3 ایده برای صبحانه ادویه کدو تنبل سالم



برای حفظ سطح انرژی خود در این فصل ، این 3 ایده سالم کدو تنبل و صبحانه را امتحان کنید!

می دانم ، می دانم … ادویه کدو تنبل دیگر خوب نیست. اما به عنوان یک هزاره پایه ، در DNA من است که هر زمان که درجه حرارت بخواهم ، به دنبال PSL باشم. پایین تر از 80’F (من در فلوریدا زندگی می کنم ، مرا فریب ندهید!)

Buuuuuuut اکثر اقلام کدو تنبل کدو در فروشگاه پر از قند اضافه شده ، فیبر کمی دارند و پروتئین زیادی ندارند.

دانه های کدو تنبل کدو ، موزلی و میله های انرژی زا ندارند. مطمئناً آنها طعم خوبی دارند ، اما یک کاسه غلات کدو تنبل با شیر بادام مرا به مدت 27 دقیقه سیر نگه می دارد؟

بنابراین من شربت خانه ام را برای شکر بیشتر مخلوط می کنم.

در عوض ، یکی از این 3 دستور العمل صبحانه ادویه کدو تنبل سالم را از خانه برای قند کمتر ، پروتئین بیشتر و تغذیه اضافی امتحان کنید!

جو کدو تنبل شکلاتی برای شب (گیاهی ، بدون گلوتن)

طعمش شبیه کیک است!

در یک شیشه شیشه ای یا ظرف در بسته ، 1 قاشق غذاخوری پودر پروتئین شکلات وگان پاور پرو با 2 قاشق غذاخوری پوره کدو ، 1/2 فنجان جو دوسر قدیمی ، 3/4-1 فنجان شیر دلخواه ، 1/2 قاشق غذاخوری دارچین و 1 قاشق چایخوری ادویه در هر کدو تنبل.

یک شبه خنک شده و با 1-2 قاشق غذاخوری نارگیل رنده شده و / یا پانک تفت داده شده تزئین کنید. گرم یا سرد بخورید.

اختیاری: 1 قاشق چایخوری قهوه فوری را به جو دوسر کدو تنبل کدو اضافه کنید.

توصیه: توصیه می کنم برای حفظ سلامت پوست و مو در یک پیمانه پودر کلاژن تورن ذخیره کنید.

پارافیت کدو تنبل (گیاهخواری)

در لیوان شراب به دلیل #فانتزی سرو کنید

در انتهای یک لیوان شفاف ، 1/4 فنجان ماست یونانی کامل یا 2 درصد وانیل اضافه کنید (من Chobani Zero یا Chobani Complete را توصیه می کنم). ماست را با یک لایه نازک از سیب کدو تنبل بپوشانید. من آن را به صورت فصلی در Sprouts پیدا می کنم ، فکر می کردم بسیاری از دستور العمل های آسان مانند این در اینترنت وجود دارد. اگر از ابتدا از سس سیب شیرین نشده استفاده می کنید مطمئن شوید!

سپس ، یک لایه گرانولای ادویه کدو تنبل اضافه کنید (دستور غذا در اینجا). همچنین می توانید گرانولا بخرید – من Plyly Elizabeth را دوست دارم ، اما برای یک گزینه بدون قند ، غلات Ezekiel را امتحان کنید.

یک لایه ماست دیگر و سپس یک لایه دیگر سس سیب و کدو تنبل اضافه کنید. با پاشیدن فندق برشته و خرد شده و / یا گرانولای کم قند کامل کنید.

توصیه: این دستور بدون گلوتن را با یک موسلی بدون گلوتن یا گیاهی با ماست نارگیل درست کنید.

ریکوتا کدو تنبل روی نان تست (گیاهخواری)

می دانم که ممکن است برای برخی از شما در این مورد تنگ شده باشد ، اما به طرز شگفت انگیزی خوشمزه و رضایت بخش است!

1 فنجان Good Culture 2٪ پنیر خامه ای را با 2 قاشق غذاخوری پوره کدو تنبل و 1/2 قاشق غذاخوری دارچین ترکیب کنید. روی نان تست غلات جوانه زده Trader Joe’s Crawberry Harvest بریزید و با آجیل خرد شده تزئین کنید.

توصیه: آیا یک Trader Joes در این نزدیکی نیست؟ هر نان گندم جوانه زده ای انجام می دهد یا ریکوتای کدو تنبل خود را روی وافل Kodiak Cake Power پهن می کند.

دستور العمل های دیگر پاییزی:

کیت ریچاردسون یک متخصص تغذیه متخصص تغذیه در اورلاندو ، فلوریدا است. او در تمرینات خصوصی ، آگاهی از تغذیه ، شریک است ، جایی که به رژیم گیرندگان نا امید کمک می کند تا با استفاده از آموزش تغذیه 1: 1 به اهداف سلامتی خود برسند. او میزبان مشترک آگاهی از تغذیه است

سلب مسئولیت: برخی از پست های وبلاگ ممکن است حاوی یک یا چند پیوند وابسته باشند. همه نظرات از آن من است.

دیدگاهتان را بنویسید