30 میان وعده مغذی برای کودکان



میان وعده های سالم برای کودکان که در انبار تهیه می شوند

این پست توسط CLIF Kid حمایت می شود. 

اگر به دنبال ایده های میان وعده مغذی برای کودکان هستید ، به مکان مناسب آمده اید. ما میان وعده های مورد علاقه خود را که به راحتی بسته بندی می شوند ، برای غذاخوری مدرسه یا در حال حرکت جمع آوری کرده ایم! علاوه بر این ، راهنمای گام به گام ما در مورد نحوه انتخاب یک میان وعده مغذی برای کودکان و نکاتی در مورد چگونگی خوردن تنقلات سالمتر به فرزندان خود دریافت کنید!

ایده هایی برای تنقلات سالم برای کودکان  بسته بندی آسان میان وعده برای غذاخوری مدرسه و نحوه تغذیه سالم کودکان.

“مامان ، من گرسنه ام!” با بزرگ شدن دو پسر ، احساس می کنم تمام روز غذا و میان وعده سرو می کنم. من یک وعده غذایی را تمیز می کنم و آنها به غذای بعدی می روند. به یاد دارم این چیزی است که مادرم همیشه می گفت. 

و اگر اشتهای امروز آنها خبر از آینده می دهد ، می توانند به معنای واقعی کلمه ما را در سنین پیش از نوجوانی بخورند. آیا شخص دیگری مراجعه می کند؟

بچه ها در کلیف بار میان وعده می خورند

نحوه انتخاب یک میان وعده مغذی برای کودکان: راهنمای گام به گام

  1. اول ، میوه ها و سبزیجات – به هر شکل. هنگام سرو میوه و سبزیجات اشتباه نمی کنید. همه اشکال مهم هستند – تازه ، یخ زده ، کنسرو شده ، خشک شده و آبدار ، زیرا همه آنها منابع عالی ویتامین ها و مواد معدنی هستند. سعی کنید به هر وعده غذایی میان وعده یا میوه اضافه کنید. 
  2. مراقب قندهای اضافه شده باشید. آیا کودک شما دندان شیرینی دارد؟ من یکی دارم که همیشه برای تنقلات شیرین استفاده می کند. AAP توصیه می کند برای کودکان دو سال به بالا قند اضافه شده را با کمتر از 25 گرم در روز (یا 6 قاشق چای خوری) و برای کودکان زیر دو سال تقریباً صفر اضافه کنید. آه ، گفتن راحت تر از انجام دادن آن درست است؟
  3. منابع سدیم را در نظر بگیرید. سدیم در بسیاری از تنقلات خوش طعم مانند نان ، پنیر ، گوشت ، چیپس ، کراکر ، غذاهای منجمد و فست فودها یافت می شود و آنها را بسیار لذیذ و حریص می کند. اما منابع نمک را کنترل کنید زیرا نمک موجود در رژیم غذایی کودکان می تواند به سطح ناسالم برسد. میزان توصیه شده توسط موسسه پزشکی کمتر از 1500 میلی گرم سدیم در روز برای کودکان خردسال (1 تا 3 سال) و کمتر از 1900 میلی گرم برای کودکان بین 4 تا 8 سال است. به خاطر داشته باشید که یک قاشق چایخوری نمک سفره حاوی 2300 میلی گرم سدیم است! 
  4. میان وعده هایی را با هدف انتخاب کنید.  همه میان وعده ها برابر نیستند. در حالی که بیشتر اوقات راه پر کردن میوه و سبزیجات است ، میان وعده هایی با کمی قند و نمک در رژیم غذایی کودکان جای خود را دارند. 

بگذارید آن را برای افرادی که پشت آن هستند بلندتر بگویم. هنگامی که کودکان فعال هستند ، انرژی و عرق می سوزانند ، به شکر و به طور بالقوه نمک نیاز دارند. میزان تعریق در نوزادان متفاوت است ، بنابراین مطمئن شوید که مایعات کافی به نوزاد شما می رسد و الکترولیت ها را برای ژاکت های سنگین در نظر بگیرید. الکترولیت ها از طریق غذا به راحتی دریافت می شوند – یک میان وعده شور و برخی محصولات حاوی پتاسیم و سدیم هستند ، دو الکترولیت بزرگ از دست رفته در عرق. 

این غذاها همچنین بخشی سرگرم کننده و عادی از رژیم غذایی سالم هستند. سعی کنید تعادل را بیابید و میان وعده ها را با هدف انتخاب کنید: در یک روز گرم و آفتابی وقتی بچه های شما بیرون بازی می کنند ، به آنها چیزی شور بدهید تا به تجدید الکترولیت ها کمک کند. 

و وقتی می دوند و بازی می کنند ، به انرژی نیاز دارند ، بنابراین یک میان وعده سالم با کربوهیدرات مصرف کنید. ما دوست داریم CLIF Kid Zbar® زیرا با دقت طراحی شده است تا انرژی مورد نیاز کودکان را به عنوان سوخت برای زمان بازی تامین کند. این میله های انرژی طعم استثنایی و 10-12 گرم غلات کامل از جو دوسر ارگانیک و همچنین شربت ذرت با فروکتوز بالا یا طعم دهنده های مصنوعی را ارائه می دهند.

چگونه کودکان خود را وادار به خوردن تنقلات مغذی تر کنیم؟

در انبار با تنقلات مغذی برای کودکان سازماندهی شده است

  1. انبار خود را مرتب کنید نگه داشتن میان وعده های مغذی بیشتر در جلو و مرکز در سطح چشم کودکان بسیار مهم است ، به خصوص اگر یک سیاست انبار باز دارید که کودکان می توانند بین وعده های غذایی به خود کمک کنند. اگر آنها چیپس و کلوچه می بینند ، آنها را می خواهند ، بنابراین غذاهای “کم مغذی” را دور از دسترس و در قفسه ای بالاتر از دسترس کودکان دور نگه دارید. من از مخلوط ظروف شفاف و سفید در انبارم استفاده می کنم. ظروف را برای میان وعده های مورد علاقه خود در سطح چشم و ظروف سفید با درپوش برای چیپس ، آب نبات ، دسر و غیره پاک کنید. در قسمت بالایی انبار یا در کابینت های مختلف آشپزخانه ذخیره می شود. یخچال برای تغذیه سالم کودکان طراحی شده است
  2. یک قسمت کودکانه در یخچال یا یخچال کوچک خود ایجاد کنیدبه سطل زباله سطل زباله! از ظروف شفاف برای سازماندهی آب ماست ، چوب پنیر ، میوه خرد شده و ساندویچ های بسته بندی شده استفاده کنید. 
  3. میان وعده های آماده را از قبل آماده کنیدبه اگر می خواهید کودکان سالم تر غذا بخورند ، باید مقرون به صرفه باشید. مافین های خانگی ، تخم مرغ های پخته شده تهیه کنید و از قبل مخلوط کنید ، میوه و سبزیجات را خرد کنید و ساندویچ های آماده تهیه کنید. وسایل را در کیسه های کوچک مخصوص اسنک نگهداری کنید که به راحتی قابل حمل هستند.جعبه ناهار با تنقلات برای کودکان
  4. به آنها بیاموزید که با تنقلات فعال باشندبه خوردن میان وعده یک مهارت زندگی است. با رعایت برخی از دستورالعمل های تنقلات ، به فرزندان خود در مورد عادات سالم میان وعده آموزش دهید. 
    1. با ترکیب محصولات با هر میان وعده ، مصرف میوه و سبزیجات خود را افزایش دهید. 
    2. از زمان میان وعده برای هیدراته ماندن استفاده کنید و کودکان را به نوشیدن آب بیشتر تشویق کنید. 
    3. با آنها در مورد تأثیر غذاهای مختلف بر بدن آنها صحبت کنید. به عنوان مثال ، هنگام فعال بودن ، غلات سبوس دار (مانند آنچه در CLIF Kid Zbar یافت می شود) می تواند انرژی لازم را برای تغذیه بدن و تخیل آنها در حین بازی فراهم کند. در حالی که پروتئین های فراگیر گرسنگی و چربی های خوب (مانند آنهایی که در CLIF Zbar® Filled یا Zbar® Protein یافت می شوند) می توانند شکماتی را که در حال غذا خوردن هستند در حال حرکت برطرف کنند. 
    4. به کودکان آموزش دهید تا میان وعده ای متعادل بسازند. فرمول میان وعده ساده را به آنها بیاموزید: کربوهیدراتهای پیچیده به علاوه چربیهای سالم و / یا پروتئینها برای قدرت و انرژی پایدار. کودک خندان در حال خوردن کلیف بار
  5. آن را سرگرم کننده کنیدبه اگر می خواهید غذاهای جدید را در هنگام میان وعده تشویق کنید ، یک “نوار” خوراکی یا موز سالم درست کنید که در آن بچه ها می توانند مواد اضافی خود را اضافه کنند. آنها را در تهیه مافین یا اسموتی مشارکت دهید. در زمان میان وعده یک فعالیت / کاردستی ترتیب دهید که باعث می شود آنها با غذا بازی کنند. یا چیزی ساده به عنوان خواندن برای بچه ها در زمان میان وعده می تواند به آنها کمک کند از غذای خود لذت بیشتری ببرند. 
  6. با مثال راهنمایی کنیدبه کودکان اغلب در مورد غذا خوردن از والدین خود الگو می گیرند. هنگام برنامه ریزی میان وعده بعد از ظهر ، به جای گرفتن یک کیسه چیپس یا آب نبات ، یک تکه میوه یا چوب هویج و حمص را انتخاب کنید. تغییرات کوچک در برنامه غذایی میان وعده های والدین به کودکان رفتارهای تغذیه ای سالم تری را آموزش می دهد که احتمال بیشتری برای تقلید از آنها وجود دارد. 

لیست اصلی ما از میان وعده های مغذی برای کودکان

بهترین میان وعده های مبتنی بر شیر برای کودکان

بهترین میان وعده های لبنی برای کودکان

  • لوله های ماست
  • کفیر
  • شیر
  • چوب پنیر
  • سس ماست + میوه تازه

بهترین میان وعده های میوه ای برای کودکان

بهترین میان وعده های میوه ای برای کودکان

  • میوه تازه + کره آجیل یا سس ماست (توت فرنگی ، موز ، انگور ، کلمنتین ، انبه ، زغال اخته)
  • فنجان کنسرو میوه
  • میوه خشک شده:  کشمش ، خرما ، قره قاط خشک شده ، انبه پوست کنده ، توت فرنگی خشک شده و سیب
  • اسموتی میوه ای یا بستنی
  • فشردن سیب
  • نیش موز یخ زده

سبزیجات مورد علاقه برای تنقلات کودکان

تنقلات سبزیجات که بچه ها می خورند

  • سبزیجات + حمص (کلم بروکلی ، هویج ، گوجه فرنگی ، کرفس ، نخود فرنگی ، چوب خیار ، چوب فلفل)
  • نان تست آووکادو
  • سبزیجات + گوآکاموله
  • Crudité + ماست سس پیاز فرانسوی

میان وعده های پروتئینی خوب برای کودکان

میان وعده پروتئین بالا برای کودکان

  • ترکیب مسیر
  • تخم مرغ آب پز سخت
  • ½ ساندویچ (quesadillas ، PB&J ، بوقلمون و پنیر ، پیتزا)
  • اسموتی با ریکوتا ، کفیر یا ماست
  • پروتئین CLIF Kid Zbar

غلات کامل برای تنقلات کودکان

غلات کامل سالم برای تنقلات کودک

  • مافین های خانگی
  • غلات غنی شده 
  • CLIF Kid Zbar و Zbar پر شده است
  • کراکر یا چیپس پیتا + هموس

طرز تهیه اسنک ساده برای کودکان 

بچه ها در آشپزخانه کمک می کنند

بردن بچه ها به آشپزخانه راهی عالی برای قرار دادن آنها در معرض غذاهای جدید و آموزش مهارت های زندگی به آنها است. تهیه میکس ، کلوچه و پاپ موز فعالیتهای سرگرم کننده ای است که می توانید با هم انجام دهید و غذای سالم را تشویق کنید. با این دستور العمل های سرگرم کننده میان وعده دوستانه برای بچه ها ماجراجویی های کوچکی در آشپزی ایجاد کنید. 

موز پاپ کرانچ | یک غذای ساده یخ زده مناسب برای کودکان

هندوانه جویدن میوه ترش خانگی | دستور العمل کامل خرس های چوبی میوه ای

کوکی های شگفت انگیز بدون گلوتن | کوکی جو دوسر کره بادام زمینی بدون آرد

اسموتی سبز آووکادو

کلوچه

سبزیجات میوه ای / سبزیجات

منابع بیشتر برای تغذیه سالم برای کودکان (و برای مادران نیز!)

بیش از 100 ایده شام ​​مورد علاقه برای بچه ها (از جمله افراد آشفته): https://www.loveandzest.com/dinner-ideas-kids-picky-eater/

20 میان وعده قبل از تمرین برای تغذیه مادران شلوغ در حال حرکت

و برای ایده های بیشتر میان وعده ، بایگانی میان وعده ما را بررسی کنید.

پست 30 میان وعده مغذی برای کودکان اولین بار در Love & Zest ظاهر شد.

دیدگاهتان را بنویسید