5 ایده جعبه ناهار سالم برای کودکان


اگر بچه دارید ، این بدان معناست که ناهار درست کنید … و نیاز به یک منبع الهام بی پایان برای تازه و سرگرم کننده نگه داشتن چیزها دارید! بنابراین بیایید در مورد چگونگی درست کردن یک ناهار سالم که فرزندان شما می خورند صحبت کنیم – و من پنج ایده ناهار سالم برای بچه ها دارم که به شما کمک می کند تا برنامه ناهار خود را تغییر دهید.

از آنجا که من یک متخصص تغذیه هستم ، فکر کردم این وضعیت آماده سازی ناهار را حل می کنم. منظورم این است که من می دانم نوزادان باید چه بخورند ، درست است؟ خوب … 10 سال پس از تهیه ناهار سریع جلو بروید و باید اعتراف کنم که گاهی اوقات می توانم مانند والدین بعدی گیج یا ناامید شوم! آن زمان است که من باید کلاه رژیم درمانی خود را بر سر بگذارم و راه حل هایی برای گذراندن هفته ها بیابم. بنابراین ، من یکبار دیگر با نانوایی Silver Hills (نان گندم جوانه زده مورد علاقه ام!) همکاری کردم تا به ظهور ظاهر ناهار بسته بندی شده یک کودک سالم کمک کنم.

طرز تهیه ناهار متعادل برای کودکان

متخصصان تغذیه در مورد خوردن وعده های غذایی متعادل صحبت می کنند … اما این از نظر غذا به چه معناست؟
در بشقاب خود بگذارید – یا در جعبه ناهار؟

من همیشه از “روش بشقاب” به عنوان یک چک کردن آسان در هنگام غذا لذت می برم ، که با راهنمای راهنمای غذای کانادا مطابقت دارد. من روش غذاها را دوست دارم زیرا بصری است ، بنابراین تمام حدسیات را از دریافت تمام مواد مغذی مورد نیاز برای حفظ انرژی بین وعده ها بیرون می کشد.

اگر 100 the مواقع به آنجا نرسید بسیار خوب است ، سعی کنید یک وعده غذایی تهیه کنید که حاوی حدود 50 fruit میوه و سبزیجات ، 25 foods غذاهای پروتئینی و 25 gra غلات کامل باشد. دیدن؟ راحت برو

اکنون ، به عنوان والدین گیاهی ، شرایط بدون آجیل عادت کرده است ، به ویژه اینکه من به دلیل مواد معدنی ، چربی های سالم و پروتئین های گیاهی به آجیل وابسته هستم. با این حال ، این به من کمک کرد تا خلاقانه در مورد آنچه که در جعبه ناهار قرار دادم خلاق باشم. هنگام ایجاد یک ناهار بدون آجیل با توجه به روش ظرف ، ممکن است به این شکل باشد:

  • یک تا دو غذای غنی از پروتئین های گیاهی مانند توفو ، تمپه ، حبوبات و دانه ها این می تواند یک کره دانه روی نان تست ، نخود برشته ترد به عنوان میان وعده ، سیخ توفو یا ساندویچ ماهی تن و نخود باشد
  • یک تا دو غذای کامل ، مانند نان گندم جوانه زده Silver Hills Bakery ، برنج قهوه ای یا کراکر غلات کاملبه میزان سرو غذا بستگی به اشتهای کوچولوی شما دارد. سرو نان گندم جوانه زده برتری شما را نسبت به سایر ساندویچ های غلات کامل بیشتر می کند زیرا به نوزاد شما پروتئین و فیبر گیاهی می بخشد که به او احساس سیری طولانی تری می کند.
  • دو یا سه میوه و سبزیجات. ماجراجو باشید! بچه ها را به فروشگاه ببرید و از آنها بخواهید چیزی را انتخاب کنند که قبلاً امتحان نکرده اند ، مانند سرمه ، جیکاما یا گل کلم بنفش. برای تیره شدن میوه ها و سبزیجات ، مانند سیب یا آووکادو ، ابتدا آنها را در آب لیمو غوطه ور کنید تا قهوه ای شدن آن به تاخیر بیفتد.
  • بسته بندی آب به عنوان یک نوشیدنی حتی برای کودکان ، آب در روز مدرسه بهتر است. آنها می توانند از شیرهای گیاهی غنی از کلسیم برای صبحانه و شام برای استحکام استخوان ها لذت ببرند.

نکاتی برای تهیه ناهار سالم در مدرسه

من از شما اطلاعی ندارم ، اما وقت زیادی برای تهیه ناهار ندارم. بنابراین من دوست دارم تا آنجا که ممکن است امور را ساده کنم. بنابراین ، در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند ناهارهای بسته بندی شده سالم تهیه کنید که بچه های گیاهی شما واقعاً بخورند و به تمام وقت آزاد شما نیاز نداشته باشد!

  • سرگرم کننده کنید – با شکل و قالب بازی کنید.
    • برای بریدن نان های قلبی از یک برش بزرگ کوکی استفاده کنید. یا فقط مستطیل ، مثلث و مربع را برای ساندویچ های خود جایگزین کنید.
    • یک ساندویچ را به سیخ ، بسته بندی یا بشقاب اسنک تبدیل کنید. پر کردن یکسان ، قالب متفاوت!
    • میوه ها و سبزیجات را با استفاده از یک خربزه خربزه به شکلهای سرگرم کننده مانند مارپیچ یا توپ خرد کنید
      هر از گاهی برای متزلزل کردن اوضاع
  • بچه ها را درگیر کنید – احتمال اینکه ناهار بخورند بیشتر است!
    • از آنها بخواهید میوه و سبزیجات را بریده یا ناهار کامل خود را تهیه کنند (بر اساس سن
      مناسب)
    • آنها را آخر هفته با خود بپزید تا برای آنها کوکی و مافین تهیه کنند
      هفته
    • اگر ناهار به خانه می آید ، دلیل آن را بدون قضاوت بپرسید … و نظر آنها را در این باره جویا شوید
      چگونه آنها از ناهار خود بیشتر لذت می بردند؟
  • برنامه پیش رو: با بچه ها در مورد آنچه که آنها برای ناهار در آخر هفته دوست دارند صحبت کنید
    قبل از خرید و باز کردن “منو” در یخچال به طوری که همه در مورد آنچه روشن است
    بسته بندی کردن
  • غذای باقیمانده را فراموش نکنید! این می تواند روال عادی را متزلزل کرده و تنوع بیشتری را ایجاد کند
  • هر از گاهی یک شگفتی اضافه کنید! چه برچسب باشد ، چه کوکی یا یادداشت ،
    عنصر غافلگیری بچه ها را مشغول ناهار می کند.

5 ایده ناهار سالم برای کودکان برای کودکان

آیا نیاز به تغییر آن دارید؟ در اینجا چند ایده ناهار آسان و سرگرم کننده برای شادابی روزمره شما آورده شده است

  • مهمانی پیتزا: ساندویچ کبابی با سس پیتزا ، موزارلا وگان و فلفل گیاهی. با انگور ، فلفل زرد خرد شده و ذرت بوداده سرو کنید
  • ساندویچ تف: سیخ سیب + دارچین. با ادامام ، گوجه گیلاسی ، کلم بروکلی سرو کنید
  • ماهی تنو Redux: ساندویچ ماهی تن و نخود. با زغال اخته ، خیار ، مارپیچ هویج سرو می شود
  • بشقاب میان وعده: هوموس کامل و تورتیلا ، به صورت مثلث برش خورده است. با مینی پرتقال ، نخود فرنگی ، سرمه خرد شده سرو می شود
  • نیش شیرینی: پنیر خامه ای گیاهی ، مربا + شیرینی ، به قطعات 1 اینچی برش دهید. سرو شده با کیوی ، هویج رنگین کمان ، ترکیب مسیر ایمن مدرسه

آیا به ایده های دوستدار کودک دیگر نیاز دارید؟

دیدگاهتان را بنویسید