4 نکته برای کاهش وزن در تعطیلات – Beaupre Coaching کاهش وزن و مربیگری زندگی



بسیار هیجان زده هستم که با شما به اشتراک بگذارم چگونه می توانید به اهداف کاهش وزن خود پایبند باشید و از تعطیلات خود نیز لذت ببرید! برای کسانی از شما که برنامه های تعطیلات خود را از حالا تا پایان سال دارند ، این فرصتی است که می توانید دفترچه یادداشت بگیرید و از همین امروز برنامه تعطیلات خود را ایجاد کنید! شما می خواهید از وقت آزاد خود لذت ببرید و ناامید و 5 رقم دورتر از هدف خود به خانه نروید.

مشتریان من که برنامه های تعطیلات را ایجاد می کنند و از آنها پیروی می کنند ، وقتی به خانه می آیند بدون دریافت پوند و یا حتی از دست دادن مبلغی شگفت زده می شوند. پیش از این ، آنها به تعطیلات خود به عنوان فرار از زندگی و کار و زمان عقب نشینی از کارهای روزمره زندگی روزمره نزدیک می شدند. غالباً این فرار شامل لذتهای “شایسته” و آرامش با غذا بود.

آنچه در رابطه با هر موقعیتی فکر می کنید ، احساس می کنید و انجام می دهید ، نتایج به دست آمده را تعیین می کند.

دیدن تعطیلات به عنوان یک لحظه تجدید و ارتباط با دوستان ، خانواده و طبیعت و حضور با شادی ، تجربه ای بسیار متفاوت را برای شما رقم می زند تا زمانی که تعطیلات خود را به عنوان زمانی برای ترک بخار ، خوردن و نوشیدن با ترک غذا در نظر بگیرید. به به

اگر بازنشسته شده اید ، تعطیلات ممکن است مربوط به دور شدن از کار نباشد ، بلکه فرصتی برای دیدن نقطه ای متفاوت از جهان ، شکستن روال عادی یا به اشتراک گذاشتن وقت با دوستان و خانواده است. شاید شما می خواهید فعالیت های جدیدی مانند شنا ، پیاده روی یا دوچرخه سواری را امتحان کنید. او حتی ممکن است در ساحل نشسته و رمان های آشغال بخواند.

هرچه برای تعطیلات بعدی خود برنامه ریزی می کنید ، بسیار مهم است که به هدف خود نگاه کنید و انتظارات خود را از خود و زمانی که در اختیار دارید بررسی کنید.

اگر تعطیلات خود را با چشم اندازی از روز بازگشت خود شروع کرده اید ، چطور؟ وارد خانه می شوید ، در را باز می کنید ، کیف های خود را رها می کنید و خود را روی تخت می اندازید. احساس خستگی می کنید اما واقعاً خوب هستید. شما اغراق نکردید ، در واقع شما به طور باور نکردنی سالم غذا خوردید.

شما بیش از آنچه انتظار داشتید تمرین کردید و صادقانه می توان گفت این بهترین تعطیلات زندگی شما بود. چرا؟ شما با مردم ارتباط برقرار کردید ، با خودتان ارتباط برقرار کردید و با بدن خود با احترام رفتار کردید. شما از نوشیدن زیاد ، پرخوری و فشار به خودتان برای خوردن یک وعده یا قاشق اضافی رنج نمی برید. در عوض شما تصمیم گرفته اید کمی بیشتر قدم بزنید ، به اقیانوس خنک بپرید ، یا زیر آبشار یا دور آتش بنشینید و نوه هایتان با آوازهای خود آواز بخوانند ، نه لزوماً با خوردن غذا.

این می تواند تجربه تعطیلات امسال شما باشد. در اینجا نحوه انجام آن آمده است.

4 نکته برای کاهش وزن در تعطیلات

اولینبا یک دید ، یک تصویر ذهنی از بازگشت به خانه شروع می شود. نتیجه ای که می خواهید ببینید چیست؟

مطابق با، طرحی ایجاد کنید که بتوانید عمداً هر روز در تعطیلات آن را تمرین کنید. در اینجا شش مورد ضروری برای تنظیم برنامه تعطیلات وجود دارد:

6 عنصر اساسی یک طرح:

  • ضروری شماره 2: تصمیم بگیرید که چه چیزی بخورید و بنوشید. بسته به تعطیلات خود ، باید تصمیم بگیرید که چه چیزی بخورید. آیا در کنار خانواده خود می مانید و تنها غذا می پزید؟ به جنوب ایالات متحده سفر می کنید؟ سفر به اروپا؟ کمی تحقیق کنید تا ببینید چه نوع غذایی رایج و در دسترس شماست. غذاهای کامل را انتخاب کنید که از آن لذت خواهید برد. متعهد شوید که از دفتر خاطرات غذایی خود استفاده کنید و تصمیم بگیرید که 24 ساعت قبل ، تا آنجا که می توانید. اگر خواسته شما استثنائات است. فقط آنها را برنامه ریزی کنید.

  • شماره ضروری 3: مرور کنید که چه نوع اعتقادات و افکاری را باید تمرین کنید تا با اعتماد به نفس ، فعالیتهایی غیر از غذا خوردن را که باعث می شود در زندگی اطرافتان مشغول باشید ، انتخاب کنید ، به جای اینکه به پرخوری بپردازید.

نمونه هایی از باورهای ناتوان کننده:

من نیاز به استراحت از همه چیزهای سالم دارم

من سزاوار خوردن و نوشیدن آنچه می خواهم هستم

همیشه می توانم به خانه بروم و رژیم بگیرم

من باید همه غذاهای مختلفی را که به من پیشنهاد می شود بخورم

چرا سعی می کنم در تعطیلات سعی کنم مرا کنترل کنم؟

تعطیلات باید مملو از افراط و تفریح ​​باشد

این چه فایده ای دارد که در تعطیلات چیزی را از من دریغ کنم؟

من سعی می کنم در تمام طول سال خوب باشم ، ممکن است برای مدت کوتاهی بد باشم

می خواهم دیگر فکر نکنم

من نمی خواهم خودم را کنترل کنم

نمونه هایی از باورهای موفقیت:

من مشتاقانه منتظر حضور در کنار دوستان و یادگیری چیزهای جدید هستم

هدف من این است که با مراقبت از خودم آرامش داشته باشم

فعالیتهای جدید را امتحان خواهم کرد

من برای سوخت غذا می خورم

من به خودم میبالم به خودم افتخار می کنم

وقتی غذای واقعی را در قسمت های مناسب انتخاب کنم ، احساس بهتری پیدا می کنم

این یک تجربه آموزشی خواهد بود

من طبقه دوم را می خورم

من غذاهای کامل و سالم را انتخاب می کنم

برخی استثنائات را در برنامه خود قرار خواهم داد

من برای سوخت غذا می خورم نه برای تفریح

  • شماره ضروری 5: برای هر مانعی یک استراتژی ایجاد کنید. به بهترین دوست خود اطلاع دهید که شما در مسابقه کیک خواری شرکت نخواهید کرد. اگر نظرات خواهرتان برانگیخته شده است ، می توانید برنامه ریزی کنید تا چند دکمه را فشار دهد. امسال چه پاسخی خواهید داد؟ اگر در هتل اقامت دارید ، یخچال بخواهید و صبحانه را آماده کنید. در حالی که با خانواده خود اقامت دارید ، به آنها اطلاع دهید که به چه چیزی نیاز دارید یا قصد آشپزی دارید. میوه تازه؛ سالاد ؛ گوشت کبابی – کار را پیچیده نکنید!

  • ضروری شماره 6: لیستی از کارهایی که می خواهید انجام دهید و بر غذا متمرکز نیست تهیه کنید. فرهنگ محلی را که از آن دیدن می کنید کشف کنید. کسی را بهتر بشناسید. حاضر باشید به کسی اجازه دهید اطلاعات بیشتری در مورد شما بداند. به دریا بروید ، حتی اگر مطمئن نیستید. در مورد کارهایی که قبلاً دوست داشتید انجام دهید فکر کنید و به دنبال تفریح ​​بی دغدغه باشید.

سوم، هر روز مرور کنید و ببینید چه چیزی کار می کند و چه چیزی می تواند بهبود یابد. به عنوان مثال ، اگر احساسات شما توسط خواهرتان برانگیخته می شود ، از الگو استفاده کنید و افکاری را که ممکن است در مورد او واقعاً دوست داشتنی ، خنده دار و واقعی تصور کنید ، مطرح کنید. اگر بتوانید نگاه خود را به یک شخص یا مکان گسترده کنید ، ممکن است در کنار احساسات منفی ، احساسات بهتری نیز پیدا کنید. بگذارید هر دو در کنار هم زندگی کنند. فضایی دوست داشتنی ایجاد کنید که در آن همه ، از جمله شما ناقص باشند.

چهارم، سفر را ارزیابی کنید. چطور انجامش دادی؟ چه یاد گرفته ای؟ چه چیزی شما را شگفت زده کرد؟ آیا برخی از استراتژی ها م beenثر بوده اند ، در حالی که برخی دیگر نه؟ پیروزی های خود را جشن بگیرید و بدانید چه چیزهایی می توانید در مورد جایی که از دست داده اید یاد بگیرید.

اگر از تمرین عمدی برای برنامه ریزی نوع دیگری از تعطیلات استفاده می کنید ، می توانید با طراوت ، سالم و توانمند به خانه بروید.

زندگی را باید تجربه کرد و از تجربیات فرد آموخت. اگر برای کاهش وزن بین 50 تا 60 سالگی مشکل دارید ، تعطیلات می تواند فرصتی برای یادگیری مراقبت از خود باشد و می توانید خود تخریبی را پشت سر بگذارید.

تمرین عمدی این کار را می کند. همانطور که چیز جدیدی یاد می گیرید ، همچنین توانایی خود را برای انجام کارهای بیشتر و برنامه ریزی موثرتر تقویت کرده و گسترش می دهید.

کاهش وزن در تعطیلات می تواند تنها یک شروع باشد. حفظ سبک زندگی سالم بین 60 تا 70 سال در بدن قوی و ذهن سالم و با لذت و هدف در اختیار شماست.

پت بوپر بکر یک مربی حرفه ای دارای وزن و وزن است. این برنامه زنان بالای 50 سال را آموزش می دهد که در بیشتر زندگی خود با پرخوری مبارزه کرده اند. به آنها بیاموزید که چگونه وزن کم کنند ، پرخوری احساسی را کنار بگذارند و یاد بگیرند امروز زندگی خود را دوست داشته باشند و برای آینده خود هیجان ایجاد کنند. او کاملاً مطمئن است که برای کاهش وزن هرگز دیر نیست.



دیدگاهتان را بنویسید