودنی های مصنوعی ندارند یا بسیار کم هستند.

نکته پایانی

تحمل هر فرد متفاوت است. ورزش می تواند در هضم غذا اختلال ایجاد کند ، به این معنی که غذاهایی که به طور معمول مناسب هستند ممکن است هنگام ورزش با یکدیگر سازگار نباشند. مهمترین چیز در هر وعده غذایی قبل از تمرین این است که غذای جدید نخورید و غذایی را که می دانید برای شما مناسب است ، نخورید. اگر مسابقه بزرگی دارید یا در حال برنامه ریزی برای تمرین سنگین هستید ، حتماً رژیم غذایی قبل از تمرین خود را قبل از آن نوع تمرین خاص امتحان کنید تا از وقوع هرگونه اتفاق ناخوشایند در وسط تمرین خود جلوگیری کنید.

تهیه و ترجمه: elmevarzesh.com
منبع:
health.usnews.com/health-news/blogs/on-fitness/2011/10/13/ بدترین-غذاهای-تمرینی- آنچه -قبل-از-قبل از تمرین- نباید بخورید
womenshealthmag.com/food/worst-pre-workout-food؟cid=isynd_PV_0416


دیدگاهتان را بنویسید